Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Test av vinterdresser

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-10, 00:04   #61
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Test av vinterdresser

Vi har testet ut både Troll, HH, Reima, Mickline og den billige varianten fra Europris.
Den fra Europris er den eneste vi har kjøpt to ganger. Mickline dresse fikk jeg faktisk igjen pengene mine for. Den ble det slitt hull på nederst på bena på innsiden rimelig kjapt.

Trolldressen var vi kjempefornøyd med, men dressen fra Europris har god passform, har hold poden tørr og varm, og er veldig slitesterk så vi fortsetter med den ;jupp:
Reimatec gidder jeg ikke bruke penger på engang. Kunne gått for Troll igjen, men den er tre ganger så dyr som en dress som gjør like god jobb. Da ser jeg ikke poenget.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 09:53   #62
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Test av vinterdresser

Jeg har da valgt å teste Didriksons dressen. Synes den ser bra ut, kjennes bra, satt bra og var lett & ledig. Slik en god dress skal være.
Så får tiden vise om den holder mål.
Den skal brukes hardt i natur barnehage av en aktiv 4-åring, så jeg er spent. Holder den ikke mål er det rett i retur med hele dressen!!

Jeg kjenner jeg blir skeptiskt med tanke på hvor vanntett den kan være osv, men samtidig fortjener det en test. De dyre merkene trenger litt konkurranse også synes jeg. Er første året vi har noe annet enn TTH, Reima, Po.p og Troll som hoveddress, så får vi se.
Var fornøyd med Jonathan og MinyMo også jeg da, selv om det var ekstradresser, så holdt dem mål.

Skal oppdatere om noen mnd jeg!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 10:41   #63
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Test av vinterdresser

Grøten: Blir spennende å se om den holder tett. Mulig jeg hadde testet selv om vi ikke hadde dress fra før.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 11:03   #64
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Test av vinterdresser

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Grøten: Blir spennende å se om den holder tett. Mulig jeg hadde testet selv om vi ikke hadde dress fra før.

Ja ikke sant, det må jo testes!

Her er kjekkasen min iført dress, lue og votter fra Didrikssons!
Fin er han iallfall...ikke best bildet, men det skyldes den dårlige fotografen kombinert med et enda dårligere kamera.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 11:11   #65
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Test av vinterdresser

Kjempefin gutt i kule klær!

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 13:32   #66
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Test av vinterdresser

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Ja ikke sant, det må jo testes!

Her er kjekkasen min iført dress, lue og votter fra Didrikssons!
Fin er han iallfall...ikke best bildet, men det skyldes den dårlige fotografen kombinert med et enda dårligere kamera.

Så tøff. Dressen ser i alle fall fin ut.
Og lua var kjempetøff. Didriksson den og?

Vi har kun testet foret regntøy fra Didriksson, når ungen var liten. Det holdt i alle fall mål.

2000 vannsøyle er ikke så mye, men vinterdress bruker man jo stort sett når det er skikkelig kaldt ute og da er det som regel ikke vått. Kan jo bruke vanntett høstdress på de våte dagene, eventuellt regntøy.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 14:34   #67
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Test av vinterdresser

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Så tøff. Dressen ser i alle fall fin ut.
Og lua var kjempetøff. Didriksson den og?

Vi har kun testet foret regntøy fra Didriksson, når ungen var liten. Det holdt i alle fall mål.

2000 vannsøyle er ikke så mye, men vinterdress bruker man jo stort sett når det er skikkelig kaldt ute og da er det som regel ikke vått. Kan jo bruke vanntett høstdress på de våte dagene, eventuellt regntøy.

Ja, Didrikssons lue, den var nydelig og myk. Blir nok knall!

Har ikke noe erfaring med tøy fra dem i det hele tatt, men hørt folk har vært fornøyd med regntøyet. Dressen er kjempe tøff og den er lett. Ikke stiv og tykk. Perfekt vinterdress i mine øyne. Så gjennstår det bare å se om den holder mål.

Vi har TTH høstdress som absolutt er vanntett, Bergans to-delt som er vanntett, Pop vinterdress og to-delt vinter jakke/bukse som er vanntett, og det vi kjøpte fra Skogstad her m dagen som skal være vanntett. (Pluss 2-3 regnsett) Så hvis han ikke holder seg tørr så vet ikke jeg.
Holder ikke dressen til vanlig vinterbruk får vi klage på den og kjøpe noe annet. Ikke noe værre enn det egentlig.

