Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Besøk av venner som har hund

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-16, 14:06   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Besøk av venner som har hund

Flere og flere av våre bekjente skaffer seg hund. Jeg er ikke glad i hunder og vil helst ikke ha dem inne. Hundeeierne er veldig forskjellige, noen har stålkontoll på hunden og kan be den ligge stille et sted, andre har hunden nærmest "i maten" og synes at den kan løpe fritt rundt inne og er oppi møblene.

Hva er egentlig innafor og normalt høflig fra min side? Kan jeg si at jeg ikke ønsker å ha hunden inn hvis jeg inviterer hundeeiere på f.eks. middag? Jeg må sikkert forvente og tåle at de som bli invitert da takker nei til invitasjonen, eller? Eller er det gjengs oppfatning blant hundeeiere at man bare tar med hunden inn der "det er lov" (tror ikke det)?

Må jeg akseptere hunder i mitt hus, eller akseptere at venner forsvinner?

Mine grunner er 80 % vil ikke ha dyr inne og 20 % allergi, uvitenskapelig anslått.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-16, 14:09   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besøk av venner som har hund

Jeg har aldri opplevd at hundeeiere har ønsket å ta med hunden sin inn til oss når de har vært på besøk. Er det vanlig?
Her er det helt uaktuelt, siden jeg er allergisk, men det hadde vært ganske uaktuelt uansett: jeg vil ikke ha hunder i huset.

Jeg hadde nok bare smilt og spurt om hunden skulle ligge i bilen eller om de ville binde den i hagen. Det er helt innenfor i min bok.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-16, 14:11   #3
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besøk av venner som har hund

Jeg har aldri hatt med bikkja på besøk. Bortsett fra hvis han også har blitt bedt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-16, 14:14   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besøk av venner som har hund

Vi har mange venner med hund. Ingen av dem har noen gang tatt det som en selvfølge at hunden skal være med. De spør i så fall først (sånn som f eks. på nyttårsaften, hvor jeg forstår at hunden ikke lett kan være igjen alene), og da spør de som regel om den kan være på vaskerommet. Selv om de vet vi gjerne slipper hunder inn i stua.

Jeg synes det er helt ok å si i fra om at du ikke ønsker å ha hunden på besøk, og oppegående hundeeiere godtar selvsagt det. De ikke-oppegående.... Vel, de hadde du gjerne havnet på kant med før eller siden uansett...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-16, 14:15   #5
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Besøk av venner som har hund

Trodde det var normal høflighet av eier å spørre om hunden kunne bli med?
Helt innenfor å be om at hunden blir igjen hjemme.
Om venner forsvinner fordi hunden ikke får bli med på middagsselskaper, så kan dem egentlig bare forsvinne

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-16, 14:15   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besøk av venner som har hund

Jeg har opplevd å måtte kjøre hjem for å hente hunden fordi den var sterkt ønsket på besøk. Jeg tar med hunden dit jeg vet den er velkommen. Ellers er den hjemme. Jeg vet ikke hva som er vanlig. Jeg liker ikke andres hunder i mitt hus, så jeg vet hvordan det er. (Selv om jeg synes det er litt vanskelig å be noen andre la være å ta med hunden når vi har hund selv.) Men noen av mine venner og slektninger ønsker at hunden kommer, andre har ikke sagt noe, og da blir hunden hjemme.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-05-16, 14:17   #7
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Besøk av venner som har hund

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har aldri hatt med bikkja på besøk. Bortsett fra hvis han også har blitt bedt.

Hunden min er hjemme. Jeg forventer overhodet ikke at den skal være verken med eller komme inn. Jeg synes ikke det er selvsagt at hunden skal være med eller få komme inn. Jeg mener at det er noe man burde spørre om, og at å svare både ja og nei på det er akkurat like greit, og det er helt nok at man ikke har lyst (trenger ikke være allergisk, liksom). Selv om jeg har hun selv (eller nettopp derfor) er jeg ikke veldig gledesstrålende over at andre har bikkja med. Ikke fordi jeg ikke liker hunden deres eller noe, jeg synes bare at når jeg har hunden hjemme, kan de også ha det.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-16, 14:19   #8
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Besøk av venner som har hund

Oppegående folk tar ikke med seg en hund og forventer at den kan få komme inn om det ikke er avtalt på forhånd vel?

