Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Regnværsdag hjemme - hva gjør du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-18, 13:04   #1
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Regnværsdag hjemme - hva gjør du?

Det er søndag, det regner og barna har en venn på besøk. Hva gjør du?
Jeg sitter i sofaen og lurer på hva jeg skal ta meg til. :luksusproblem:

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-18, 13:06   #2
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?

Slumrer i godstolen og manner meg opp til å gå tur. Og bake brød.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-18, 13:06   #3
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?

Fasiten vår så langt er en tur på Rush og bollebaking.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-18, 13:07   #4
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?

Jobber. Overlater til mannen å underholde unger. Hvis jeg ikke måtte jobbe, hadde jeg spilt gitar, bakt kanelsnurrer, strikka litt og så spilt brettspill med ungene. Det går litt i hundreogtjue om dagen, så alt som går sakte og krever lite av meg er bra.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-18, 13:08   #5
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?

Rydder, sorterer, pusler, jobber litt og leser. Jeg elsker det!

Dessuten blir det fårikål til middag og eplekake (med epler fra hagen) til dessert. Kvalmende idyllisk.

__________________
It takes a forum to raise a child

Sist redigert av Blondie : 09-09-18 kl 13:13.
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-18, 13:08   #6
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?

Eldste på 12 spiller sims på pc med venner.
mannen og de 5 og 7 baker fylte horn
Jeg leser pensum.

Etterhvert skal vi rydde og kvitte oss med ting til det lokale loppemarkedet og lage hjemmelaget grønnsakssuppe på svineknoke. Skikkelig innedag med andre ord.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-18, 13:08   #7
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?

Her regner det også så den sykkelturen som var halvveis planlagt utgår. Mannen har tatt med eldstemann i svømmehallen, de to yngste spiller Minecraft sammen i kjellerstua og jeg skal straks sette meg til rette i sofaen med nytt strikketøy mens jeg venter på at kanelsnurrene som står i ovnen blir ferdige. Elsker late søndager.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-18, 13:15   #8
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?

Har trent, leser, drikker kaffe og skal bake havrekjeks. Planlegger Netflix og muligens besøk og brettspill i kveld.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-18, 13:22   #9
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?

Jeg drikker kaffe og strikker og ser på film med treåringen. Etterpå skal jeg i stallen i noen timer, og så skal jeg rydde masse klær og lage chiligryte.

Fin søndag.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-18, 13:25   #10
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?

Strikker, leser, hører musikk, streamer serier, ser og hører på podcaster, mens det jeg burde gjøre var å lese pensum, rydde og vaske.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-18, 13:41   #11
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?

Så langt i dag har jeg hørt podcast, kost med ungene og tapt to ganger i monopol. Jeg vurderer å trene eller å ta med ungene ut etterhvert, men jeg er ikke ferdigsløvet enda, kjenner jeg.

Sånne late søndager er det langt i mellom, og så innmari digg det er, en hel dag til akkurat det vi har lyst til!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-18, 13:42   #12
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?

Nå forsvant barna ut så jeg er hjemme alene.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-18, 13:53   #13
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?

Jeg skal straks i gang med å rydde i skuffer og skap, mens jeg hører på podcast. (Og slipper heldigvis å tenke på å tvinge den lite regnglade hunden ut på tur, for det er det noen andre som tar seg av i dag. Og kunne melde at han snudde i porten, siden han ikke gadd å bli klissvåt. )

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-18, 13:59   #14
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?

Har stått i kiosk på dugnad. Nå hadde jeg tenkt meg ut på løpetur. Håper på opphold...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-18, 14:01   #15
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?

Jobber med studiet mitt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-18, 14:04   #16
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?

Nå er det ikke ventet regn før i ettermiddag her. Men typisk tar jeg meg en tur med regntøy på, eller innom treningssenteret, det gjorde jeg idag etter frokost. Litt klesvask, litt burde jobbet som jeg ikke gidder. Et par episoder på Netflix etterpå, da er jeg hjemme alene i 2 timer....... i ettermiddag bursdagsselskap for yngste. I år er det outsourcet, og det eneste vi skal gjøre er å møte opp .

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-18, 14:06   #17
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?

Vi skal rydde i boden.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-18, 14:15   #18
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?

Joggetur på morgenkvisten, seinere litt rengjøring, strikking og lydbok. Ut på enda en tur med hunden, mer strikking & lydbok og så skal jeg på besøk i ettermiddag. Kikke litt på Instagram, Finn og FP innimellom.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-18, 14:17   #19
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?

Rydder sånne ting som alltid blir oversett, bod og i papirer. Sånn innimellom klesvask, kaffe og småprat med ungene. Jeg synes alltid det er mye å ta seg til.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-18, 14:17   #20
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?

Ja og så skal jeg på konsert i Operaen i kveld. Det gleder jeg meg veldig til.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no