Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Snakk om dårlig skilting

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-08, 20:41   #1
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Snakk om dårlig skilting

Jeg skal begynne på en ny rideskole til uken. Jeg viste sånn ca. hvor det lå og hun forklarte meg hvordan jeg skulle finne frem. Men ikke et eneste skilt. Det er helt utrolig. Jeg tok feil av en vei og knota litt men så tenkte jeg at ok prøver inn der og der var det. Det ligger på Alna og de av dere som bor i Oslo området vet at der er det skikkelig industriområdet. Jeg holdt på å snu rett før stedet. Men så. Der så jeg noe på bakken. Nemlig hestemøkk. Og tenkte at da må det jo være her i nærheten selv om det ikke var et eneste j€€€% skilt. Kjørte enda litt frem og hadde det ikke vært for at det sto noen hestetransporter rett utenfor hadde jeg jaggu snudd igjen. Det sto et lite skilt som de hadde printet ut på skriveren og klistret på inngangsdøren. Er det mulig sier jeg. Får håpe stedet er bedre enn de har klart og skilte i hvertfall.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 21:00   #2
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Snakk om dårlig skilting

Da vet du i alle fall hvor det er når du skal starte.

Kan trøste deg med at jeg kjørte tomsing rundt på Alnabru og lette etter Ikea. (Merkelig, egentlig, siden alle kaller meg GPS-en sin når vi farter i ukjent terreng.)

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no