Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trenger gode ideer til jentetur!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-13, 13:15   #1
Philippa
Aktiv
 
Philippa sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 256
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Trenger gode ideer til jentetur!

Til helgen skal jeg på hyttetur med fem andre jenter - stå på ski, afterski, prate og le. Og da har jeg så utrolig lyst til å finne på noe morsomt - men vet ikke hva! Leste om en annen jentetur, der hadde hun ene heklet like luer til alle jentene. Men spørs om jeg rekker det på en uke...
Ellers er det kanskje noen leker som kan lekes eller sanger som kan synges? Noe som får frem Teamfølelsen i oss....?

Hvis det er noen som har noen kuule ideer til mitt litt vage ønske, så er jeg happy!!:-)

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 18:52   #2
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger gode ideer til jentetur!

Drikke vin, skravle i munnen på hverandre og spise sjokkis-leken? Den er morsom og den funker! Ellers har jeg en venninnegjeng hvor vi som regel ender opp med å gaule gamle gode låter på SingStar, og det er veldig artig. Men det krever at alle er med på å gi gass, og at man liker å synge. Hva med et spill, som Kortskalle eller Alias?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no