Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Er det lov å stjele private bilder fra f. eks. Finn.no?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-11, 01:41   #1
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Er det lov å stjele private bilder fra f. eks. Finn.no?

Jeg er på utkikk etter noen bestemte møbler og ser at disse selges på Finn.no, men kun på andre kanter av landet. Kan jeg stjele bilder fra disse annonsene og legge ut på; Ønskes kjøpt i mitt fylke?

Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 07:00   #2
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det lov å stjele private bilder fra f. eks. Finn.no?

Lov og lov... Det skal vel noe til at det blir de store reaksjonene. I et slikt tilfelle hadde jeg gjort det.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 07:02   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det lov å stjele private bilder fra f. eks. Finn.no?

Nei, det har du strengt tatt ikke lov til.

Om jeg synes det er skrekkelig av deg å gjøre det likevel? Njei. (Hvis du vil ha ditt på det tørfe, så holder det i massevis å be selgeren om tillatelse.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 07:26   #4
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det lov å stjele private bilder fra f. eks. Finn.no?

Du kan jo sende en mail til selger jeg og spørre om du kunne få lov til å bruke bildene, med samme forklaring som gitt her.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no