Om de spør på forhånd sier du enkelt nei takk. Om de tar den med uten å si noe, hadde jeg svart som Teo.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-16, 14:21   #9
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Besøk av venner som har hund

OK, takk for svar. Nå ble jeg litt lettet.

På den annen side har jeg opplevd to ganger at det (min tolkning) ikke har vært ok å si nei. En bekjent fra før i verden kom på besøk med en Rhodesian Ritzback og laget mye sukk og stønn over at jeg ba om at hunden ble bundet ute (den kunne visst ikke være alene). Et annet par takket nei til frokost når jeg ba om at hundene - 2 stk - ikke ble med inn. Men jeg vet jo ikke om de hadde sagt ja ellers, det var utenlandske familiemedlemmer som var å bobilferie og campet på campingplassen 300 meter fra huset vårt.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-16, 14:28   #10
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besøk av venner som har hund

Ikke-oppegående hundeeiere finnes jo. Noen er ganske fanatiske når gjelder egen hund, men jeg ville blitt overrasket om det gjalt noen av vennene våre. Om de heller vil være alene med hunden sin, enn å gå på besøk uten, så er jo i grunn det et valg de må få ta for seg selv. Jeg vil jo si det er rimelig sært.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-16, 14:35   #11
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Besøk av venner som har hund

Vi har en liten røytefri sak og tar han ikke med om vi er usikre på om det er greit eller ikke.
Selv om vi har hund så er det ikke frislipp hjemme hos oss med andres hunder inn til oss heller. Det holder med sand fra egen hund.
Vår hund hopper ikke i sofaer og jeg forlanger at heller ikke andres hunder gjør det.

Vi hadde besøk av en stor hyper hund som la igjen halve pelsen på teppet vårt og hoppet i alt av senger og sofaer og da sa jeg ifra veldig tydelig at hunden kan være med når han har lært å ikke hoppe i sofaer og senger. Eieren tok hintet så hunden har ikke vært med siden.
Når vi selv har røytefri hund så orker jeg ikke hår fra andres hunder overalt i huset altså.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-16, 14:43   #12
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Besøk av venner som har hund

Vi tok bare med hunden dit jeg tydelig visste at den var ønsket på besøk, var jeg i tvil så spurte jeg om det var ønskelig at jeg tok den med.

Den var stort sett hjemme. Unntaket er jo hvis man drar på besøk langt vekke hjemmefra så det blir vanskelig å la hunden være alene hjemme. Men selv da kan man jo ha hunden i bilen etc.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-16, 14:50   #13
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Besøk av venner som har hund

Vi har venner med hund, og det er stort sett bare de med minimalt med kontroll på bikkjene som tar dem med... Ikke skjønner de at andre ikke vil ha droget i sofaen eller rundt om i huset heller. Så jeg skjønner spørsmålet... Jeg er allergisk, og selv om jeg sikkert hadde overlevd en kveld med bikkje, bruker jeg det som argument.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-16, 15:00   #14
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Besøk av venner som har hund

Vi hadde noen slektninger på overnattingsbesøk som tok med hunden uten å på forhånd spørre om det var greit (jeg vet de har nok av hundepassmuligheter der de bor), og selv om de visste at vi har to katter og den ene er svært engstelig. Jeg ble litt overrasket da de kom og hadde hunden med. Det hadde aldri falt oss inn å spesifikt si at hunden må bli hjemme for det slo oss ikke at det finnes hundeeiere som bare tar med hunden sin uten å spørre først. Å nekte dem å ha med hunden ville nok medføre at de aldri kom (på tross av at de som sagt har flere som gjerne passer hunden), men jeg synes det er uhøflig å ikke spørre og jeg synes det er unødvendig at kattene skal være redde i sitt eget hjem. På generell basis synes jeg selvsagt at man selv får velge om man vil ha hund i huset sitt og at det er uhøflig å anta at hunden alltid er velkommen.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-16, 15:24   #15
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Besøk av venner som har hund

