Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Taco til nyttårsmiddag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-07, 14:04   #41
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Nå fikk jeg ikke med meg hvor gamle disse ungene var, men jeg tror ikke det er veldig uvanlig å spise nyttårsmiddagen i normal middagstid når man har små barn.

Hvis jeg var deg så tror jeg jeg ville sagt i fra til ungene hvis de maser på deg. Si ifra om at du ikke tenker å leke noe særlig i kveld, og at du sitter og prater med foreldrene.


Håper i hvertfall du får en fin kveld.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 14:05   #42
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Og videre må jeg si at det går ann å si ting i en grei tone- det er ikke om å slenge mest mulig med leppa altså! Jeg forstår at noen syntes jeg er utakknemlig, det har dere rett til, og jeg forstår at noen har andre syn på dette. Noen har barn, noen har ikke og det er klart at det preger svarene som jeg får her. Det er greit- men skjellsord og kallenavn kan dere slutte med syntes jeg. Jeg kan oppfatte poenget uten å bli kalt sutreunge eller andre fargerike uttrykk.

Konstruktiv kritikk er velkommen, jeg har åpne ører her i dag men ta det i en grei tone er dere snille.

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 14:06   #43
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Jeg får se hvor mye jeg orker leke, men jeg skal gjøre så godt jeg kan.

Mulig du er mye hyggeligere enn meg, men jeg drar ikke på besøk til andre for å leke med barna deres... Jeg er nesten litt lei av å leke med min egen Pode, så andres barn får noen andre underholde. Jeg tror de fleste har full forståelse for at du ikke kommer som en lekekompis for disse barna.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 14:08   #44
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Bevares, hissig og sur. Glad du ikke kommer til meg i kveld.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 14:09   #45
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Nå fikk jeg ikke med meg hvor gamle disse ungene var, men jeg tror ikke det er veldig uvanlig å spise nyttårsmiddagen i normal middagstid når man har små barn.

Hvis jeg var deg så tror jeg jeg ville sagt i fra til ungene hvis de maser på deg. Si ifra om at du ikke tenker å leke noe særlig i kveld, og at du sitter og prater med foreldrene.


Håper i hvertfall du får en fin kveld.

Takk for det Kirsebær!!

De er tre og seks og foreldrene har tenkt å holde dem oppe til midnatt begge to slik at de får sett fyrverkeriet. Jeg har ikke noe mot å leke med dem, var bare redd at det kom til å bli lenge for min del da jeg har vanskelig for å si nei til de små. Jeg skal prøve å finne en grei måte å si det på nå i kveld, men vil heller slite meg ut enn å ødelegge kvelden for noen..

Er en ting å lufte tanker, det er en halt annen ting å gjøre noe i praksis. Litt feig kanskje?

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 14:21   #46
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Takk for det Kirsebær!!

De er tre og seks og foreldrene har tenkt å holde dem oppe til midnatt begge to slik at de får sett fyrverkeriet. Jeg har ikke noe mot å leke med dem, var bare redd at det kom til å bli lenge for min del da jeg har vanskelig for å si nei til de små. Jeg skal prøve å finne en grei måte å si det på nå i kveld, men vil heller slite meg ut enn å ødelegge kvelden for noen..

Er en ting å lufte tanker, det er en halt annen ting å gjøre noe i praksis. Litt feig kanskje?

Folk lufter tanker her i hytt og vær. Ikke tenk på det. Men tonen kan være litt sånn her inne til tider. Jeg liker det egentlig jeg da...

Jeg syns det høres umåtelig slitsomt ut å skulle underholde andres barn i flere timer, men foreldrene til disse barna kan da umulig be deg over for at du skal leke? Jeg regner med at de også vil prate litt med deg?
Jeg tror jeg kanskje ville prøvd å sette noen grenser. Man leker da vel ikke så mye når man er på besøk, gjør man det da?
Hvis du stort sett koser deg med å leke med andres barn, så blir det selvsagt litt anerledes, jeg bare ser for meg meg selv i den situasjonen der.

