Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen som kjenner til denne nettbutikken?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-19, 20:24   #1
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Noen som kjenner til denne nettbutikken?

Skal kjøpe meg en veske, og har funnet den jeg skal ha til nesten halv pris på denne nettbutikken, men dette er et helt ukjent sted for meg, og jeg evner ikke å finne noen form for anmeldelser på den, så jeg er skeptisk...

http://www.garonneenvironnement.com/

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-19, 20:44   #2
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.992
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som kjenner til denne nettbutikken?

Hele siden virker sketchy, med dårlige oversettelser og manglende kontaktinformasjon, så jeg ville holdt meg langt unna.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-19, 20:58   #3
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som kjenner til denne nettbutikken?

Hadde holdt meg unna. Tipper at det er falske varer.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-19, 21:06   #4
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som kjenner til denne nettbutikken?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Hele siden virker sketchy, med dårlige oversettelser og manglende kontaktinformasjon, så jeg ville holdt meg langt unna.

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Hadde holdt meg unna. Tipper at det er falske varer.

Ja, jeg er skeptisk til oversettelse og det hele, og ikke minst det faktum at alt jeg har sett på der inne, av dyre merkevarer, er til nesten halv pris... Det i seg selv får meg til å stusse, og tenker om det er fake det de selger.

Ser jo jevnt over at merkevarer ikke er så mye nedsatt, og er de nedsatt så er de det over hele fjøla.

Nei, jeg tror jeg bestiller fra der jeg fant den først, på boozt.com. Koster meg litt mer, men da får jeg det jeg bestiller.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-19, 21:23   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som kjenner til denne nettbutikken?

Klokt valg.

Leste denne tidligere i dag.
https://www.nrk.no/troms/black-frida...ler-1.14791404

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no