Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du piercing(er) ?
Ja, jeg har en 13 11,40%
Ja, jeg har flere 2 1,75%
Njah: Jeg har hatt, men har fjernet dem nå 38 33,33%
Nei, men har lyst på. 5 4,39%
Nei, har ikke og har ikke lyst på 40 35,09%
Nei, det er det styggeste jeg vet om! 11 9,65%
Annet som HI ikke klarte å tenke på. Spesifiser i tråden. 5 4,39%
Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-07, 12:27   #81
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Opprinnelig lagt inn av Fru. Lillepål, her.

Har hatt i navlen. Den savner jeg. Prøvde meg med piercing i tunga også, men da det ble umulig å prate reint fjerna jeg den.

Det minner meg om da ei venninne av meg piercet seg i tunga, og utpå dagen begynte å klage over hovenhet.
Vi hadde slumberparty hos ei tredje venninne den natta, så da vi våknet dagen etter, var det første vi lurte på hvordan det gikk med tunga hennes.
Svaret vi fikk var:
"Thæhhh???"

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 13:12   #82
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Jeg har to. En i tunga og en down under. Har for en halv mannsalder siden hatt i leppa, men den var ingen stayer.

Nå er jeg dog så voksen (30 til neste år) at jeg vurderer å fjerne begge to og heller bli blodgiver.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 18:54   #83
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Jeg har ingen piercinger, og hullet i øret er vel så godt som grodd igjen. Er litt usikker på hvorfor det aldri ble noe av en ring i øyenbrynet, men jeg velger å skylde på den konservative kona mi (hun reagerte i hvert fall ikke positivt den gangen jeg luftet tanken om flere hull i øret). Eller var/er jeg mest redd for den skumle pappaen min?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 18:56   #84
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Har hatt flere, men det er også endel år siden de ble fjernet.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 21:57   #85
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Opprinnelig lagt inn av Frances, her.

Tok piercing i navlen tidlig på nittitallet. Tok den ut da jeg ble gravid, og kommer ikke til å sette den tilbake igjen. Det var pent den gang, men ikke nå.

Ditto

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 22:17   #86
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Jeg antar at hull i ørene ikke helt regnes som piercing i denne sammenhengen?

I såfall svarte jeg at jeg har ingen, og har heller ikke lyst på. Jeg kan til en viss grad synes det er pent - på andre - at de har en liten ring i øyebrynet eller i nesa, men der går genseren for min del.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 22:28   #87
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.402
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Har aldri hatt og har ikke lyst på. Tenkte på en liten ring eller stav i øyenbrynet i hine hårde dager, men det ble aldri noe av. Sikkert fordi jeg var og er litt skeptisk til å bli stukket hull i.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 23:00   #88
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Njæi, jeg har hatt i tunga og i navlen. Den i navlen grodde aldri og den i tunga tok jeg ut etter noen år.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 20:27   #89
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

En i navlen. Tatt ut på slutten av hver graviditet, og satt på etter et års tid. Elsker den jeg, selv om det nok er harry... Hm. Må prøve å finne den igjen, ja. Kjenner den er litt savnet nå.

slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 11:34   #90
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Har hatt en i nesen, men tok den ut for 5 år siden og jeg er ganske sikker på at det ikke blir noen nye på meg.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 12:05   #91
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Jeg synes en enkel sten i navlen kan være pent. Det har jeg litt lyst på, men først må magen bli litt flatere.

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 11:12   #92
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Har ikke hatt og vil heller ikke ha.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no