Jeg har ikke så mye erfaring med andres barn, men jeg vet at for oss så bør vi ha middagen tidlig uavhengig av hvor sent barna klarer å være oppe. Hvis ikke spiser de ikke.
Og det blir gjerne litt sjokolade og snop på slike dager/kvelder og da vil jeg veldig gjerne at det skal ha kommet noe mat i magen først.

Stesnuppa på snart 10 klarer så vidt å holde seg våken til midnatt nå, men hun er ekstremt trøtt på kvelden da, og Poden på 2,5 er i hvertfall helt uaktuelt å holde oppe utover normal leggetid.
Jeg er 'imponert' hvis de har en 3åring som holder ut til midnatt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 14:23   #47
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Jeg synes heller ikke 18 er tidlig. For oss ville det vært i overkant sent ettersom vi skal legge den unge mannen på 2,5 år skal legges (det er ikke mulig eller aktuelt å holde ham oppe) og hvis vi skulle kommet en halvtime før han skal legges så ville leggingen blitt litt komplisert, tror jeg.

Vi skal til et vennepar med et barn på 1 år i dag. Vi skal være der kl. 17, så skal barna ha pølsefest og legges i normal tid slik at voksenmiddagen skal starte ca. kl. 19.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 14:25   #48
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Vi spiser forresten middag kloken 17.
Vi skal til min mor sammen med min søster og hennes barn.
Alle spiser middag klokken 17 ( som i år er indrefilet, sopstuing, bakt potet og brokoli), også blir det dekt på til kveldsmat/nattmat senere i kveld/natt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 14:30   #49
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Jeg synes 18 høres ut som et veldig greit klokkeslett når man skal bort på mat.

Vi skal være alene og spiser mellom 17 og 18 tenker jeg.

Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 14:30   #50
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Det finnes mennesker som har Taco som favorittmat og som kunne tenke seg å ha det til bryllupsmiddag ...
Men jeg er klar over at den gjengse oppfattning er at dette er grandiosamat. Jeg kunne ha servert iråni-tacos på nyttårsaften for gode venner, men jeg hadde da gått for high-end varianten, med fajitas, biff, seterrømme, cheddar og jalapeños. Nå begynner jeg faktisk å angre på at jeg ikke tok saken i egne hender i år, i stedet for den tørre kalkunfileten vi ender opp med ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 14:32   #51
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Her blir det også mat i 18tiden, tenker jeg. (Isetfamilien kommer i firetiden, så får ungene tid til å leke litt før det er mat.)

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 14:34   #52
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

[quote=Kirsebær;741843]Folk lufter tanker her i hytt og vær. Ikke tenk på det. Men tonen kan være litt sånn her inne til tider. Jeg liker det egentlig jeg da... [quote]

Ble litt paff over tonen ja! Vil jo høre hva andre mener og forventer ikke at alle er enige men ble litt satt ut over hvordan ting ble sagt på.. Men vet det nå ihvertfall!!

Jeg tror at tanken er at vi voksne skal prate med det blir ofte at ungene "kupper min oppmerksomhet" når jeg er der. Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal håndtere meg og min stilling. Er jeg voksengjest? Er det uhøflig å ikke ville leke? Ungene blir jo så skuffet... Så jeg vingler frem og tilbake.. Kan være litt slitsomt mentalt til tider å være lekekamerat..

Jeg regner også med at ihvertfall den minste vil gi seg før midnatt, jeg kan ikke forstå hvordan hun skulle kunne klare det (men jeg vet jo ikke?). Det er kanskje ikke så dumt å ha mat så tidlig, jeg syntes Veronal hadde en fornuftig løsning på det..

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 14:37   #53
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Forstår at du synes din rolle er litt "rar". Det syntes jeg også den gangen jeg var barnløs hos venner med barn. Mitt råd er at du bare slapper av og forsøker å kose deg og er så mye med barna som du synes er ok. Foreldrene er mer vant til å "svitche" mellom barn og voksenprat og det er ikke sikkert de skjønner at du synes det er vanskelig.

Det jeg tror flest reagerte på her inne er vel at du klagde over både tidspunkt og meny, noe det vel er opp til vertskapet å bestemme - samt at iallfall tidspunktet nok er adskillig etter det de fleste her starter idag med barn. At du synes din rolle er litt "vanskelig" har nok de fleste forståelse for.

