Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har mannen din en sær hobby?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-07, 19:57   #61
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Stikkord: Stereo. Her ser det stadig vekk ut som et hifi-asyl. Og det byttes og selges og kjøpes hele tiden. Og så legger de ut bildene av anleggene sine på nett. Og så blir jeg tilkalt for å se på noen monstrum-høyttalere, bare for at jeg skal synes at de vi har i stua er helt greie i forhold (og det er de jo).

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 19:59   #62
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Mannen min er interessert i litt sære gamle skotske whiskyer. Har sett ham på whisky-forum også.Han har heldigvis mange andre interesser også, da.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 20:00   #63
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Jeg synes ikke det er sært, men har forstått at andre synes det. Mannen min liker å scrappe. Det er kun i perioder vi driver med det. Han er flink og tålmodig med småpirk, håndtverker som han er. Han er også legofan, men ikke i den grad at han lekte med det før vi fikk barn heldigvis. Ellers er musikk en stor hobby for ham, den viktigste vil jeg tro.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 20:05   #64
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Mac, Mac og litt mere Mac.

Vet ikke om det er så veldig sært, men det kan bli litt mye innimellom. Min kjære er definisjonen på autodidakt og nå er det jobben hans.

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 20:18   #65
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Ikke så fryktelig sært, men her går det i vin. Det er forsåvidt en felles hobby, men mannen klarer å dra det til skikkelig nerdenivå. Vinsamling, vinbøker, vinforum, vinsmaking, vinmesser, vinspill og av og til vindrikking.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 20:22   #66
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Tja, kanskje ikke så sært, men han laster ned alle mulige slags kurs som han sitter med på sene kvelder og tidlige morgener.

Nå går det i matte (de har han kjøpt fra USA, da). Finner ham støtt og stadig på sofaen kl 0700 eller deromkring, med øretelefoner og mattebok.

Høres ut som en skikkelig nerd, men det er han ikke, altså. Bare veldig kunnskapstørst.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 20:25   #67
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Og nå kom han jammen gående med mattebok og kladdebok under armen.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 20:31   #68
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Og nå kom han jammen gående med mattebok og kladdebok under armen.


Dette har vært en fornøyelig tråd Håper det kommer flere som vil dele her!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 20:37   #69
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Til tross for at mannen min ikke er troende, har han alle slags bøker om religioner, ørten bibler, "verdens undergang" i diverse kulturer/religioner og andre religionshistoriske verker. Jeg ryddet vekk et lite tonn senest i eftermiddag.

I tillegg er han Akevitt-mann. Aksjer, data, gitarspilling er andre hobbyer som kommer høyt.
Mang en gang har jeg savnet en praktisk anlagt mann, men jeg er forsåvidt glad han ikke har 3 volvoer stående ute i gården.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 20:41   #70
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Mang en gang har jeg savnet en praktisk anlagt mann, men jeg er forsåvidt glad han ikke har 3 volvoer stående ute i gården.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 20:50   #71
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Lydbøker og kurs ja. Hørtes kjent ut . Det er den hobbyen jeg setter mest pris på, for mannen hører best på lydbok når han gjør husarbeid

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 20:53   #72
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Her er det bare data som gjelder...

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 20:55   #73
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Min man driver med veteranbilder.

Morris Minor. Synes det er en grei hobby jeg da, har han iallefall i nærheten
Ikke uten grunn han bygde garasje på 120 kvm

Men når det er sagt, etter han ble sammen med meg for 5 år siden har han ikke hatt særlig tid til å drive på
Med hus og barn og sånn
Men det blir vel! En gang.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 21:11   #74
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Lydbøker og kurs ja. Hørtes kjent ut . Det er den hobbyen jeg setter mest pris på, for mannen hører best på lydbok når han gjør husarbeid

Og der fikk du lurt inn litt skryt av han derre huslige mannen din igjen.

Mannen min hører best på kurs når han ligger på sofaen.
Eureka! Jeg må skaffe ham et husarbeidskurs!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 21:14   #75
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Her var det mye spennende
Det mest eksotiske min mann driver med, er brettseiling. Det når nok ikke opp i dette selskapet her

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 21:14   #76
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Og der fikk du lurt inn litt skryt av han derre huslige mannen din igjen.

Mannen min hører best på kurs når han ligger på sofaen.
Eureka! Jeg må skaffe ham et husarbeidskurs!

Har jeg skrytt av han før?

Husarbeidskurs ja, kanskje de har det "for dummies"?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 21:14   #77
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Åå, dette var en herlig tråd.
Her er det jeg som står for de særeste hobbyene, men det kan jeg jo vente med å fortelle om til spin-off tråden er åpnet. (Antar at noen gjør det snart, eller?)

Samboer bruker temmelig mange timer på fotball-titting hver uke/dag? Før var han flere ganger i uka og så fotball på pub sammen med kompiser, nå er han ihvertfall mere hjemme. Ellers ville han garantert spilt golf 24-7 hvis han hadde kunnet. Det er ikke en hobby, men en lidenskap.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 21:17   #78
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Her er det en ting som gjelder...gamle citroèner....

Og når været er for dårlig til å være ute med bilene, ja da lytter man til gammel musikk.. Dagens helt er Frank Zappa... regner med et par uker med
Zappa her nå...

(det regner ute...)

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 21:18   #79
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Har jeg skrytt av han før?



Se her, for eksempel.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 21:19   #80
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Min man driver med veteranbilder.

Morris Minor. Synes det er en grei hobby jeg da, har han iallefall i nærheten
Ikke uten grunn han bygde garasje på 120 kvm

Men når det er sagt, etter han ble sammen med meg for 5 år siden har han ikke hatt særlig tid til å drive på
Med hus og barn og sånn
Men det blir vel! En gang.

tror våre kunne blitt veldig gode venner

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no