Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kvier du deg for å spise ute alene?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hvor går du og spiser alene i en fremmed by?
Jeg går uten å nøle på en topprestaurant, og koser meg verre 10 6,21%
Jeg går på en topprestaurant, men er litt nervøs 2 1,24%
Jeg går på en uformell restaurant med bordservering, og koser meg verre 78 48,45%
Jeg går på en uformell restaurant med bordservering, men skulle ønske jeg var på en topprestaurant 7 4,35%
Jeg går på en uformell restaurant med bordservering, men er litt nervøs 8 4,97%
Jeg går et sted hvor man bestiller over disk, og er kjempefornøyd 15 9,32%
Jeg går et sted hvor man bestiller over disk, men skulle ønske jeg var på en ordentlig restaurant 2 1,24%
Jeg går et sted hvor man bestiller over disk, men er litt nervøs 1 0,62%
Jeg kjøper noe i en butikk og spiser på hotellrommet, er fornøyd som bare det 30 18,63%
Jeg kjøper noe i en butikk og spiser på hotellrommet, og gråter bitre tårer 3 1,86%
Brokkoli 5 3,11%
Deltakere: 161. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-12, 00:16   #41
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?

Jeg spiser på senga.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 00:27   #42
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?

Spise ute alene gjør jeg bare når jeg er ute på jobbreise og da foretrekker jeg roomservice. (med morgenkåpe og slippers som man får utdelt på fint hotell og håndkle rundt håret, og film på macen eller tv-en, og tatt et bad først, og så kommer de trillende med 2 glass rødvin og en rød rose og sånne sølvkuler over maten DA koser jeg med da!! ).

I Paris (hvor det ikke er så vanlig med room service) har jeg faktisk flere ganger spist på McDonalds med god bok
Eller tatt med noe sånn ferdiglagd fra matbutikken og bort på hotellrommet.
Eller i Norge, bestilt pizza på rommet....

Og jeg tar uansett med meg en bok hvertfall, jeg sitter ikke på restaurant og glor alene uten noe å ta meg til.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 00:29   #43
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?

Jeg reiser endel alene og valget mitt avhenger av hva innholdet av dagen har vært.
Dersom jeg har holdt kurs f.eks. hele dagen og er "tom" bestiller jeg roomservice, ligger på rommet og ser film, leser bok, har med håndarbeid, surfer o.l.
Men jeg kan også gå på resturant og spise en god middag med rødvin til hvis jeg føler meg opplagt nok. Det er mange som sitter
alene ved bord midt i uken, så jeg føler meg ikke ensom, sitter gjerne ved vinduet e.l. titter på mennesker.

Reiser jeg innenlands allierer jeg meg med andre i bransjen, da møtes vi på hotellet om kvelden og finner på noe hyggelig, hvis jeg føler for å være sosial,
hvis ikke sier jeg ikke ett pipp og låser meg inne på rommet mitt. Det er mange "faste" hoteller i min bransje, så somregel møter jeg kjentsfolk der også. *Handelsreisende*

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 21-08-12 kl 00:37.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 00:45   #44
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

På topprestaurant vil jeg helst ha noen å dele opplevelsen med, og jeg kjeder meg litt hvis jeg skal sitte lenge uten underholdning, så restauranten må ikke være finere enn at det får an med bok.

Det blir room service eller en enkel restaurant nær hotellet, stort sett. Som oftest blir det i grunnen mat på jobb/i forbindelse med møter, og har jeg tid til overs prioriterer jeg trening.

Jeg tror jeg er veldig enig med Poly. Men jeg tror faktisk aldri at jeg har reist alene noen gang. Ikke helt alene.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 06:49   #45
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?

Etter et halvår på BI boende på hotellet der oppe har eg blitt veldig komfortabel med Peppes. Noko meir fancy gjer eg ikkje aleine.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 07:06   #46
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?

Jeg testet ut dette i sommer. Jeg gikk på uformelle restauranter med bordservering, og hadde det helt topp.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 07:32   #47
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.342
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?

Jeg kunne godt tenke må å velge en topprestaurant for matens skyld, men siden jeg har erfart at slike steder ofte innebærer mye venting, hadde jeg sannsynligvis valgt en uformell med bordservering. Jeg ikke er festlig i eget selskap.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 07:42   #48
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?

