Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gode venner som forteller sine menn alt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-07, 11:13   #21
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode venner som forteller sine menn alt

Opprinnelig lagt inn av Shanti, her.

Ville dere reagert på at alt du forteller en god venninne i fortrolighet fortelles videre til hennes mann, eller er det bare jeg som er sær?

For å svare helt konkret på det du spurte om: Jeg ville ikke reagert på at venninnen fortalte noe videre til sin mann, men det betyr jo ikke at du nødvendigvis er sær. Hvis han tar opp den fortrolige saken med deg igjen, synes jeg det er - tja - indiskret av ham, og det ville jeg også mislikt. Hvis du ikke vil at han skal vite "hemmeligheten" i det hele tatt, synes jeg du bør gjøre dette klart for venninnen din når du sier det til henne - si at "jeg regner med at du snakker med 'Knut' om det meste, men akkurat dette vil jeg at du holder for deg selv og ikke en gang sier til ham", eller noe slikt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 11:14   #22
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode venner som forteller sine menn alt

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg regner i grunnen med at min venninne har et tettere bånd med sin partner enn med meg, og regner dermed med at han får vite det jeg forteller henne. Hvis det ikke er ok for meg sier jeg i fra. Sånn forventer jeg at det er andre veien også. Må jeg revurdere denne holdningen?

Selvsagt har man tettere bånd med sin partner, men det utelukker ikke at man kan ha tette relasjoner som enkeltindivid med venner.

Om det er noe jeg føler at kan bli vanskelig å dele så spør jeg om det er greit at jeg forteller mannen. Sier de nei så deler jeg selvsagt ikke. Selv om jeg er gift med min beste venn betyr det ikke at vi er siamesiske tvillinger.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 11:35   #23
Ivrig
På farten igjen
 
Ivrig sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 238
Ivrig er litt kul
Standard

Sv: Gode venner som forteller sine menn alt

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Nei, jeg tror du er på linje med de fleste andre. Sånn jeg tolker HI, så dreier det seg mer om at venninnen ikke helt har forstått at noe må kunne være fortrolig *bare* mellom dem. HI spør derfor om det er urimelig å forvente at noe kan være fortrolig bare mellom venninner selv om de har partnere/ektefeller. Er det omtrent så, Shanti?

Ja, det stemmer ganske så godt, Torsk. 99% av det jeg forteller mine venner og venninner har jeg ikke noe problem at de forteller videre til sine menn, men den siste prosenten som er så fortrolig at jeg samtidig presiserer at jeg ønsker skal forbli mellom oss to, er den jeg skulle ønske ble mellom oss to og ikke mellom tre.
Og jeg vet hun har fortalt ting videre til sin mann fordi han kan komme med velmenende tips og råd som da formidles via min venninne neste gang vi møtes. Han har aldri selv konfrontert meg med noe jeg har fortalt henne, men så møter jeg han heller ikke ofte og kjenner han overhodet ikke godt.

Tusen takk for veldig mange gode svar! Veldig morsomt å se at det er såpass stor forskjell i oppfatningene våre

__________________
En lykkelig hedonist og mamman til verdens beste gutt


Ivrig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 12:22   #24
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode venner som forteller sine menn alt

Opprinnelig lagt inn av Shanti, her.

Er litt redd for at jeg kan oppfattes som sær og vanskelig hvis jeg tar det opp med henne, fordi det for henne er den mest selvfølgelige ting i verden at hun og hennes mann deler absolutt alt. Jeg håper derfor dere kloke FP-kvinner kan gi meg noen råd. Ville dere reagert på at alt du forteller en god venninne i fortrolighet fortelles videre til hennes mann, eller er det bare jeg som er sær?

Jeg er akkurat som venninna di i det at jeg kan dele alt med mannen min. Jeg gjør det allikevel ikke, for det er nok rimelig mange ting jeg snakker med venninner om som han ikke har særlig interesse av å høre om.

Hvis hun forteller ham absolutt alt, ville jeg ikke bli overrasket over om en del går inn den ene øra og ut den andre.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 12:39   #25
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gode venner som forteller sine menn alt

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Når jeg forteller noe til en god venninne i fortrolighet, går jeg i grunnen ut fra at mannen hennes også får vite det, jeg faktisk. (Det skal sies at jeg i de fleste tilfeller kjenner mannen omtrent like godt som dama.) Jeg forventer imidlertid naturligvis at ingen av dem går videre med det. Hadde jeg hatt en venninne hvis mann jeg ikke likte eller kjente så godt, ville nok saken stilt seg litt annerledes.

