Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-07, 19:58   #1
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Blunk

En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Det er jo en tråd her om venninner som forteller alt til mennene sine. Så da lurer jeg på hvor mye du forteller om mannen din til (gode) venninner?

Selv er jeg nok ekstremt kjedelig der. Jeg utleverer verken hans vaner eller uvaner, sexliv eller noe som helst som jeg tror han kan finne vagt ubehagelig at jeg forteller om. Når vi har hatt våre kriser har jeg "utlevert" meg til et menneske som jeg stoler 110% på, og som jeg vet ikke dømmer verken meg eller ham, og som kan sitte rolig på sidelinjen og gjøre det jeg trenger - lytte til jeg har tømt meg - og ikke komme med partsinnlegg for meg, mot ham, slik en del gode venner ofte føler at de må.

Kanskje gjør det meg kjedelig, men jeg føler av og til at jeg vet litt for mye om de mindre flatterende og sjarmerende sidene til enkeltes ektemenn enn jeg har behov for .

Hva gjør dere?

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 20:02   #2
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Er jeg sur på han så forteller jeg det meste, pluss litt til som oftes til min kjære søster.

Hun kjenner oss begge så pass godt så hun vet om vi krangler og er sur så er det bare å tømme seg så blir vi fort "venner" igjen.

Alt annet om sex ting er ikke så mye å fortelle. Etter 10 år er det dessverre ikke så mye spennende nye ting som skjer.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 20:04   #3
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Jeg forteller så mye til egne venner som jeg hadde godtatt at han hadde fortalt om meg. Dette er noe vi har snakket om, vi er begge enig om hvor grensen for "utlevering" går.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 20:06   #4
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Alt annet om sex ting er ikke så mye å fortelle. Etter 10 år er det dessverre ikke så mye spennende nye ting som skjer.

vi har vært sammen i 15 år, og har vel aldri hatt det så spenstig som nå. Det ER mulig å få fart på det også etter lang fartstid sammen. Selv om jeg ikke helt vet om vår oppskrift på å få gang på ting er den beste, sånn egentlig. Men det funka veldig bra for oss .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 20:10   #5
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Sexen forteller jeg gjerne om. Det må han gjerne gjøre også.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 20:21   #6
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Svært lite, personlige ting mellom oss er personlige. Og er jeg sint på ham, så synes jeg det er mest fair å ta det med ham og ikke alle andre. Jeg utleverer alle de gode sidene hans da. Men det tror jeg ikke han egentlig har noe i mot.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 20:22   #7
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Her fortelles det svært lite. Ingenting overhodet om sex, litt klaging over tunge og vanskelige ting til to venner

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 20:23   #8
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Svært lite, personlige ting mellom oss er personlige. Og er jeg sint på ham, så synes jeg det er mest fair å ta det med ham og ikke alle andre. Jeg utleverer alle de gode sidene hans da. Men det tror jeg ikke han egentlig har noe i mot.

Samme her.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 20:25   #9
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Veldig lite, jeg tenker som Liven på dette området. Bortsatt fra sex, det er helt privat for oss begge

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 20:27   #10
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Spillinga hans klager jeg over til alle som orker å høre. Bortsett fra det er det jo ikke mye å klage på

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 20:30   #11
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Utleverer ingenting som jeg ikke kan si i hans nærvær.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 20:31   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.807
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Jeg utleverer fint lite om mannen min til venner - privatlivet hører privatlivet til.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 20:32   #13
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Veldig lite av det som måtte være negativt. Det hender jeg må "tømme" meg, men da prøver jeg å gjøre det så rettferdig som mulig og ikke overdrive, selv om jeg kanskje er kjempesur der og da.
Tror misnøye avler mer misnøye, så jeg prøver ikke å henge meg opp i det.

Prøver å snakke mer om det som setter han (og forholdet vårt) i et godt lys

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 20:33   #14
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Utleverer ingenting som jeg ikke kan si i hans nærvær.

Den policyen kjører jeg også.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 20:34   #15
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.848
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Jeg utleverer endel, men nå er vi enige om hvor grensa går for oss så det er ikke noe problem.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 20:41   #16
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Jeg har en venninne som jeg prater om alt til, Iset. Og hun er den eneste som får vite alt. Jeg stoler på at det ender hos henne, og det er godt å ha noen å prate med når ting går litt på tverke. Vi hadde en periode hvor vi vurderte skilsmisse, og da var Iset uvurderlig for meg.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 20:54   #17
Ivrig
På farten igjen
 
Ivrig sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 238
Ivrig er litt kul
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Utleverer ingenting som jeg ikke kan si i hans nærvær.

Denne "regelen" er min mann og jeg enige om å følge. Dersom en av oss har fortalt venner noe om den andre av privat karakter, pleier vi også å si fra om det

__________________
En lykkelig hedonist og mamman til verdens beste gutt


Ivrig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 20:54   #18
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Jeg utleverer ikke mannen min til venner.

Den eneste personen jeg betror meg til om det skulle være noe er hans søster.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 14:20   #19
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Jeg er nøye med og ikke utlevere mannen min på noen som helst måte....
dersom jeg må få ut litt frustrasjon over konflikter i forholdet, har jeg en god venninne jeg kan snakke med.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 14:22   #20
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Ikke i det hele tatt. Snakker aldri om noe "privat" angående han. Kun informasjon som jeg vet at han ville sagt til vedkommende selv også.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no