Du bestemmer i ditt hjem. Simple as that. Om du vil tillate hund på besøk, om den skal være i bånd eller løs, stille krav til lydighet etc. De fleste hunde-eiere har ikke problem med å forholde seg til dette. Selv kjenner vi bare (hunde)familier hvor hunder er velkomne, bortsett fra én familie, ved besøk hos sistnevnte sitter hun enten i bilen eller blir igjen hjemme. Jeg er heldig på mange måter, kan til og med ta hunden med på 50 % av jobben min.

Da sliter jeg mer med transport. Når buss er eneste mulighet og det er forbudt med hund. *hjertesukk*

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-16, 15:28   #16
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besøk av venner som har hund

Jeg tar i alle fall ikke med meg hunden min til andre med mindre det er avtalt. Og da snakker vi til mamma og pappa og sånt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-16, 15:59   #17
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Besøk av venner som har hund

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.


Da sliter jeg mer med transport. Når buss er eneste mulighet og det er forbudt med hund. *hjertesukk*

På hvilke busser er det forbudt med hund? Jeg må ta allergitabletter året rundt nettopp fordi det er hunder på buss og tog og jeg har kollegaer med hund.

Jeg kjenner ingen hundeeiere som tar med hunden uten å sjekke at det er OK, men vi har en haug med allergikere i familien, så det er ikke så mange som faktisk har hund. Svoger og co tar ikke med hund til oss. Kommer vi til dem, er den der, så da må vi som er allergikere enten lide eller holde oss unna. Men da er det jo i deres hjem, så det blir annerledes.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-16, 16:03   #18
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besøk av venner som har hund

Folk må få bestemme selv i eget hus, altså.
Men folk med hund må også velge selv hvordan de vil ha livet sitt. HVis de vil leve i symbiose med hunden, og behandle den som et annet familiemedlem, så må man gjerne gjøre det, men samtidig innse at man ikke kan dra overalt og besøke alle mennesker lengre.

I begynnelsen med valp så kunne han ikke være så mye alene, så da spurte jeg enten om jeg kunne ta ham med, eller takket nei til det som ble invitert til. Nå vet jeg sånn ca hvem som syns det er ok med hund inne og ikke, men jeg spør alltid de som har sagt ja tidligere også.

Også trasser jeg litt hos min far. Han sier alltid at hunden kan være med, men jeg ser at han ikke er spesielt begeistret for det. Men jeg tar med hunden.

Overraskende nok oppdaget jeg etter en liten stund at min søster ikke satte særlig pris på valp/hund i hus, så jeg har han ikke med dit lengre (Nå er han tilvent å være alene, så han kan være hjemme alene hele dager om han må. Men vi prøver å unngå det). Samtidig så syns søsteren min det er en selvfølge at katten deres skal være med hit. Jeg har ikke noe problem med det, men syns jo det er litt underlig.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-16, 16:06   #19
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Besøk av venner som har hund

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

På hvilke busser er det forbudt med hund? Jeg må ta allergitabletter året rundt nettopp fordi det er hunder på buss og tog og jeg har kollegaer med hund.

Kystbussen mellom Stavanger og Bergen. Og Haukeliekspressen. Tilhører vel Norway buss-selskap begge to. Andre buss-selskap har andre regler.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-16, 16:09   #20
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besøk av venner som har hund

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har aldri hatt med bikkja på besøk. Bortsett fra hvis han også har blitt bedt.

Ikke jeg heller. Skal vi på tur sammen med noen (f.eks. på hytte) så kan det skje at jeg har spurt om det er ok om det er nære venner. Ellers er han hjemme, stort sett.

Jeg som selv har hund liker ikke når andre har med hund. vi har ganske strenge regler hos vår hund og de reglene vet jo ikke besøkende hunder om så det blir kaos som regel. Vi vil ikke ha hund inne på soverommene og i spisestuen f.eks. Jeg er i tillegg allergisk og har valgt en hund som jeg tåler.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no