Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Pay it forward - ymse

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-11, 22:53   #21
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Oi, for en bra tråd!

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

4 sesonger (eller er det 3? ) av Desperate Housewifes på DVD som jeg gir bort.

Er disse gitt bort? Hvis ikke, så øsnker jeg meg dem - jeg har nemlig en mann (!) som ønsker at jeg skal se Desperate Housewifes, men jeg har aldri fått gjort det - kanskje dette kunne være en gylden anledning? Betaler mer enn gjerne porto.


Og må finne frem egne PIF-ting!

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 12:36   #22
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Jeg er så rask.

Jeg har allerde sendt fra meg kopper og klær, har bare igjen å poste støvletter og regnbukse.

Jeg har fått en termokopp! En fin, rød, fra Bodum.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 13:07   #23
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.386
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Tusen, tusen takk for Peppagris filmene, Dragen! Det er en liten frøken her som elsker dem.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 13:16   #24
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.686
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Minni: De der tretornskoene (eller hva det er) Er de mye brukt? Vil gjerne ha iallefall!

Jeg har "stjernetasten" liggende - om du er interessert i gamle lydbøker, Dragen! (og "mannen som elsket yngve, men den har vel "alle" hørt)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 13:30   #25
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg er så rask.

Jeg har allerde sendt fra meg kopper og klær, har bare igjen å poste støvletter og regnbukse.

Jeg har fått en termokopp! En fin, rød, fra Bodum.

Jeg fikk aldri hentelapp på kopper jeg, men nå har det kommet duplikatmelding og de skal hentes. Takk! Gi beskjed om porto.

Skal også få lagt ut alt jeg har, når jeg er frisk for lungebetennelse.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 14:33   #26
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Jeg har også fått gitt vekk alt mitt. Nå har det dukket opp to par pensko til jente, et sort par i størrelse 24 og et hvitt par i størrelse 7 - som ser like store ut som de sorte i 24.

Jeg ønsker meg forøvrig
-Fine knapper
-Retro sengetøy og stoffer fra 60-70 tall


Sist redigert av Mei : 12-09-11 kl 20:17.
Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 18:09   #27
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Fin tråd!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 19:36   #28
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.441
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Jeg har noen støvler i størrelse 19 stående om noen trenger. Arva de fra noen, ubrukte. Fikk ikke brukt de mine heller; første skoene ble kjøpt i størrelse 20 og 21. De er helt enkle sorte med edderkopper på.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 19:43   #29
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Har du fortsatt ullpleddet, Dragen? Isåfall ser jeg gjerne bilde. :øyner ullpose til baby:

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 20:02   #30
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Har du fortsatt ullpleddet, Dragen? Isåfall ser jeg gjerne bilde. :øyner ullpose til baby:

Har fortsatt pleddet, men du kan ikke bruke det direkte på babyhud - det klør.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 20:12   #31
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Har fortsatt pleddet, men du kan ikke bruke det direkte på babyhud - det klør.

Jeg tenkte i en vognpose.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 20:15   #32
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Jeg har en eldre Brio Høst/vårpose til vogn.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 20:16   #33
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Har fortsatt pleddet, men du kan ikke bruke det direkte på babyhud - det klør.

Skitt samme, jeg tar det. Kan bruke det inni posen om det ikke kan brukes til det jeg har tenkt.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 20:17   #34
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Opprinnelig lagt inn av Dragen

- Et limegrønt ullpledd merket Berger

Jatakk!

Uuups, litt sent ute.. Ja, ja.

Jeg har:

-reiseseng til småbarn -avtalt overlevert!

(og sikker flere ting som jeg ikke kommer på akkurat nå)

__________________


Sist redigert av Kanina : 14-09-11 kl 10:57.
Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 20:20   #35
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Send pm med adresse.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 20:33   #36
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Dragen: Tips om lydbok; Uskyld av Tracy Chevalier .


Trenger 4 striesekker til Thujaene mine. Byttes gjerne bort i evt.:
- Lydbok: Uskyld
- Katteklorebrett
- Gåvogn (Ikea)
- Div. barnebøker


__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 17:00   #37
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Jeg har en stort smarteskepakke (sånn ca) med jenteklær i str 6-7 år.
Mest sommerklær kanskje (tigts, badedrakt, kjoler, skjørt, shorts), men også bukser, tunikaer, strømpebukser osv.
Ca 50 plagg tenker jeg.

Gis bort mot porto

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 17:50   #38
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Jeg tar den gjerne, Nessie!

Ah, glemte at man skulle svare pr pm eller prikk. Jeg får legge inn mine bidrag i dette innlegget etterhvert!

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 17:58   #39
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.746
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Jeg har en nokså godt brukt ReimaTec dress, str 98. Impregnert på tampen av fjoråret. Rosa/brun.

Jeg ønsker meg vinterdress til jente i str 110 og dameklær i str 40/42.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 20:53   #40
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pay it forward - ymse

Jeg har filmen "The Boondocks Saints", det er en av yndlingsfilmene mine, og gis bort fordi jeg har kjøpt en extended version på BluRay. Gis bort til noen som vil gi den et godt hjem

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no