Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Men altså, Per Sandberg-saken??

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-18, 16:56   #181
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Men de kan da ikke dra inn Listhaug som nestleder?? Hva er det jeg ikke forstår?

Listhaug er jo martyr, klart dei kan det. Ho måtte jo ofre seg fordi ho kalte ei spade for ei spade og fordi Stortinget var ein barnehage. Ho har framleis ei høg stjerne hos FrP-menigheten.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 18:24   #182
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Hva om hun har vært genuint bekymret? Jeg synes det er litt zpezielt å anta at hun har rapportert dette for å ta hevn. Hvorfor ikke tro på at hun faktisk har vært oppriktig bekymret? Det er jo Sandberg som vinner på å bagatellisere det hele ved å fremstille henne som en hevngjerrig bitch?

Helt enig. Er ikke det klassisk hersketeknikk?

Og hun hadde jo all verdens grunn til å faktisk være bekymret.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 19:44   #183
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Bahareh sa at hun likte at han var trønder, fra *huskerikkenavnetpåstedet* og personligheten hans.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 21:06   #184
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Jeg skjønner meg ikke på folk som skriver ting som dette:

Sitat:

.... tragisk, hvordan APene har holdt på. De eier hverken hjerte eller hjerne! De ser gjerne landet gå til grunne - bare de får hetse noen fra FrP! Uhyggelig, hvordan menneskehet er et fremmedord hos enkelte!

og får motbør i kommentarfeltet, men likevel durer på i samme tonelag. Stakkars FrP, buhu liksom.
Det verste er at disse folkene har stemmerett.
:desillusjonert:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 21:22   #185
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Bahareh sa at hun likte at han var trønder, fra *huskerikkenavnetpåstedet* og personligheten hans.

Skogn. Ja, det står lenger oppe i tråden.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 21:31   #186
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.599
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Hun overdramatiserer litt, denne Bahareh:


Hun øver nok til en karriere innen FrP, og starter med å innta offerrollen.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 23:02   #187
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.414
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Nå har de to politikerne jeg misliker mest gått av som statsråder, det er jeg ganske fornøyd med. Håper ikke Listhaug blir nestleder, jeg håper Siv Jensen er voksen nok til å avverge det.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 23:12   #188
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Nå har de to politikerne jeg misliker mest gått av som statsråder, det er jeg ganske fornøyd med. Håper ikke Listhaug blir nestleder, jeg håper Siv Jensen er voksen nok til å avverge det.

Jeg tror Siv Jensen digger Sylvi.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 23:30   #189
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg tror Siv Jensen digger Sylvi.

Jeg tror ikke noen som har jobbet med Sylvi digger henne. Men de liker nok stemmene hun drar inn.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 23:43   #190
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Nå har de to politikerne jeg misliker mest gått av som statsråder, det er jeg ganske fornøyd med. Håper ikke Listhaug blir nestleder, jeg håper Siv Jensen er voksen nok til å avverge det.

Jeg blir bare mer redd. Wara og Nesvik veit såpass mye om fagfelta sine, og er såpass flinke til å snakke med innestemme, at de faktisk får gjennomført ting.

Hvis det er igjen noen reker eller villaks når denne stortingsperioden er slutt, så er det rein flaks. Kystfiskerne kan bare gi opp med en gang. Noen som husker "Tråle" fra "Elias"?

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 23:46   #191
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.227
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Aftenpodden har kommet med en «Per Sandberg går av -Ekstrasending», har ikke rukket å høre den swlv men bør være i teressant!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 00:14   #192
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Aftenpodden har kommet med en «Per Sandberg går av -Ekstrasending», har ikke rukket å høre den swlv men bør være i teressant!

Den er (som vanlig!) dødsbra!
💕

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 08:24   #193
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.731
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Podden!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 08:51   #194
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.462
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Jeg lurer egentlig på hva Siv mener om Sylvi, tviler ikke på at hun liker stemmene som Sylvi drar inn, men jeg hadde ikke stolt på Sylvi (sånn som det ser ut fra mitt ståsted) om jeg hadde vært Siv. Sylvi er vel en påtroppende leder for FrP og jeg er usikker på om hun venter til det er hennes tur eller om hun går for rollen når hun selv er klar.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 08:55   #195
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg tror Siv Jensen digger Sylvi.

Det tror jeg faktisk ikke. Jeg tror det er mye med Listhaugs image som Siv ikke liker. Men hun drar mye støtte fra grasrota i partiet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 08:57   #196
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.390
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Jeg tror Jensen er stuck. Hun kan ikke IKKE velge Listhaug uten at det blir et gigantisk statement. Og det er ingen andre FrP-politikere som er like poppis i brungrumset. FrP er avhengige av å dra stemmer fra både liberalister og grumset.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 09:04   #197
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det tror jeg faktisk ikke. Jeg tror det er mye med Listhaugs image som Siv ikke liker. Men hun drar mye støtte fra grasrota i partiet.

Jeg tror heller ikke Siv digger Listhaug, men Listhaug er jo veldig populær i partiet så Siv har egentlig ikke så mye valg.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 09:11   #198
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Mer enn at hun ikke liker brungrumset - det tror jeg Siv har innfunnet seg med for lenge siden - så er problemet med Sylvi Listhaug at hun er veldig, veldig vanskelig å jobbe med, tror jeg. Hun er solospiller, tar æren helt selv når det går bra og skylder på andre når det går dårlig, inkludert på sine egne medarbeidere. Det holder en stund, men ikke lenge. Du trenger faktisk at andre legger seg i selen for deg og ønsker å gjøre deg god hvis du skal få gjort noe som politiker, ikke bare komme med utspill. Jeg har inntrykk av at Sandberg i større grad har vært en lagspiller, bare det at han faktisk takket av Erna, og ikke gikk av som en lidende martyr ALLE hadde vært slemme med, viser forskjellen.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 09:41   #199
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har inntrykk av at Sandberg i større grad har vært en lagspiller, bare det at han faktisk takket av Erna, og ikke gikk av som en lidende martyr ALLE hadde vært slemme med, viser forskjellen.

Jeg ville ventet til møtet han og kjæresten skal ha med pressen i dag før jeg konkluderte på dette.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 09:42   #200
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Akkurat nå er det mer underholdende enn skremmende, hele saken. Sandberg, nå uten noen annen talerstol enn media, skal gå til krig mot media.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no