Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Taco til nyttårsmiddag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-08, 15:41   #81
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Jeg synes det er lekkert når jeg dekker bordet med det og har alle slags skåler med godt i rundt på bordet. Har alltid fått masse skryt, så jeg er heldigvis ikke alene om å være "harry".
Synes det bestikket som følger med er kult, formet som hele chilipeppere.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 15:52   #82
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg synes det er lekkert når jeg dekker bordet med det og har alle slags skåler med godt i rundt på bordet. Har alltid fått masse skryt, så jeg er heldigvis ikke alene om å være "harry".
Synes det bestikket som følger med er kult, formet som hele chilipeppere.

Helt enig, synes det blir kult og gjennomført med det serviset Og det er ikke fra 90-tallet mitt i allefall, fikk det i bryllupsgave i 2001, og fortsatt selges det på tilbords i allefall

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 15:56   #83
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Jepp, det selges ennå. Så det aldri på nittitallet jeg, og jeg kjøpte mitt i 2002. Fikk hele serviset ekstreemt billig da. 500,- kroner for HELE serviset. Måtte jo slå til da, hehe. Bare pakken med TO tallerkener (jeg har seks) koster jo over 200,- kroner.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 15:59   #84
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Synes det bestikket som følger med er kult, formet som hele chilipeppere.

Nå måtte jeg le litt, men det er fordi jeg liker bestikk og slikt helt enkelt. Et år fikk jeg "pizza-bestikk" av søsteren min og jeg fniser fremdeles ved tanken. (alt var formet som kjøttdeig-pizzastykker )
Det er jo selvsagt hver sin smak og jeg tror virkelig ikke at jeg hadde reagert hvis jeg hadde fått det servert hos andre.

Jeg ville forøvrig ikke servert taco til middag på nyttårsaften selv, men blir bare glad når vi blir bedt bort på mat uansett. Jeg legger meg ikke opp i menyvalget, må jeg innrømme.

Vi hadde lammelår i går og det smakte aldeles nydelig, men jeg MÅ ikke ha festmat for å kose meg på nyttårsaften.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 16:01   #85
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Opprinnelig lagt inn av B@mbi, her.

Vi ble invitert bort i går. På Taco, av utgått mat... Ikke noe spesiell oppdekning. Rømme, saus rett av glassene og ost + salat. Og det ene paret kom som vanlig 2 timer for sent, så middagen ble kl 20 istedet for kl 18. Barna var både trøtte og sultne ja. Neste år finner vi nok på noe annet

Jeg synes det er å ikke sette pris på gjestene sine, jeg.
Når jeg inviterer, gjør jeg alt jeg kan for at folk skal føle seg velkommen, at jeg gjør litt "stas" på de liksom, og viser at jeg synes det er hyggelig at de kommer.
Og det betyr å legge litt tid og krefter i å gjøre det hyggelig. Både med oppdekning, servering, maten og personlig.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 16:01   #86
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Tacoserviset kunne jeg ikke tenkt meg, men jeg har fonduetallerkner.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 16:03   #87
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Nå måtte jeg le litt, men det er fordi jeg liker bestikk og slikt helt enkelt. Et år fikk jeg "pizza-bestikk" av søsteren min og jeg fniser fremdeles ved tanken. (alt var formet som kjøttdeig-pizzastykker )
Det er jo selvsagt hver sin smak og jeg tror virkelig ikke at jeg hadde reagert hvis jeg hadde fått det servert hos andre.

Hehe ja, jeg liker det også helt enkelt vanligvis. Jeg hater egentlig alt dill-greier og synes det enkleste ofte er det beste. Men jeg synes av og til det er morsomt å ha et "theme", og siden jeg nå har tacoserviset så lager jeg ofte til tema-taco for venner og familie, med serviset og ALT av tilbehør. Får ofte forespørsler om når jeg skal ha neste "taco-party" hehe, alle synes det er så koselig og så godt. Men dyrt, jeg bruker jo fader ei månedslønn på den middagen!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 16:06   #88
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg synes det er å ikke sette pris på gjestene sine, jeg.
Når jeg inviterer, gjør jeg alt jeg kan for at folk skal føle seg velkommen, at jeg gjør litt "stas" på de liksom, og viser at jeg synes det er hyggelig at de kommer.
Og det betyr å legge litt tid og krefter i å gjøre det hyggelig. Både med oppdekning, servering, maten og personlig.

Jeg skjønner hva du mener, men jeg tviler vel på at disse aktuelle vertene ikke satt pris på gjestene sine. Det er ikke alle som er opptatt av det estetiske (hva angår dekking og bord etc. altså), dessuten kan det ha oppstått situasjoner som gjorde selve middags-forberedelsene hektiske.
Jeg har tre uker igjen til termin og har hatt besøk i tre dager. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke hele tiden har kunnet passe på at maten har ligget på fat slik at de skal føle seg ordentlig velkomne.
Jeg tror vel vår adferd sammen med dem er minst like viktig som hvordan maten blir servert.
(men jeg serverer ikke mat utgått på dato, altså)

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 16:08   #89
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Jeg elsker taco, men ikke på nyttårsaften. I alle fall ikke om kvelden. Da vil jeg gjerne ha festmat, ikke hverdagsmat (som taco er hos oss).

