Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-07, 14:26   #21
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Jeg utleverer ingenting om mannen min som han ikke ville sagt selv. Det vil si at jeg aldri sier noe personlig om han til venner, og det verste jeg vet er å høre folk klage høylytt over ektefellen sin til andre. Jeg liker ikke å få servert en masse personlige og da gjerne negative opplysninger som jeg helst ikke vil vite om folk som ikke engang er til stede. Det kunne ikke falt meg inn å klage på mannen min til venninner.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 14:26   #22
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Jeg føler meg rimelig konsekvent. Min mann er min nærmeste fortrolige. Han er den jeg stoler 100 % på, som jeg kan fortelle alt til, dele alt med. Derfor kan jeg fortelle han hva en venninne har sagt - men jeg utleverer ikke han til henne. Jeg kan fortelle harmløse ting, og til og med tabber og teite ting. Men jeg utleverer ALDRI alvorlige ting. Egentlig vil jeg si at jeg forteller ikke ting om han som jeg ikke like godt kunne fortalt om meg selv.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 14:26   #23
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Utleverer ingenting som jeg ikke kan si i hans nærvær.

Kan berre signere denne. Heldigvis har mannen same grensa for utlevering som eg har.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 14:27   #24
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Jeg utleverer ikke noe personlig om mannen min, konflikter, sex... Ikke til noen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 14:29   #25
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Jeg tror stort sett bare jeg snakker pent om ham til andre. (Det er jo stort sett bare pent å si om ham, også. ) Hvis jeg hadde hatt seriøse problemer med ham eller forholdet, kan det tenkes jeg ville snakket med en god venninne om det, eller egentlig tror jeg ikke jeg ville det. Ikke hvis det handlet om å "utlevere" ham.

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg forteller så mye til egne venner som jeg hadde godtatt at han hadde fortalt om meg.

Det gjør ikke jeg. Jeg ville godtatt å bli snakket om langt mer enn det jeg snakker om ham.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 15:03   #26
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Svært lite, er ikke så mye å utlevere heller.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 15:05   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Til de to nærmeste venninnene mine forteller jeg så og si alt. Jeg snakker ærlig talt veldig lite om mann og barn sammen med andre.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 15:10   #28
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Utleverer ingenting som jeg ikke kan si i hans nærvær.



Er jeg skikkelig sur og sint og lei, så er det mulig min aller beste venninne får høre det meste, men det er fortsatt ikke mer enn jeg hadde sagt i hans nærvær.

Jeg tror nesten Ole Brumm får svare på hvor mye jeg utleverer min mann.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 15:49   #29
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.388
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Tja...

Synes ikke jeg utleverer personlige ting. Det hender jeg føler for å tømme hjertet litt, men da kun til noen jeg stoler på - som ikke er verken for enig eller uenig i det jeg sier. Forteller stort sett ikke noe som jeg ikke kunne sagt med han til stede. Sexlivet har vi for oss selv - dersom det ikke er en festilig historie som har skjedd for leeenge siden.

Jeg vet at sambo er enda mer nøye på å holde privat gruff for seg selv, eller bare klage til meg. Har sagt både til han og andre at jeg innimellom skulle ønske han kunne beklage seg til en kompis eller to - kanskje de kan sette litt perspektiv på hvor håpløs jeg kan være.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 16:16   #30
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.241
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Jeg har en venninde som jeg kan diskutere det meste med, og det er han klar over. Men har vel ikke så mye å diskutere med andre. Vi har det stort sett utrolig bra sammen, så bortsett fra når jeg er helt sinsyk av hormoner...

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 18:09   #31
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.815
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Kanskje gjør det meg kjedelig, men jeg føler av og til at jeg vet litt for mye om de mindre flatterende og sjarmerende sidene til enkeltes ektemenn enn jeg har behov for .

Jeg synes noen ganger det grenser til det pinlige hva noen kan få seg til å fortelle og jeg tror ikke mennene er klare over hva som fortelles, da tror jeg ikke de hadde godtatt det.

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Svært lite, personlige ting mellom oss er personlige. Og er jeg sint på ham, så synes jeg det er mest fair å ta det med ham og ikke alle andre. Jeg utleverer alle de gode sidene hans da. Men det tror jeg ikke han egentlig har noe i mot.

Sånn er det her også. Det som er mellom oss, er privat, men skryte gjør jeg gjerne.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 18:09   #32
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Jeg forteller ingenting jeg ikke kunne sagt med mannen tilstede.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 18:39   #33
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Det er jo en tråd her om venninner som forteller alt til mennene sine. Så da lurer jeg på hvor mye du forteller om mannen din til (gode) venninner?

Selv er jeg nok ekstremt kjedelig der. Jeg utleverer verken hans vaner eller uvaner, sexliv eller noe som helst som jeg tror han kan finne vagt ubehagelig at jeg forteller om. Når vi har hatt våre kriser har jeg "utlevert" meg til et menneske som jeg stoler 110% på, og som jeg vet ikke dømmer verken meg eller ham, og som kan sitte rolig på sidelinjen og gjøre det jeg trenger - lytte til jeg har tømt meg - og ikke komme med partsinnlegg for meg, mot ham, slik en del gode venner ofte føler at de må.

Kanskje gjør det meg kjedelig, men jeg føler av og til at jeg vet litt for mye om de mindre flatterende og sjarmerende sidene til enkeltes ektemenn enn jeg har behov for .

Hva gjør dere?

Jeg er nok som deg. Jeg sier lite detaljert og intimt om Frank til andre. Jeg kan prate med ei god venninne om det er noe som plager meg, men det er veldig sjelden. Jeg liker ikke å utlevere mannen min
Og problemene våre vil jeg helst at vi vet om, og løser selv

Men jeg kan jo uffe og akke litt over småting ja

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 18:52   #34
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg utleverer ingenting om mannen min som han ikke ville sagt selv. Det vil si at jeg aldri sier noe personlig om han til venner, og det verste jeg vet er å høre folk klage høylytt over ektefellen sin til andre. Jeg liker ikke å få servert en masse personlige og da gjerne negative opplysninger som jeg helst ikke vil vite om folk som ikke engang er til stede. Det kunne ikke falt meg inn å klage på mannen min til venninner.

Kan bare signere dette innlegget.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 19:12   #35
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En sånn spinnåffer: Hvor mye utleverer du mannen din til venner?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg utleverer ingenting om mannen min som han ikke ville sagt selv. Det vil si at jeg aldri sier noe personlig om han til venner, og det verste jeg vet er å høre folk klage høylytt over ektefellen sin til andre. Jeg liker ikke å få servert en masse personlige og da gjerne negative opplysninger som jeg helst ikke vil vite om folk som ikke engang er til stede. Det kunne ikke falt meg inn å klage på mannen min til venninner.

Kunne ikke vært mer enig!

Jeg liker generelt ikke at det snakkes en masse dritt om folk. Jeg ser at det av og til kan være nyttig å lufte sin frustrasjon over andre som man ikke forstår seg på, med noen andre man stoler på. Jeg trenger av og til å "lufte venner", men det er mest for å få andres syn på saken - ikke for å sitte å tømme ut av meg dritt. Mannen har jeg heldigvis ikke et slikt forhold til, at jeg trenger å diskutere ham med andre.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no