Signerer Elinblu jeg.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 12:42   #26
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gode venner som forteller sine menn alt

Noen ganger føles ting så viktig at jeg vil dele det med mannen min, men dersom det er mye private detaljer forteller jeg bare det essensielle, feks at de prøver å lage barn. Jeg vet også at mannen min ikke deler dette med andre. Jeg er alltid helt åpen med venninnen min og hun er det tilbake. Hvis hun sier at jeg ikke skal si det til mannen min gjør jeg det heller ikke!

__________________
2004 2006 2008
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 12:45   #27
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode venner som forteller sine menn alt

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Når jeg forteller noe til en god venninne i fortrolighet, går jeg i grunnen ut fra at mannen hennes også får vite det, jeg faktisk. (Det skal sies at jeg i de fleste tilfeller kjenner mannen omtrent like godt som dama.) Jeg forventer imidlertid naturligvis at ingen av dem går videre med det. Hadde jeg hatt en venninne hvis mann jeg ikke likte eller kjente så godt, ville nok saken stilt seg litt annerledes.

Jeg signerer denne.
Mine venninner vet at jeg forteller ganske mye videre til mannen min, og de spesifiserer når det noe som de ikke vil at han skal vite, og omvendt. Men som oftest så skjønner man det av seg selv hva som er ok eller ikke.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 12:49   #28
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode venner som forteller sine menn alt

Jeg regner med at de som forteller meg ting, stoler på min evne til å vurdere min egen mann. Dersom det kommer frem at dette er for intimt og nært, får han ikke vite det. Likevel stoler jeg på ham, og vet at han aldri vil tråkke i baret - til det har han gode sosiale antenner.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 13:09   #29
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode venner som forteller sine menn alt

Jeg forteller min mann alt, og det vet venninnene mine. Hvis de hadde bedt meg spesifikt om å ikke si noe til han, så hadde jeg nok ikke gjort det, hvis jeg ikke hadde bedt dem latt være å fortelle meg noe.

Men i grunn så er det vel sånn at mannen stort sett ikke er særlig interessert i mine venninners hemmeligheter. I tillegg vet jeg at han aldri ville fortalt noe videre til noen andre.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 13:18   #30
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gode venner som forteller sine menn alt

Ingen av mine venninner har gifta seg med mannen min, så eg ser difor ingen grunn til at han skal innlemmast i deira privatliv via meg. Det dei vil dele med han, får dei sjølv fortelle han!

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 13:52   #31
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Gode venner som forteller sine menn alt

Jeg tenker slik: Det en vet, vet ingen. Det to vet, vet alle. Dessverre.
Har også venner som plaprer videre til sine samboere eller ektemenn og jeg
passer meg alltid da for hva jeg kan si og hva som er hemmelig. Man er ikke
en god venninne om man sier ting videre. Jeg sier ikke noe til sambo hvis jeg
blir bedt om å holde det for meg selv.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 13:58   #32
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gode venner som forteller sine menn alt

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Når jeg forteller noe til en god venninne i fortrolighet, går jeg i grunnen ut fra at mannen hennes også får vite det, jeg faktisk. (Det skal sies at jeg i de fleste tilfeller kjenner mannen omtrent like godt som dama.) Jeg forventer imidlertid naturligvis at ingen av dem går videre med det. Hadde jeg hatt en venninne hvis mann jeg ikke likte eller kjente så godt, ville nok saken stilt seg litt annerledes.

Enig. Jeg forventer at de fleste er fortrolige med sin mann og deler info med han. Og jeg forteller mannen min det meste. Men jeg er jo trygg på at han ikke går og slarver om det eller nevner det for den det gjelder.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 15:19   #33
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gode venner som forteller sine menn alt

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.


Jeg forteller selv videre til mannen min med mindre noen presiserer at det er fortrolig. Dette vet de jeg kjenner. Jeg pleier å si fra om det når jeg blir kjent med noen, eller når noen forteller meg noe personlig.

Dragen: Hei, vil du være vennen min?
Ny venn: Ja, la oss gå på kafe og slarve litt.
Dragen: Flotters, men bare så du vet det forteller jeg alt videre til mannen min såfremt du ikke ber meg la være.



Forøvrig er jeg en av dem som forteller alt til mannen min. Er du sikker på at hun vil bli fornærmet av at du sier i fra? Det betyr jo ikke at du ikke stoler på han, men at du ikke er komfortabel med at han vet intime ting om deg.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 15:27   #34
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode venner som forteller sine menn alt

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, slik har i grunnen jeg det også. Det ville ikke plage meg om en venninne fortalte noe privat om meg til mannen sin (hvis jeg ikke hadde bedt henne la det være), men jeg ville satt veldig lite pris på å få "høre tilbake" fra mannen det hun fortalte ham.



Av og til kan det nok være ubehagelig for mennene å vite uten at de egentlig kan vise at de vet det. Det blir litt som når venninner forteller om andre venninner som er gravide uten at man egentlig skal vite det offisielt. Da må man være så himla forsiktige med hva man skal si og ikke si. Av og til er det bedre å leve i uvitenhet ..

