Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sioux Falls - hvordan reise dit?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-16, 09:57   #1
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.691
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sioux Falls - hvordan reise dit?

Jeg har lyst til å besøke en venninne i Sioux Falls i løpet av januar/februar, men er litt usikker på hvordan jeg bør reise. Min første innskytelse var å benytte meg av de råbillige billettene til New York eller Boston og være der et par dager før jeg drar videre, men det er dyrt å reise innenlands i USA og da lurer jeg på om jeg heller bør satse på f.eks. Icelandair og dra direkte til Minneapolis, som ved første øyekast virker mye dyrere, men som totalt sett vil bli omtrent samme pris. Da vil jeg evt. ta en overnatting eller to på Island i den forbindelse.

Er det andre muligheter jeg ikke har tenkt på?

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no