Siden jeg liker den så godt av utseende, så MÅ jeg bare gi den en sjanse!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 15:21   #68
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Test av vinterdresser

Hadde didriksonsdress til mellomste da han var 4. Synes den holdt bra, jeg. Vi overtok den arvet mener jeg å huske, og etter en hel sesong hadde den fått litt slitasje. Vi har også hatt todelt sett da eldste var rundt 8. Dette ble ganske slitt, og buksa fikk rifter, men materialet var noe tynnere i buksa enn på heldressen. Han elsket i allefall settet sitt, og ble hverken våt eller kald.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 15:43   #69
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Test av vinterdresser

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.




2000 vannsøyle er ikke så mye, men vinterdress bruker man jo stort sett når det er skikkelig kaldt ute og da er det som regel ikke vått. Kan jo bruke vanntett høstdress på de våte dagene, eventuellt regntøy.

I Trondheim er det som regel oftere våt enn tørr snø, så en vinterdress må være vanntett. Hele vitsen med vanntett dress er jo borte om man likevel må ha en annen dress på våtere dager.

I bhg kommer de garantert ikke til å huske hvilke av barna som skal ha den og den dressen til det og det været. Nei, Rema1000 liker jeg: Det enkle er ofte det beste.

__________________
Ongan 01, 04 og 07

Sist redigert av Isbjørn : 03-10-10 kl 15:54.
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 15:49   #70
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Test av vinterdresser

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

I Trondheim er det som regel oftere våt enn tørr snø, så en vinterdress må være vanntett. Hele vitsen med vanntett dress er jo borte om man likevel må ha en annen dress på våtere dager.

I bhg kommer de garantert ikke til å huske hvilke av barna som skal ha den og den dresse til det og det været. Nei, Rema1000 liker jeg: Det enkle er ofte det beste.

Jeg er helt enig med deg og kjøper kun vanntett høst og vintertøy. Gidder ikke styre med bytting av dresser etter været. Her er det også stort sett vått mesteparten av vinteren når ikke vi er så heldige som vi var i fjor med den lange kuldeperioden.
Men har man så lyst som Grøten hadde så er jo alternativet en annen dress på de våte dagene.
Jeg har falt for fristelsen en gang og kjøpt vintertøy med vannsøyle på 5000 bare fordi det var så kjempetøft og det ligger i kjelleren med lappene på og kommer aldri til å bli brukt.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 16:29   #71
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Test av vinterdresser

For å si det sånn, dette skal brukes på våte dager også!
Den er testet på lik linje som med Isbjørn dressen og alle de andre merkene. Da skal man kunne forvente at men skal kunne bruke dem likt også. Dersom (og jeg blir ikke overrasket) det ikke holder må, kommer jeg til å levere hele greia inn igjen, skrive en hel masse om det (testene, dressen osv) og virkelig publisere det.

Som sagt, jeg gir dressen og forsåvidt testen en sjanse. Hadde jeg ikke likt dressen av utseende og førsteinntrykk så hadde jeg ikke kjøpt den. (Og hadde den ikke kommet i testen hadde jeg ikke vist om den, da hadde det være en HELT annen dress i hus!)

Så jeg FORVENTER at den er LIKE god og vel så det, som de andre dressen. Så bare gleder jeg meg til å prøve.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 16:34   #72
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Test av vinterdresser

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

For å si det sånn, dette skal brukes på våte dager også!
Den er testet på lik linje som med Isbjørn dressen og alle de andre merkene. Da skal man kunne forvente at men skal kunne bruke dem likt også. Dersom (og jeg blir ikke overrasket) det ikke holder må, kommer jeg til å levere hele greia inn igjen, skrive en hel masse om det (testene, dressen osv) og virkelig publisere det.

Som sagt, jeg gir dressen og forsåvidt testen en sjanse. Hadde jeg ikke likt dressen av utseende og førsteinntrykk så hadde jeg ikke kjøpt den. (Og hadde den ikke kommet i testen hadde jeg ikke vist om den, da hadde det være en HELT annen dress i hus!)

Så jeg FORVENTER at den er LIKE god og vel så det, som de andre dressen. Så bare gleder jeg meg til å prøve.

Da kommer de til å få deng av Grøten. Og Grøten kan bli forbannet.
Den er ikke vanntett, vannsøyle på 2000 er vannavvisende, ikke vanntett.
Jeg har stor tro på at dressen er bra når det kommer til pusteevne, slitestyrke, letthet osv for svenskene er gode på å lage barnetøy. Og jeg har både sett og kjent på det i butikkene, det lover absolutt bra. Men er vannsøylen 2000 så er den 2000 og da er det jo ikke vanntett. Det blir som vintertøyet vi hadde i gamledager, satt vi i våt snø så ble vi kliss våte, tvers igjennom.