Jeg spiser gjerne ute alene, både lunsj og middag og hva som helst. Koster meg ingenting.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 09:29   #49
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Etter et halvår på BI boende på hotellet der oppe har eg blitt veldig komfortabel med Peppes. Noko meir fancy gjer eg ikkje aleine.

Jeg syns i grunnen det er litt vanskelig å velge HVA man skal spise av sånn take-away eller room service, for man spiser ofte så sent. Pizza blir jo ofte et veldig stort måltid, og tungt og salt og blæ, liksom. Salat blir litt krampesunt. Et stort kjøttstykke litt i overkant...

Jeg ender ofte opp med room service-suppe.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 09:33   #50
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?

Jeg liker ikke topprestauranter uavhengig av om jeg er i flokk eller alene.

Jeg er mye på jobbreiser og spiser mye alene. Koselig og godt. Men jeg liker å ha med en bok jeg kan lese i, så det blir gjerne litt mer avslappede restauranter.

Jeg drar også relativt ofte på kafé alene når jeg er hjemme. Jeg syns det er så ubeskrivelig godt å få sitte i fred med bok og kaffe og bare se på verden.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 11:51   #51
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?

Jeg drar på en uformell restaurant med bordservering, men jeg syns det er fryktelig kjedelig å spise alene, så jeg koser meg ikke verre.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 11:58   #52
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?

Jeg er litt 'vanskelig' i matveien, så sånne fænsi restauranter utgår uansett for min del. Men jeg går gjerne ut på et sted hvor det ser ut til at de har god biff, og koser meg der. Gjorde det flere ganger da jeg var i Riga i sommer. Jeg var der noen dager, så noen ganger kjøpte jeg mat og tok hjem også, men som oftest spiste jeg ute.

Jeg har ikke noen problemer med restaurantbiten. Men tida etterpå. Når det egentlig er litt tidlig for å gå hjem, men maten er spist opp. Jeg er ikke typen til å henge på bar alene.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 11:58   #53
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?

Jeg har hatt en jobb hvor jeg ble nødt til å gjøre en god del ting som folk flest gjør i felleskap, alene. Så jeg syns det er helt ok å gå på restaurant, konsert, kino og teater mutt, putt alene.

Jeg tenkte litt over svaret mitt her i går, og hvis jeg skulle til et sted med en utrolig fancy restaurant jeg veldig gjerne ville teste ut, så hadde jeg nok gjort det alene. Svaret mitt var nok farget av at jeg ikke er så glad i konseptrestuaranter, og hvis jeg skulle på en, så hadde det vært greit å gjøre sammen med noen andre. Men jeg kunne fint gått på "vanlig" fancy restauranter alene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 12:00   #54
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?

Men altså, Toff. Om du har skikkelig lyst til å gå på en sånn restaurant alene så 'berre gjer da'

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 12:13   #55
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?

JEg har aldri vært på formell restaurant, men har vært på uformell og bestilt - uten problem. På tross av at jeg er super utadvent (og super E) - så går det veldig fint å spise alene. Jeg tror at om jeg har vært alene en plass med anerkjent restaurant har jeg definitivt dratt dit. Pyntet meg har jeg sikkert også gjort.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 12:38   #56
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Men altså, Toff. Om du har skikkelig lyst til å gå på en sånn restaurant alene så 'berre gjer da'

Så klart. Bord booket og alt, jeg er bare fascinert over at jeg synes det er småskummelt, og at komfortinstinktet mitt er å alltid gå på et spisested ett hakk ned i formalitet i forhold til det jeg egentlig har lyst til når jeg reiser alene (og det gjør jeg rett som det er).

Men jeg mener at jeg bør få gjøre som jeg har lyst til, så da sparker jeg meg selv av gårde likevel.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 12:40   #57
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?

Du får ta en evaluering i etterkant for å finne ut om det 'var verdt det' eller om du rett og slett har mer igjen for å gå på slike restauranter sammen med andre folk.

Jeg tipper du får god service i alle fall. Senk skuldrene og kos deg!

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 12:54   #58
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?

Jeg er ganske sikker på at det er verdt det, egentlig, siden jeg blir sur av middelmådig mat. Og dessuten er jeg helt sikker på at det er en treningssak.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 12:57   #59
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Men jeg mener at jeg bør få gjøre som jeg har lyst til,

Du sier ikke det!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 12:58   #60
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?

Du mangler fortsatt room service i pollen.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no