Jeg har forresten ryddet i to kjøkkenskap () og oppdaget at jeg fremdeles har rester av det grellige, gule tacosettet som jeg fikk av min mor en gang på 90-tallet. Jeg trodde/håpte det var knust.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 16:16   #90
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg skjønner hva du mener, men jeg tviler vel på at disse aktuelle vertene ikke satt pris på gjestene sine. Det er ikke alle som er opptatt av det estetiske (hva angår dekking og bord etc. altså), dessuten kan det ha oppstått situasjoner som gjorde selve middags-forberedelsene hektiske.
Jeg har tre uker igjen til termin og har hatt besøk i tre dager. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke hele tiden har kunnet passe på at maten har ligget på fat slik at de skal føle seg ordentlig velkomne.
Jeg tror vel vår adferd sammen med dem er minst like viktig som hvordan maten blir servert.
(men jeg serverer ikke mat utgått på dato, altså)

Jeg forstår jo det også.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 17:27   #91
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Den syntes jeg var drøy! Be gjestene sine til utgåtte matvarer?! Nei altså..

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 17:39   #92
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Luci: Hvordan var Taco og selskap og barnestyr?

Hei! Vet du kvelden ble litt osm jeg trodde og litt som jeg ikke trodde. Det bare viser at det er greit å gi folk tvilen til gode! Mannen og jeg kjørte i hver vår bil opp og han var der en time før han dro på jobb, det hjalp veldig! Fikk da tid til å bli "husvarm" før han gikk. Vi spiste tidlig og var ute klokka 20 for å skyte opp rakettene. Jeg vet ikke hvor mange pakker med stjerneskudd vi brant opp, men det var skikkelig moro å se ungene styre med dem! Det ble en del leking på rommene, kunne ikke få meg selv til å si helt nei, men det ble ikke hele kvelden som jeg først fryktet.

Da klokka nærmet seg elleve ble det bestemt at barna skulle i seng og da ville de at jeg skulle legge dem. Små barn er så lure.. Gjett om de dro ut tiden! Jeg hadde vært der ennå hadde jeg ikke skjønt lunta til slutt. Jeg las side etter side, tror ikke jeg lyver hvis jeg sier at jeg var der sikkert over en halvtime! De har nemlig hvert sitt rom..

Så ble det tid til å prate med mor og far. Vi satt oppe lenge og bare pratet om løst og fast.

Alt i alt var det en grei kveld og jeg er glad at kvelden ble som den ble. Det ble en litt anderledes nyttårsaften på Luci i år men jeg er fornøyd!

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 18:14   #93
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg har forresten ryddet i to kjøkkenskap () og oppdaget at jeg fremdeles har rester av det grellige, gule tacosettet som jeg fikk av min mor en gang på 90-tallet. Jeg trodde/håpte det var knust.

Send det til Iset.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 18:15   #94
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 18:22   #95
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Tar gjerne taco jeg!!
Har man stelt istand matbord og pyntet seg, og verten mener det godt, synes jeg det er frekt å stusse på det.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 18:56   #96
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Alt i alt var det en grei kveld og jeg er glad at kvelden ble som den ble. Det ble en litt anderledes nyttårsaften på Luci i år men jeg er fornøyd!

Bra du hadde en fin kveld! Godt nyttår!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 18:59   #97
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Vi har hatt det før og skulle hatt det i går. Ble syk så det ble ikke noe av det, men nå har vi det klart til magene er bedre. Er gjerne så drittlei kjøtt etter jula, at Taco kommer som en befrielse.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 20:04   #98
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

HI er ikke aggressiv i sitt første innlegg og heller ikke utover i tråden - men jeg må si at jeg forstår godt den litt mer irriterte tonen i akkurat det innlegget Irma sikter til i dette svaret. HI har "en agressiv tone" kun i et eneste innlegg og det er etter flere svarinnlegg hvor hun blir fremstilt som en "sutreunge" og "utakknemlig". Hvorfor svarer dere slik damer? Det eneste HI gjør er jo bare å lufte noen tanker her inne. Det er da mange som bruker FP til å komme med en liten eller stor utblåsning? Eller er det ikke akseptert fra denne personen fordi hun er ny? (Jeg ble egentlig litt skuffet over denne tråden jeg, det var så mange innlegg som var så unødvendig skarpe synes jeg - trodde ikke det var den "tonen" vi ønsket her inne på FP...)

Jeg ser hva du skriver, men er ikke helt enig. Jeg bør kanskje lese igjennom tråden på nytt. Jeg tenker at man som FP-bruker må kunne tåle karakterestikker som "utakknemmelig" i en bestemt situasjon og at det stilles spørsmål ved det man skriver. (Som f.eks at mange utropstegn kan framstå aggressivt, det betyr ikke at man stempler hovedinnlegger som en aggressiv person? Eller at utakknemmelighet behøver å være en helhetskarakterestikk av en person.) De sosiale mekanismene synes jeg fungerer strålende på FP, men det er ikke et kozemozeforum.

Godt å høre at kvelden ble vellykket lucifine.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 17:24   #99
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Så flott at det ble en fin kveld tross skepsis på forhånd.

Godt nytt år!

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no