Men har de i denne testen sagt at dressen er vanntett?

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 16:38   #73
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Test av vinterdresser

Gjennomgående gode resultater, men ikke så god pusteevne.


Karakter vanntetthet: 100
Karakter slitestyrke: 100
Karakter pusteevne: 60
Karakter rivestyrke: 94

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 16:43   #74
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Test av vinterdresser

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Gjennomgående gode resultater, men ikke så god pusteevne.


Karakter vanntetthet: 100
Karakter slitestyrke: 100
Karakter pusteevne: 60
Karakter rivestyrke: 94

Men hvordan kan de få vannsøyle på 2000 til å bli vanntett?
Jeg har vinterbukse med samme vannsøyle og kan absolutt ikke sitte i snøen med den, den trekker vann som bare det.
Har og vinterbukse fra HH med vannsøyle på 10 000, den blir jeg aldri våt i, vannet bare preller av.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 16:47   #75
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Test av vinterdresser

Aner ikke, har aldri hørt at 2000 er vanntett før hvertfall.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 16:48   #76
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Test av vinterdresser

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Da kommer de til å få deng av Grøten. Og Grøten kan bli forbannet.
Den er ikke vanntett, vannsøyle på 2000 er vannavvisende, ikke vanntett.
Jeg har stor tro på at dressen er bra når det kommer til pusteevne, slitestyrke, letthet osv for svenskene er gode på å lage barnetøy. Og jeg har både sett og kjent på det i butikkene, det lover absolutt bra. Men er vannsøylen 2000 så er den 2000 og da er det jo ikke vanntett. Det blir som vintertøyet vi hadde i gamledager, satt vi i våt snø så ble vi kliss våte, tvers igjennom.

Men har de i denne testen sagt at dressen er vanntett?

Ja, gjett om!!

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Gjennomgående gode resultater, men ikke så god pusteevne.


Karakter vanntetthet: 100
Karakter slitestyrke: 100
Karakter pusteevne: 60
Karakter rivestyrke: 94

Det er jo derfor man bare MÅ prøve!!

Hmmm, kanskje jeg skulle begynne å formulere klagebrevet med en gang.
Kvitteringen ligger iallfall trygt forvart på en plass den IKKE blir borte.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 16:49   #77
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Test av vinterdresser

Jeg er skeptisk til at pusteevnen er dårlig jeg da.
Spent på hva du sier etter å ha testet den Grøten.


Sist redigert av Chablis : 03-10-10 kl 16:55.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 16:54   #78
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Test av vinterdresser

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Jeg er skeptisk til at puseevnen er dårlig jeg da.
Spent på hva d sier etter å ha testet den Grøten.

Det tenker jeg på også altså, men kan det liksom være SÅ ille? Dersom man har riktigbekledning under?
Dersom det blir et problem så blir det en ekstra dress med en gang, for ungen skal ikke lide for at mora skal teste.
Ikke godt å si hvordan dette går, så ja, skal bli kjempe spennende å teste den.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 18:24   #79
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Test av vinterdresser

Hoho, jeg er kjempespent, kommer til å legge mye mer vekt på Grøten sin oppfatning enn testen selv. Jeg var jo også skeptisk til denne testen og dressen så dette blir morro. Kan det ikke bli kaldt nå? Jeg har alt klart! KjempeFIN dress var det ihvertfall, finere enn den fra Reflex.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 21:55   #80
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Test av vinterdresser

Her har vi kjøpt Name It dressen, men var da ikke klar over denne testen. Har hatt Reima dress til poden i alle år, er veldig spent på om vi blir fornøyde med dressen. Den er ikke prøvd enda så jeg er litt skeptisk til om den blir litt baggy på vår lange, slanke 5-åring.

Jeg pleier som regel ikke å se på disse testene men forhører meg med moren, min som jobber i barnehage, hva de opplever som godt regntøy og gode vinterdresser. Velger ofte ut i fra hva de ansatte i barnehagen mener er god kvalitet, de ser mange forskjellige merker i bruk. Det har vært Reimas vinterdresser som har fått mest skryt derfra i "alle år". Det tror jeg neppe har noe med at de er merkebevisste å gjøre, regntøyet som ble anbefalt fra den kanten i fjor(eller var det forrige året tro) var regntøyet til Lindex og det er jo ikke noe dyrt merkenavn.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no