Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Oslo: Anbefaling filialer av Synsam og Brilleland

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-24, 19:47   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.942
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Oslo: Anbefaling filialer av Synsam og Brilleland

Jeg har ikke fått rotet meg til å ordne nye briller siden jeg startet denne tråden i november, men nå må jeg rett og slett. Jeg irriterer meg fortsatt over innfatningen (og det hjalp ikke med en bunch med feriebilder fra påsken ) og jeg føler også at synet har endret seg. Jeg har derfor nesten bestemt meg for å teste ut brilleabonnement denne runden; både fordi jeg er åpenbart fullstendig inkompetent til å velge meg innfatning (les evt forrige tråd, linket over her) og at synet mitt nok nå er i større endring enn tidligere.

Jeg vet at Brilleland og Synsam har brilleabonnement. Noen som vil anbefale eller avbefale noen av disse, og kanskje har tips eller "hold deg unna"-råd på enkelte filialer i Oslo? Helst i sentrum, men sør-øst går også og f.eks. Kolbotn, Vinterbro og Ski.

Hvis det er hipp som happ med kjedene, så tenker jeg at jeg rett og slett sjekker ut innfatningene først i butikken, og så tar synstest når jeg har bestemt meg for hvor det ser ut som de har flest innfatninger som passer meg. Høres i og for seg enkelt ut, men erfaring tilsier at det ikke er det

Kanskje andre brillebutikker også har abonnement? Bare å komme med tips.

Dere som har hatt brilleabonnement en stund; har dere kjøpt ut brillene etter 2 år? Hva betalte dere da? Og hva koster brilleabonnement deg i mnd? Jeg tenker ikke at jeg skal tjene på dette, men at det rett og slett skal ha mer fleksibilitet enn hva jeg har i dag.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-24, 20:08   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo: Anbefaling filialer av Synsam og Brilleland

Synsam, hatt i mange år. Fornøyd.

Prisen avhenger av hva du velger. Betaler nå 555,- i måneden. De har forresten sånn uførerabatt, hvis det er relevant for noen.
Jeg har bare kjøpt ut ett par, og de kostet 200, så de sa jeg bare kunne få dem gratis. Ellers pleier jeg å bytte, sånn at perioden forlenges.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-24, 21:18   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.942
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oslo: Anbefaling filialer av Synsam og Brilleland

Takk for tips!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-24, 21:33   #4
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oslo: Anbefaling filialer av Synsam og Brilleland

Jeg er veldig fornøyd med Brilleland i Stenersgata. Flinke optikere og superbra service!

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-24, 14:38   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.942
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oslo: Anbefaling filialer av Synsam og Brilleland

Ja, der har jeg faktisk vært innom en gang. Sjekker ut

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no