Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-06, 19:41   #1
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

Har ikke tatt vare på noen av de fine nyttårsmeldingene jeg har hatt de siste årene. Kommer ikke på en eneste en. De jeg har fått til nå har jeg ikke lyst til å sende videre.

Har du fått noen fine du kan dele?

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 19:53   #2
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

Fine og fine, fru Blom.

Denne har jeg fått fra fjorten forskjellige:
"Godt nytt år.
Vet det er tidlig, men jeg har mange venner som er alminnelige og kjedelige, så jeg starter med dem som er SEXY, FREKKE, DEILIGE, SMUKKE, LEKRE og HOTTE. Legg merke til at jeg fikk den før deg."

Skikkelig personlig, gitt.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 19:56   #3
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

"Advarsel!
Vesener fra det ytre rom vil snart komme og bortføre alle de søte og sexy... Jeg ville bare si farvel og godt nyttår innen jeg blir hentet... "

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 19:57   #4
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

Frost:

Jeg fikk forresten en hyggelig telefonhilsen i dag.
Jorgos, fra Kreta, ringte og ønsket godt nytt år.
Han lurte på om alt var i orden med leilighetskjøpet, og når vi kommer nedover.
Du husker vel Jorgos fra restauranten vi var på sammen?

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 19:58   #5
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

..................

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 19:58   #6
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

GOdt nyttår!
Vet det er tidlig, men jeg har mange venner som er alminnelige og kjedelige, så jeg starter med dem som er SEXY, DEILIGE, SMUKKE, LEKRE og HOTTE
Men legg merke til, jeg fikk den før deg


****og etter jeg hadde skrevet den inn ser jeg at den allerede var skrevet inn

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 20:01   #7
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

GOdt nyttår!
Vet det er tidlig, men jeg har mange venner som er alminnelige og kjedelige, så jeg starter med dem som er SEXY, DEILIGE, SMUKKE, LEKRE og HOTTE
Men legg merke til, jeg fikk den før deg


****og etter jeg hadde skrevet den inn ser jeg at den allerede var skrevet inn

Årets poppis, kan man vel konkludere med.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 20:06   #8
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Årets poppis, kan man vel konkludere med.

Ja, har fått den tre ganger allerede.... Wiihii

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 20:19   #9
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Frost:

Jeg fikk forresten en hyggelig telefonhilsen i dag.
Jorgos, fra Kreta, ringte og ønsket godt nytt år.
Han lurte på om alt var i orden med leilighetskjøpet, og når vi kommer nedover.
Du husker vel Jorgos fra restauranten vi var på sammen?

Å så koselig! Klart jeg husker han.
Gratulerer med leilighetskjøp!

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 20:35   #10
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

Uken er over og
nyttår er nær!
Fyll den med kos og
med solskinnsvær

~

La helgen bli god og
dagene fine.
Ta vare på venner,
deg selv og dine.

~

Når nyttår kommer
og høsten svinner,
finn da frem de varme
minner.

~

Fortell da også til de
du har nær,
at så lenge du lever
har du dem kjær!
Godt nyttår.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 21:33   #11
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

Det var to som spurte etter deg i dag. Jeg ga dem ikke tlfnr ditt, men fortalte hvor du bor. Håper de kommer, og blir hos deg for godt! De heter Lykke og Glede :-) ha en fin nyttårsaften.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 21:35   #12
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

:-) vi over 25 bør planlegge treningen og starte rolig. Her er et opplegg du bør prøve. Trykk nedover.






Det var alt for i dag! Strekk ut og ta deg et glass rødvin! Godt nytt år :-)

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 02:15   #13
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

Jeg fikk denne jeg.

Sitat:

This is a toast to all us beautiful ladies for 2007! For the men who are fortunate to have us, the losers who had us & lost us & the very lucky bastards who will still meet us! Send this to all the beautiful women u know! Happy new year girls x x x

Vet det er litt sent å sende meldinger nå kanskje, men jeg syntes den var litt fin.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 11:21   #14
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

"må året bli fint, og gi deg ro i sinnet... La alle problemer bli små , og forsvinne.. La dagene som kommer bli gode og fine.. Godt nyttår i fra meg til deg og dine".

Også fikk jeg også selvsagt den sexy greia, ellers var det standard hilsener.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 11:28   #15
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

:-) vi over 25 bør planlegge treningen og starte rolig. Her er et opplegg du bør prøve. Trykk nedover.






Det var alt for i dag! Strekk ut og ta deg et glass rødvin! Godt nytt år :-)

Den var fin.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 18:11   #16
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

Drar opp denne, for jommen lurer jeg på det samme i år.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 18:20   #17
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

Jeg har fått et knippe av denne i dag:

Sitat:

Hei du vakre jente! Vi må ikke glemme å huske på hverandre! La oss skåle for oss.. For guttene som har oss.. Taperne som hadde oss, og de heldige som vil møte oss!! Sendes kun til vakre og sexy jenter. Du er blandt de utvalgte! Du ble regnet som en av de 10 vakreste blandt mine venner!Når du er blandt de utvalgte, må du selv plukke ut 10 vakre jenter. Hvis du blir valgt igjen, vet du at du er virkelig vakker! Hvis du bryter kjeden risikerer du 10 år med rynker, flisete hår, hengepupper, tunge øyelokk, uønsket hårvekst og appelsinhud!!
Da gjenstår det bare å ønske deg et utrolig godt nyttår

Og jeg som er sååå glad i kjedemeldinger.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 18:22   #18
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Fine og fine, fru Blom.

Denne har jeg fått fra fjorten forskjellige:
"Godt nytt år.
Vet det er tidlig, men jeg har mange venner som er alminnelige og kjedelige, så jeg starter med dem som er SEXY, FREKKE, DEILIGE, SMUKKE, LEKRE og HOTTE. Legg merke til at jeg fikk den før deg."

Skikkelig personlig, gitt.

Den har jeg også fått.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 18:26   #19
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

Jeg har også fått alle de ovennevnte kjedemeldinger, og jeg synes de er ultraharry.
Jeg foretrekker helt enkle "godt nyttår" framfor sånne. :surmaga:

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 18:33   #20
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Jeg har også fått alle de ovennevnte kjedemeldinger, og jeg synes de er ultraharry.
Jeg foretrekker helt enkle "godt nyttår" framfor sånne. :surmaga:

Det er mye rart som jeg ikke har lyst til å sende videre.

Kanskje det enkle er det beste også i denne sammenhengen.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no