Jeg har forøvrig en på 2.5 som uten problemer er oppe til 11 når han har sovet 1.5 time på dagen og har det moro. Han kunne nok holdt enda lenger, men vi tenker å dra hjem i 11-tiden.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 14:37   #54
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Jeg ville ikke servert det selv, men det hadde vært helt greit å blitt invitert på taco hos andre på nyttårsaften (så lenge det ikke er tørr kjøttdeig og kinakålvarianten). Vi har alltid pinnekjøtt, og skal spise rundt halv seks-seks tenker jeg.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 14:39   #55
Butterfly
Superaktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Innlegg: 382
Butterfly er litt kul
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Så lenge jeg slipper å lage maten så er det greit med taco nyttårsaften.Er kjempe godt det.

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 14:43   #56
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Jeg synes i hvertfall du skal prøve å sette grenser for deg selv.
Det er man nødt til, og det er også ditt ansvar.
Både for hva du vil, og hva du orker (høygravid?).
Det er ikke din jobb å underholde andres unger i hvertfall, og jeg ville i hvertfall aldri bedt noen med mindre jeg ville prate med den personen og ha selskapet hans/hennes.
Men det som er lurt er jo foreks. å si det på forhånd, altså typ "Vi kan leke litt nå, men etterpå vil jeg sitte og prate med foreldrene deres for det synes jeg også er hyggelig, det er også fordi jeg blir mer sliten nå pga. babyen i magen" eller noe i den duren (og de ser jo den store magen), så er de forberedt også og blir ikke så skuffet når du må gi deg.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 14:50   #57
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Ble litt paff over tonen ja! Vil jo høre hva andre mener og forventer ikke at alle er enige men ble litt satt ut over hvordan ting ble sagt på.. Men vet det nå ihvertfall!!

Jeg må innrømme at det som gjør meg mest paff i denne tråden er dine heftige reaksjoner. x-antall utropstegn er for det første både feil og unødvendig, og for det andre gir det en veldig aggresiv tone. Synes jeg da.

Hadde vi blitt invitert med barn til middag kl. 18.00 på nyttårsaften hadde vi spurt om det var mulig å komme før, siden poden ikke holder seg våken lenger enn til 19.30. Jeg hadde nok ikke blitt sjeleglad for taco, men det er fordi det i utgangspunktet ikke er favorittmaten min, ikke fordi jeg nødvendigvis trenger kalkun eller indrefilét for å bli fornøyd på nyttårsaften. Nå som vi har barn har slike dager i større grad blitt barnas dag, og da synes jeg taco høres kjempehyggelig ut.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 15:02   #58
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Bevares, hissig og sur. Glad du ikke kommer til meg i kveld.

Berglijot, det er helt unødvenig å komme med sånne bemerkninger.

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Det finnes mennesker som har Taco som favorittmat og som kunne tenke seg å ha det til bryllupsmiddag ...
Men jeg er klar over at den gjengse oppfattning er at dette er grandiosamat. Jeg kunne ha servert iråni-tacos på nyttårsaften for gode venner, men jeg hadde da gått for high-end varianten, med fajitas, biff, seterrømme, cheddar og jalapeños. Nå begynner jeg faktisk å angre på at jeg ikke tok saken i egne hender i år, i stedet for den tørre kalkunfileten vi ender opp med ...

Jeg vil på iråni-tacos hos Kif.

Kirsebæret: Du kjenner da meg? Du vet jeg er en treretters snobb med damask og krystall.

Nå skal jeg gå og lage blåskjellsuppe.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 15:05   #59
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg må innrømme at det som gjør meg mest paff i denne tråden er dine heftige reaksjoner. x-antall utropstegn er for det første både feil og unødvendig, og for det andre gir det en veldig aggresiv tone. Synes jeg da.

Da ber jeg om unnskyldning for det.

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 15:06   #60
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Jeg skal spise taco nå, og pinnekjøtt i kveld. :fåriposeogsekk:

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no