Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hverdagsutfordringer - tips og råd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-15, 14:08   #1
lurerpaanoe
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2015
Innlegg: 4
lurerpaanoe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hverdagsutfordringer - tips og råd

Har dere noen faste kilder hvor dere finner tips og råd om hverdagsutfordringer man kan lure på som foreldre? I steden for å måtte ringe mor hele tiden

Har sett litt på plusstid.no som det ser ut som det er Lilleborg som står bak. Noen som har noen erfaringer med den nettsiden eller har noen andre de bruker?

lurerpaanoe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-15, 14:10   #2
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hverdagsutfordringer - tips og råd

Jepp. Jeg søker eller spør på foreldreportalen.no. Der får man de beste svarene.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-15, 14:12   #3
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hverdagsutfordringer - tips og råd

Jeg lurer fælt på om startinnlegget kan være snikreklame? Hva tipper de andre?

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-15, 14:17   #4
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hverdagsutfordringer - tips og råd

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg lurer fælt på om startinnlegget kan være snikreklame? Hva tipper de andre?

Haha, jeg så ikke det siste avsnittet en gang. Nå har jeg rapportert, som alltid.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-15, 14:20   #5
lurerpaanoe
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2015
Innlegg: 4
lurerpaanoe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hverdagsutfordringer - tips og råd

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg lurer fælt på om startinnlegget kan være snikreklame? Hva tipper de andre?

Det må vel gå an å nevne et nettsted om jeg lurer på om det er bra eller ikke? Uten at jeg er en reklameninja .

lurerpaanoe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-15, 14:24   #6
lurerpaanoe
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2015
Innlegg: 4
lurerpaanoe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hverdagsutfordringer - tips og råd

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Haha, jeg så ikke det siste avsnittet en gang. Nå har jeg rapportert, som alltid.

Lenge leve skeptisismen. Jeg lurer oppriktig på om folk har noen gode kilder? Og om de har brukt det eksempelet jeg nevnte. Eller klikk.no, dinside osv.

lurerpaanoe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-15, 14:24   #7
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hverdagsutfordringer - tips og råd

Syns plusstid bare skriver selvfølgeligheter.
Jeg bruker det eminente nettstedet foreldreportalen til slike ting.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-15, 14:25   #8
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hverdagsutfordringer - tips og råd

Ok. Jeg aner ikke om det er bra. Jeg har ingen grunn til å sjekke, alt man trenger finnes jo her.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-15, 14:26   #9
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hverdagsutfordringer - tips og råd

Opprinnelig lagt inn av lurerpaanoe, her.

Lenge leve skeptisismen. Jeg lurer oppriktig på om folk har noen gode kilder? Og om de har brukt det eksempelet jeg nevnte. Eller klikk.no, dinside osv.

Jeg har svart på hovedinnlegget.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-15, 14:29   #10
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hverdagsutfordringer - tips og råd

Lilleborg står bak plusstid, ja.
Som de fleste andre her bruker jeg Fp.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-15, 14:32   #11
lurerpaanoe
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2015
Innlegg: 4
lurerpaanoe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hverdagsutfordringer - tips og råd

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Ok. Jeg aner ikke om det er bra. Jeg har ingen grunn til å sjekke, alt man trenger finnes jo her.

Oki, takk for svar

lurerpaanoe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-15, 16:12   #12
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsutfordringer - tips og råd

Opprinnelig lagt inn av lurerpaanoe, her.

Det må vel gå an å nevne et nettsted om jeg lurer på om det er bra eller ikke? Uten at jeg er en reklameninja .

Ikke reklameninja, men du er involvert i siden gjennom selskapet du jobber for. Foreldreportalen er et diskusjonsforum, ikke en fokusgruppe.

Mvh Adrienne, moderator

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-15, 16:37   #13
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsutfordringer - tips og råd

Jeg foretrekker forumet på Foreldreportalen.no
Inge kommersielle aktører som står bak,lite reklame og alle anbefalinger av tjenester og produkter kommer rett fra hjertet, ikke fra noen som vil selge mer og/eller er sponset fra undikken til hårtuppene.

De som vil selge eller utnytte potensialet på forumet blir som regel fersket før det går 5 minutter.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no