Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sykt barn, og syk ektefelle/samboer; er du hjemme fra jobb da?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-07, 17:07   #101
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sykt barn, og syk ektefelle/samboer; er du hjemme fra jobb da?

Som en som er 41 uker + 2 dager gravid med en 2-åring med omgangssyke hjemme så kan det nok hende at pappaen skal få seg noen timer hjemme i morgen sammen med oss... :urk: Selv om jeg selv ikke engang er syk.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 17:09   #102
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykt barn, og syk ektefelle/samboer; er du hjemme fra jobb da?

Jeg er hjemme Og hadde forventet det samme motsatt vei også. Ikke noe særlig når man er syk selv å ta vare på sykt barn i tillegg.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 19:55   #103
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sykt barn, og syk ektefelle/samboer; er du hjemme fra jobb da?

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Som en som er 41 uker + 2 dager gravid med en 2-åring med omgangssyke hjemme så kan det nok hende at pappaen skal få seg noen timer hjemme i morgen sammen med oss... :urk: Selv om jeg selv ikke engang er syk.

Det høres udelt fornuftig ut. Du bør jo absolutt ikke utsette deg selv for mer omgangssyke enn høyst nødvendig nå. Hva om du blir syk og må føde med omgangsyke – og står i fare for å smitte babyen etter fødsel.

Lykke til med nært forestående fødsel.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 02:34   #104
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykt barn, og syk ektefelle/samboer; er du hjemme fra jobb da?

Er jeg så syk at jeg ikke kan ta av meg mine barn når de er hjemme, så tar han sykt barn dager.
Jeg er alltid hjemme med ungene når de er syke så han bruker de dagene på meg de få gangene i året det gjelder.

Jeg tar allt når han er syk. En blir fortere frisk når en får hvile og holde sengen.

Blir verre nå som gubben begynner på ny jobb. Da er jeg alene i 2 uker om gangen..
Satser på at jeg er like lite syk som jeg hittils har vært.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 09:12   #105
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sykt barn, og syk ektefelle/samboer; er du hjemme fra jobb da?

Tja, det kommer ann på hvor syke de er..... Men egentlig har vi vel ikke kommer opp i den situasjonen enda.....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 09:32   #106
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sykt barn, og syk ektefelle/samboer; er du hjemme fra jobb da?

Jeg er hjemme fra jobb om barn og mann skulle være syke, men bare om mannen er så syk at han ikke kan ta seg av barna. Samme gjelder motsatt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 11:40   #107
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sykt barn, og syk ektefelle/samboer; er du hjemme fra jobb da?

Jeg er jo alltid hjemme, men mannen har måttet være hjemme når jeg har ligget rett ut med en rygg i opprør og sykt barn. Arbeidsgiveren hans blir muggen, men jeg gir bengen.

"SYKT BARN ELLER SYK BARNEPASSER!" Forbanna mannsjåvinistisk ekstremresultatorientert drittjobb. *utblåsning*

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no