Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det fremdeles fy-fy å jobbe i hagen på 1. mai?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-09, 17:23   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Er det fremdeles fy-fy å jobbe i hagen på 1. mai?

Eller er det greit nok?

*lurer*

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 17:25   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.789
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det fremdeles fy-fy å jobbe i hagen på 1.mai?

Fy-fy.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 17:29   #3
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.463
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det fremdeles fy-fy å jobbe i hagen på 1.mai?

Du trenger jo ikke å gjødsle (slik senterpartivelgerne tradisjonelt gjør) denne dagen ... Ellers syns jeg ikke det er verre enn å jobbe på søndager, jeg da.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 17:30   #4
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det fremdeles fy-fy å jobbe i hagen på 1.mai?

Har aldri tenkt på at det er fy-fy å jobbe i hagen 1. mai.
Mener å huske at det ikke var mulig å oppdrive parkeringsplass på lokalt hagesenter den dagen i fjor.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 17:30   #5
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det fremdeles fy-fy å jobbe i hagen på 1.mai?

Nei, det ville jeg ikke gjort.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 17:31   #6
DollyDuck
Superduperaktiv
 
DollyDuck sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
Innlegg: 686
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Sv: Er det fremdeles fy-fy å jobbe i hagen på 1.mai?

Blir nok litt jobbing ute den dagen ja.

__________________
Storesøster 1994 Storebror 2002 Mellombror 2005 Lillebror 2007
DollyDuck er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 17:33   #7
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det fremdeles fy-fy å jobbe i hagen på 1.mai?

Jeg jobber i hagen 1.mai. Hvorfor er den dagen mer hellig enn en søndag?

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 17:33   #8
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.656
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det fremdeles fy-fy å jobbe i hagen på 1.mai?

Jeg lurer egentlig litt på når jeg skal jobbe i hagen,
om ikke på hellig- og hviledager.
Alle de andre dagene er det jo så gyselig travelt på alle måter.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 17:34   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det fremdeles fy-fy å jobbe i hagen på 1.mai?

Er det det? Jeg kunne ikke brydd meg mindre.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 17:35   #10
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det fremdeles fy-fy å jobbe i hagen på 1.mai?

Hvorfor skulle det være fy-fy? Det har vel aldri vært det?

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 17:35   #11
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det fremdeles fy-fy å jobbe i hagen på 1.mai?

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Jeg jobber i hagen 1.mai. Hvorfor er den dagen mer hellig enn en søndag?

Enig.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 17:36   #12
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det fremdeles fy-fy å jobbe i hagen på 1.mai?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg lurer egentlig litt på når jeg skal jobbe i hagen,
om ikke på hellig- og hviledager.
Alle de andre dagene er det jo så gyselig travelt på alle måter.

Jeg tror vi egentlig bør høre til den engelske adelen som har ansatt gartner eller noe sånt.

Når man har hus og hage så sier det seg selv at både hagen og huset trenger stell innimellom, og hvis man da ikke jobber hjemme så må man ta helgen til hjelp og 1.mai.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 17:37   #13
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.013
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det fremdeles fy-fy å jobbe i hagen på 1.mai?

Vi skal bygge på terrassen og har tenkt å bruke blant annet 1. mai.

Skal ikke vi kunne gjøre sånne ting på helligdager og søndager blir ikke noe gjort. Syns det er viktigere å holde seg innenfor visse tider på døgnet enn å holde hviledager hellig. (Som å ikke snekre etter kl. 19 om kvelden og heller ikke starte før 11 om formiddagen.)

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 17:42   #14
DollyDuck
Superduperaktiv
 
DollyDuck sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
Innlegg: 686
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Sv: Er det fremdeles fy-fy å jobbe i hagen på 1.mai?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Vi skal bygge på terrassen og har tenkt å bruke blant annet 1. mai.

Skal ikke vi kunne gjøre sånne ting på helligdager og søndager blir ikke noe gjort. Syns det er viktigere å holde seg innenfor visse tider på døgnet enn å holde hviledager hellig. (Som å ikke snekre etter kl. 19 om kvelden og heller ikke starte før 11 om formiddagen.)

Helt enig!

__________________
Storesøster 1994 Storebror 2002 Mellombror 2005 Lillebror 2007
DollyDuck er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 17:44   #15
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det fremdeles fy-fy å jobbe i hagen på 1.mai?

Fy-fy?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 17:45   #16
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.656
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det fremdeles fy-fy å jobbe i hagen på 1.mai?

For meg betyr også tidspunkt på døgnet, og bråk-nivå mer enn selve dagen.

Men jeg forstår vel også at religion og politikk kan være viktig for andre. Så jeg er villig til å bli korrigert hvis jeg trakker på noen i nabolaget..
(nå har vi grådig liten hage, så det er begrenset hvor mye bråk vi klarer å lage i den, og egentlig overgår LilleHvit det meste

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 17:46   #17
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.019
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er det fremdeles fy-fy å jobbe i hagen på 1.mai?

Jobbe i hagen 1. mai? Tja, jeg kan jo sette meg på verandaen med en kopp kakao og stirre skikkelig hardt på snøen, kanskje den smelter litt fortere da. Men ellers har jeg ingen motforestillinger mot å jobbe i hagen hverken søndager eller andre helligdager. Kanskje med unntak av juleaften.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 18:47   #18
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.011
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det fremdeles fy-fy å jobbe i hagen på 1.mai?

Bare jobb i vei for min del. Jeg tenkte å gjøre litt ute etter at jeg er ferdig å gå i tog. Det eneste som provoserer meg er når profilerte politikere står og venter på toget og begynner å koste fortauet akkurat når vi går forbi.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 18:53   #19
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det fremdeles fy-fy å jobbe i hagen på 1.mai?

Rydd i hagen, vask bilen - gjør hva du vil

Her fungerer dagen som en vanlig søndag, dvs vi unngår motorsaga osv...

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 18:54   #20
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Sv: Er det fremdeles fy-fy å jobbe i hagen på 1.mai?

JOBBE i hagen? Det er da ikke arbeid, det er hobby.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no