Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tyven tyven skal du hete

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-07, 12:39   #1
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tyven tyven skal du hete

Neida.

Kjøpte en jakke rett etter jul, men oppdaget ikke i før i dag at alarmen fremdeles henger på. Merkelig at den ikke pep da vi forlot butikken.

Jeg har ikke tilgang til den butikken nå, men den ble kjøpt på Only. Kan jeg gå inn på en hvilken som helst butikk å be de fjerne den? Blir jeg lagt i jern, da?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 12:42   #2
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tyven tyven skal du hete

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Neida.

Kjøpte en jakke rett etter jul, men oppdaget ikke i før i dag at alarmen fremdeles henger på. Merkelig at den ikke pep da vi forlot butikken.

Jeg har ikke tilgang til den butikken nå, men den ble kjøpt på Only. Kan jeg gå inn på en hvilken som helst butikk å be de fjerne den? Blir jeg lagt i jern, da?

Du blir nok lagt i bakken med et maskingevær rettet mot bakhodet, kjørt rett på glattcella og i varetekt i ca åtte måneder.

Tror nok du kan gå på hvem som helst Only-butikk og forklare problemet ditt. Det er jo ikke du som har gjort en feil, og dette skjer jo støtt og stadig, så de hjelper deg nok uten å mistenke deg for å ha stjålet. Du har kanskje kvitteringen også.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 12:58   #3
Tispa
Hundegal
 
Tispa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 106
Tispa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tyven tyven skal du hete

Det går nok fint, men er nok greit å ha kvittering. Evnt, fra kontoen.
Men, jeg hadde nok syntes at det var en smule pinlig å spørre om de kan fjerne alarmen ..

Tispa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 13:03   #4
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tyven tyven skal du hete

Kvittering.

Glattcelle, ja. Hm, det høres rolig og fredelig ut.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 13:23   #5
Tispa
Hundegal
 
Tispa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 106
Tispa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tyven tyven skal du hete

Glattcelle= husmorferie.

Tispa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 13:51   #6
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tyven tyven skal du hete

Jeg var inne med en lue i romjulen, som fremdeles hadde alarmen på. Da jeg ringte i forkant ba dem meg om kvittering eller dato for handelen. men da jeg kom ned dit, trengte jeg bare å fortelle at ejg hadde ringt dit tidligere, og så tok de alarmen av.

Følte meg likevel som en skurk.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 14:17   #7
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tyven tyven skal du hete

Har ikke noe sted jeg kan ta utskrift, men jeg vet navn, sted og dato for kjøp.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 14:34   #8
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tyven tyven skal du hete

Det går nok helt bra. Jobber av og til i butikk selv og dette har skjedd flere ganger.
Mange alarmer er ødelagte og blir derfor ikke oppdaget i kassa.
Vi bare fjerner de uten spørsmål.

Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 14:35   #9
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tyven tyven skal du hete

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Har ikke noe sted jeg kan ta utskrift, men jeg vet navn, sted og dato for kjøp.

Skriv det ned, så kan de selv sjekke dersom de er så vanskelige.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no