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 15:32   #35
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode venner som forteller sine menn alt

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Enig.
Jeg er selv en "sånnen" som forteller alt til mannen min, men jeg vet at det stopper der, og han ville aldri funnet på å konfrontere venninner med ting jeg har fortalt ham. Venninnene mine vet heldigvis hvordan det er og syns det er greit (ellers hadde de vel droppet å fortelle meg ting vil jeg tro).

Jepp. Jeg er også en sånn en.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 16:23   #36
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gode venner som forteller sine menn alt

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Når jeg forteller noe til en god venninne i fortrolighet, går jeg i grunnen ut fra at mannen hennes også får vite det, jeg faktisk. (Det skal sies at jeg i de fleste tilfeller kjenner mannen omtrent like godt som dama.) Jeg forventer imidlertid naturligvis at ingen av dem går videre med det. Hadde jeg hatt en venninne hvis mann jeg ikke likte eller kjente så godt, ville nok saken stilt seg litt annerledes.

Samme her.. Jeg forventer det på en måte at ektepar deler saker og ting. Selv om jeg holder ting for meg selv, om det blir fortalt meg i all fortrolighet, så samtidig regner jeg med at jeg kan dele andre ting med mannen min. Men selvsagt går ikke han videre med det. Han er velsignet med en gullfisk hjerne når det gjelder slike ting..

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 16:49   #37
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Gode venner som forteller sine menn alt

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Når jeg forteller noe til en god venninne i fortrolighet, går jeg i grunnen ut fra at mannen hennes også får vite det, jeg faktisk. (Det skal sies at jeg i de fleste tilfeller kjenner mannen omtrent like godt som dama.) Jeg forventer imidlertid naturligvis at ingen av dem går videre med det. Hadde jeg hatt en venninne hvis mann jeg ikke likte eller kjente så godt, ville nok saken stilt seg litt annerledes.

Signerer.
Må og presisere at blir noe sagt til meg i fortrolighet så er saken en annen. Om jeg sier til venniner at dette vil jeg skal være mellom oss så forventer jeg det og visa vers.
Det jeg ikke helt forstår er hvorfor hun forteller alt til mannen.
Har jeg vært sammen med venniner som mannen og kjenner så kan jeg selvfølgelig fortelle sånn i store trekk hva vi snakka om, men gidder ikke fortelle alt nedi detalj.
Hva mener dere som sier dere forteller mannen alt med ALT?
Betyr det absolutt alt eller?

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 17:07   #38
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode venner som forteller sine menn alt

Opprinnelig lagt inn av konemor, her.

Signerer.
Må og presisere at blir noe sagt til meg i fortrolighet så er saken en annen. Om jeg sier til venniner at dette vil jeg skal være mellom oss så forventer jeg det og visa vers.
Det jeg ikke helt forstår er hvorfor hun forteller alt til mannen.
Har jeg vært sammen med venniner som mannen og kjenner så kan jeg selvfølgelig fortelle sånn i store trekk hva vi snakka om, men gidder ikke fortelle alt nedi detalj.
Hva mener dere som sier dere forteller mannen alt med ALT?
Betyr det absolutt alt eller?

I utgangspunktet betyr det at vi ikke har noen hemmeligheter for hverandre. Men det meste som skjer når jeg er ute med venninner forteller jeg ikke av den enkle grunn at det ikke er interessant for han.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 17:41   #39
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode venner som forteller sine menn alt

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg er akkurat som venninna di i det at jeg kan dele alt med mannen min. Jeg gjør det allikevel ikke, for det er nok rimelig mange ting jeg snakker med venninner om som han ikke har særlig interesse av å høre om.

Hvis hun forteller ham absolutt alt, ville jeg ikke bli overrasket over om en del går inn den ene øra og ut den andre.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Når jeg forteller noe til en god venninne i fortrolighet, går jeg i grunnen ut fra at mannen hennes også får vite det, jeg faktisk. (Det skal sies at jeg i de fleste tilfeller kjenner mannen omtrent like godt som dama.) Jeg forventer imidlertid naturligvis at ingen av dem går videre med det. Hadde jeg hatt en venninne hvis mann jeg ikke likte eller kjente så godt, ville nok saken stilt seg litt annerledes.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 17:51   #40
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode venner som forteller sine menn alt

Jeg forteller veldig sjelden ting som venninnene mine forteller meg til mannen min. Jeg syns ikke det er nødvendig rett og slett. MEn jeg vet at noen av mine venninner forteller ting videre til sin mann, så jeg pleier rett og slett å si direkte at dette vil jeg at du ikke forteller din mann, og da er det som regel greit.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no