Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Objekter fra det ytre rom - er det liv der ute?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-18, 23:42   #25
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Objekter fra det ytre rom - er det liv der ute?

Siden dette er et spørsmål om vitenskap, ikke religion, så tror jeg ingen verdens ting. Inntil noen finner det ut, og beviser eller sannsynliggjør det for meg, er svaret "jeg vet ikke", rett og slett. Og fram til da er dette en av de tingene jeg velger å ikke forholde meg til.

Svaret på spørsmål 2 er at det vil være med på å klargjøre verdensbildet mitt, ved at nok en brikke har kommet på plass. Men ikke i form av at jeg må revurdere en tidligere oppfatning.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no