Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nybaktmamma

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-06, 14:12   #21
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til "gamle" NM'ere

Nei, jeg klarar ikke være aktiv flere steder på samme tid. Har kikket innom der og lest pm-er noen få ganger.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 14:13   #22
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nybaktmamma

Jeg har hatt veldig stor glede av NM, og er fortsatt innom en gang iblandt for å se på Til Salgs og Utstyrssiden. Ellers er jeg heller ikke nybakt lengre - min yngste er 3 år - så dette forum passer meg best. Det var kanskje også en særlig grunn til, at folk begyndte å samle seg i MM underforumet ?

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 14:24   #23
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til "gamle" NM'ere

Jeg titter innom barselgruppa mi,
men utenom det er det ikke mye som engasjerer, nei!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 14:25   #24
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nybaktmamma

Jeg titter innom barselgruppa mi i ny og ne,
men utover det er det lite som engasjerer på NM for tiden.

... Ja, så hender det jeg er inne på "barn med spesielle behov," men ikke ofte.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 14:43   #25
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Nybaktmamma

Nei, jeg har vel skrevet 2 innlegg det siste halve året tror jeg.
Men jeg har klart det mesterstykket å bli utstengt fra SM jeg da...

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 14:44   #26
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nybaktmamma

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Er vi ikke lei av å diskutere NM nå, da?



men siden jeg faktisk ER nybakt mamma så må jeg få komme med en støtteerklæring: Jeg er innom terminklubben min - det er nå litt kjekt med de som har barn som er NØYAKTIG like gamle og sliter med de samme tingene. Og så er jeg innom vognforumet (ingen over, ingen ved siden, hvor ellers får du nyhetene før leverandørene )

La NM være i fred

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 14:48   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nybaktmamma

Opprinnelig lagt inn av Ekkir, her.

Nei, jeg har vel skrevet 2 innlegg det siste halve året tror jeg.
Men jeg har klart det mesterstykket å bli utstengt fra SM jeg da...


Oi! Som jeg husker så var sm veldig rolig og stille. Ikke noe særlig diskusjoner eller noe.

Få høre!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 14:51   #28
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Nybaktmamma

Hele min barselgruppe fra NM AK2003 ser ut til å ha flyttet inn hit (har så langt sett Adrienne, Solregn, Sannemor, LaBanga, Angelique, Pippo og Bequita) så ingen grunn til å holde stand på NM for der var vår klubb helt død der.

Vi har jo tradisjon med treff fra vi var gravide, med barn, uten barn, og det store julebordet med barn, søsken og menn - og kjenner hverandre ganske godt - så jeg syns det er gøy å lese innlegg og få oppdatering fra damene her inne.

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 14:52   #29
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Nybaktmamma

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Oi! Som jeg husker så var sm veldig rolig og stille. Ikke noe særlig diskusjoner eller noe.

Få høre!

Jeg dobbelt registrerte meg. Det er visst veldig farlig og derfor er jeg utestengt i 2 uker. Ikke noe verre enn det

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 14:56   #30
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nybaktmamma

Opprinnelig lagt inn av Ekkir, her.

Jeg dobbelt registrerte meg. Det er visst veldig farlig og derfor er jeg utestengt i 2 uker. Ikke noe verre enn det

åh...

Jeg trodde du skulle komme med en skikkelig heftig historie her jeg nå. Om stygge ord og personforfølgelse og alt.


__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 14:57   #31
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.114
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nybaktmamma

Opprinnelig lagt inn av Ekkir, her.

Jeg dobbelt registrerte meg. Det er visst veldig farlig og derfor er jeg utestengt i 2 uker. Ikke noe verre enn det

Ja, den regelen er litt teit akkurat der, for det er mange som har lyst til å registrere seg på SM før de utbasunerer til alle de "gamle" nettvennene sine at de er gravide.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 14:59   #32
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Nybaktmamma

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, den regelen er litt teit akkurat der, for det er mange som har lyst til å registrere seg på SM før de utbasunerer til alle de "gamle" nettvennene sine at de er gravide.

Jeg registrerte meg for lenge siden og haddde helt glemt det. Jeg fikk selvsagt poengtert hvor latterlig jeg syntes denne regelen var før jeg ble kastet ut

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 15:08   #33
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nybaktmamma

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, den regelen er litt teit akkurat der, for det er mange som har lyst til å registrere seg på SM før de utbasunerer til alle de "gamle" nettvennene sine at de er gravide.

Jeg registrerte meg med nytt nick andre gang jeg var gravid. Men det fant de tydeligvis ikke ut for jeg ble nå aldri utestengt.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 17:26   #34
Zefid
Moden
 
Zefid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 375
Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Sv: Nybaktmamma

Opprinnelig lagt inn av Ekkir, her.

Jeg registrerte meg for lenge siden og haddde helt glemt det. Jeg fikk selvsagt poengtert hvor latterlig jeg syntes denne regelen var før jeg ble kastet ut

jeg kan faktisk skjønne den regelen jeg (ja også har jeg gjort det samme selv en gang)

__________________
Zefid
stolt fire-barns mor
Zefid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 17:48   #35
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nybaktmamma

Jeg er innom NM daglig, men skriver mye mindre enn før. I barselklubben er det nesten ingen igjen fra min opprinnelige, og det skrives ikke mye spennende. Ellers på forumet er det også ganske dødt. Og godt er det, for jeg har mer enn nok med å klare å følge med her om dagen.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 17:56   #36
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nybaktmamma

Opprinnelig lagt inn av Ekkir, her.

Jeg dobbelt registrerte meg. Det er visst veldig farlig og derfor er jeg utestengt i 2 uker. Ikke noe verre enn det

Du er i godt selskap. Jeg klarte det samme, og jeg tror ikke jeg avslører mer enn jeg burde når jeg forteller at Polyanna gjorde likedan.

Slemme, slemme damene med utestengelseshistorier fra SM.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 17:59   #37
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nybaktmamma

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Hele min barselgruppe fra NM AK2003 ser ut til å ha flyttet inn hit (har så langt sett Adrienne, Solregn, Sannemor, LaBanga, Angelique, Pippo og Bequita) så ingen grunn til å holde stand på NM for der var vår klubb helt død der.

Vi har jo tradisjon med treff fra vi var gravide, med barn, uten barn, og det store julebordet med barn, søsken og menn - og kjenner hverandre ganske godt - så jeg syns det er gøy å lese innlegg og få oppdatering fra damene her inne.

AK03 er en kjempekoselig gjeng!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 19:15   #38
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nybaktmamma

Titter innom NM en gang om dagen, men har lite å bidra med. Er igrunn lenge siden jeg har vært aktiv der inne.

Er på to andre steder også, så jeg har igrunn nok.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 22:01   #39
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nybaktmamma

Jeg er inne så mye inne på NM lengre. Føler ikke like stort behov for det nå som da jeg hadde en baby.

Er jeg innom er det for å lese morsomme innlegg på "pinlige".

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 08:24   #40
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nybaktmamma

Opprinnelig lagt inn av Ekkir, her.

Jeg registrerte meg for lenge siden og haddde helt glemt det. Jeg fikk selvsagt poengtert hvor latterlig jeg syntes denne regelen var før jeg ble kastet ut


Jeg fikk en kraftig advarsel på NM en gang, uten å skjønne bæret. Mannen min hadde registrert seg med samme e-mailadresse som meg. (Vi har felles mail).

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no