Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Neglene dine

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-06, 09:52   #21
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg liker ikke neglelakk. Jeg er særdeles lite opptatt av neglene mine, bortsett fra når de revner altfor langt nede. Da forbanner jeg de.


Kan vel bare signere denne.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 10:03   #22
Nora
Nybegynner
 
Nora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 15
Nora har et hav av muligheter foran seg
Standard

Neglene mine er tynne og helt forferdelige. De sprekker nesten hver dag og nå har jeg gått til innkjøp av slik negleforsterkende væske som jeg må smøre på hver dag i håp om at jeg snart kan gro ut 2mm med negl.

Nå skal fake negler ha litt av skylden for at mine negler er så svake. Så jeg er i gjennoppbyggingsfasen . Skal ikke bruke fake noe mer.

Nora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 10:04   #23
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde stort sett lange velstelte negler med neglelakk før jeg fikk barn. Nå står neglene langt ned på prioriteringslisten. Innimellom er de omtrent like lange alle sammen...

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 10:07   #24
Nora
Nybegynner
 
Nora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 15
Nora har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg er mer jålete på sminkefronten egentlig. Jeg MÅ ha litt sminke på hver dag og håret MÅ være stelt (har kort hår ) Ellers føler jeg meg utrolig ustelt, som om jeg fortsatt går i pysjamas.
Dusjen er et ultimat must og fløyel på tennene er grøss og gru. Så ren og sminket er egentlig min greie. Neglene er jo håpløse allikevel så jeg må ha noe annet å like med meg selv

Nora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 21:06   #25
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Dessverre har jeg fra naturens side tynne negler som fliser seg opp med en gang de blir litt lange. Dessuten har de litt merkelig fasong

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 13:27   #26
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.555
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Neglene dine

Jeg hadde en periode med påsatte negler med fransk manikyr. Mine egne negler var for tynne og myke til å ha noen lengde på i det hele tatt. Nå har jeg derimot sterke, gode negler (har blitt veeldig flink til å drikke melk siste 4 årene). Jeg vurderer derfor å "gjøre litt mer ut av dem", f.eks prøve å legge fransk manikyr selv. Men for tiden går det bare i å holde dem i en grei lengde, og bruke en god håndkrem, slik at hendene ser velstelte ut.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 13:41   #27
Katrin
Superaktiv
 
Katrin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 443
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Sv: Neglene dine

Jeg vil også ha Fransk Manikyr!!! Har ellers ganske pene naturlige negler, som vokser seg lange å fine av seg selv, men jeg vil gjerne freshe de opp litt.

Må få ut fingeren, for å få noen til å gjøre det for meg! Tror ikke jeg er nøyaktig nok til å gjøre dette på egenhånd.

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 17:54   #28
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Neglene dine

Jeg jobber på nyfødt intensiv avdeling på sykehuset og kan se langt etter lange og pene lakkede negler selv om jeg synes det er nydelig med velstelte negler.

Men kom gjerne å se i "negle-skuffa" mi på badet altså. Jeg har vel alt mulig mellom himmel og jord av neglestæsj der. Og jeg pleier alltid når jeg har ferie eller lengre friperioder på jobben å ordne neglene mine. Enten får jeg støpt på ordentlige eller så takker jeg meg til juksenegler..(har funnet noen som ser forbausende ekte ut, de er IKKE sinnsykt lange og ekte i fargen)

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 19:13   #29
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglene dine

Jeg har ganske sterke negler som vokser fort, og filer dem passe lange og i pen form. Men neglelakk orker jeg ikke styre med, og syns det er ekkelt å ha på. Ikke syns jeg neglelakk er fint heller.


Sist redigert av Filifjonka : 06-10-06 kl 20:40.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 19:18   #30
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglene dine

Jeg biter. Sluttet når jeg gikk gravid og hadde fine og lange negler en stund. Det gikk imidlertid ikke så bra med nyfødt baby og lange negler, så da bet jeg igjen. Har ikke rukket å begynne sparingen, men dersom jeg får meg ny jobb så skal jeg klare det.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 20:09   #31
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Neglene dine

Velstelt er nok for meg. Prøvde akrylnegler, men jeg syntes det var så grusomt vondt når dama filte oppå dem at jeg holdt på å besvime. Da hun tok dem av bestemte jeg meg for aldri mer.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 20:16   #32
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglene dine

Neglene mine er nedklipte.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:40   #33
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Neglene dine

Neglene mine er som regel lange. Jeg elsker å dulle med neglene. Jobber i bhg, så det sier seg selv at det ikke alltid er enkelt å holde dem pene. Er de ikke rene får jeg dånenippen.

Jeg biter svært sjelden/aldri. Når neglene knekker eller ikke er pene lenger, klipper jeg dem godt ned, og filer dem pent.

Bruker som regel blank neglelakk eller en med litt rosafarge i.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 00:46   #34
Nille
Livsnyter
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 36
Nille er litt kul
Standard

Sv: Neglene dine

Har som flere andre tidligere prøvd acrylnegler, men slipingen ødela neglene mine og det tok mange år før de ble fine igjen. For noen år siden begynte en venninde av meg med en ny type neglehjelp. Bio Sculpture Gel. Oppå min egne negler legges noen lag med klar bio-gele, som ikke slipes av - med løses opp med acton fri fjerner. Neglene mine puster, vokser og trives, og geleen gjør at de holder seg sterke og ikke brekker. Akkurat som et litt tykt lag med neglelakk, men mye sterkere. Jeg har brukt dette i mange år nå og har alltid velstelte negler - mine egne negler, - med lekker fransk manikyr som holder seg i minst 4 uker (til den rett og slett vokser ut). Og det eneste jeg trenger er å lakkere med blank neglelakk en gang i uka..... Det holder lenger også....

__________________
Nille

No brain is stronger than its weakest think.
-Thomas L. Masson-

Sist redigert av Nille : 07-10-06 kl 00:55.
Nille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 00:48   #35
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.805
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglene dine

Akk ja - da jeg var ung og student kunne jeg bruke evigheter på neglene mine. De var blankpolerte og pent lakkert...

Nå er de overlykkelige om de får seg en runde med neglfila i ny og ne.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 14:15   #36
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Neglene dine

Fransk manikyr i hvit og rosa acryl er min lille luksus i hverdagen. Etterfyller hver 4.uke og har dermed alltid velstelte pene negler.

Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 22:25   #37
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Neglene dine

Jeg har ganske sterke negler som vokser fort. Må klippe ofte. Har sånn passe lange. Bruker sjelden neglelakk. Holder de rene og de er ganske hvite ytterst. Fornøyd med neglene mine

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 22:31   #38
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglene dine

Jeg har en psyk tommel og en normal tommel og foretrekker å ikke gjøre noe med neglene i et desperat forsøk på å anonymisere dem. Dessuten er ikke lablivet m/løsemidler forenelig med hverken neglelakk eller juksenegler.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 10:16   #39
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Neglene dine

Har ikke tålmodighet til fransk manikyr. Holder mine negle rene og pene og ca. like lange, klipper og filer, but that's it.

Ekkir, gjør du noe for at holde dine neglebånd i skakk ? Det kunne jeg godt trenge.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 10:19   #40
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Neglene dine

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Dessverre har jeg fra naturens side tynne negler som fliser seg opp med en gang de blir litt lange. Dessuten har de litt merkelig fasong

Jeg også. Om det er en trøst.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no