Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva synes du om denne gruppen på Facebook?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-07, 23:52   #1
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Spørsmål

Hva synes du om denne gruppen på Facebook?

"For oss som facineres av bildene på finn.no"

Først tenkte jeg at dette var litt moro. Men jo mer jeg så på bildene synes jeg dette rett og slett er usmakelig. Folk finner "feil" på hjemmene/tingene til andre mennesker og kommenterer dette her. Og linker gjerne til selve annonsen.

Hvor er respekten for andre?

Men det er jo tydelig at de har fint lite å gjøre annet enn å lete i annonser på finn.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 23:54   #2
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Hva synes du om denne gruppen på Facebook?

Det finnes utrolig mange rare grupper. Kan ikke si at jeg vil bli med i den der i det hele tatt.

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 23:59   #3
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva synes du om denne gruppen på Facebook?

Klarte ikke orientere meg i gruppen jeg (er litt sånn blånn på Facebook), men hele opplegget hørtes rimelig dustete ut!
Men det er vel sånn det har blitt etterhvert - å more seg på andres bekostning er en frihet mange tar seg. Respektløshet i det offentlige rom har nærmest blitt en menneskerett, virker det som (satser på at mange har det som meg og ikke orker å bruke tid på å se/lese de forskjellige bildene og kommentarene, da...).

Til de som gidder: GET A LIFE!!

  Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 23:59   #4
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva synes du om denne gruppen på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av AvivA, her.

Det finnes utrolig mange rare grupper. Kan ikke si at jeg vil bli med i den der i det hele tatt.

Ja, det finnes mange rare grupper: Jeg bruker finn.no regelmessig, ikke at jeg kommer til å ta meg så veldig nær av at noen kritiserer mine bilder, men er det nødvendig da?

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 00:03   #5
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes du om denne gruppen på Facebook?

Jeg gidder. Jeg er medlem jeg.

Jeg har bladd gjennom noen og det er en del jeg ikke helt ser poenget med å komentere på, men en del er virkelig fair out.

Jeg synes ikke det å le av at noen har med et bilde av busstoppet i boligannonsen sin så veldig slemt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 00:04   #6
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Hva synes du om denne gruppen på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Ja, det finnes mange rare grupper: Jeg bruker finn.no regelmessig, ikke at jeg kommer til å ta meg så veldig nær av at noen kritiserer mine bilder, men er det nødvendig da?

det er absolutt ikke nødvendig.

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 00:13   #7
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva synes du om denne gruppen på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Bundbury, her.

Jeg synes ikke det å le av at noen har med et bilde av busstoppet i boligannonsen sin så veldig slemt.

Du forsto kanskje at det ikke var det jeg reagerte på?
Som jeg skreiv så er det hjemmet/tingene til andre som blir kritisert.
Det synes jeg er respektløst.
En ting er å selv komme over en annonse på finn hvor man reagerer og finner ting morsome og kanskje vise gubben. Det er noe annet å legge det vidre ut og diskutere det åpent med andre i en gruppe.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 00:41   #8
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes du om denne gruppen på Facebook?

Hva folk reagerer på vil jo variere. Pent for meg kan være stygt for deg.

Jeg har ikke engasjert meg i noen diskusjon men jeg har ledd av ting som har blitt lagt ut på forum tidligere og ser ikke helt forskjellen.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 00:44   #9
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om denne gruppen på Facebook?

Facebook er ut. Nå er det Arsebook som gjelder.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 00:46   #10
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva synes du om denne gruppen på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Facebook er ut. Nå er det Arsebook som gjelder.

  Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 08:23   #11
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva synes du om denne gruppen på Facebook?

Måtte humre litt av noen av bildene, men jeg kunne ikke lagt ut noe sånt selv.
Har ingen planer om å melde meg inn.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 08:50   #12
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes du om denne gruppen på Facebook?

Jeg er nok veldig slem for jeg lo godt av bildene.
Synes ikke denne gruppen var så ille jeg.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 08:55   #13
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes du om denne gruppen på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Facebook er ut. Nå er det Arsebook som gjelder.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 09:03   #14
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva synes du om denne gruppen på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Klarte ikke orientere meg i gruppen jeg (er litt sånn blånn på Facebook), men hele opplegget hørtes rimelig dustete ut!
Men det er vel sånn det har blitt etterhvert - å more seg på andres bekostning er en frihet mange tar seg. Respektløshet i det offentlige rom har nærmest blitt en menneskerett, virker det som (satser på at mange har det som meg og ikke orker å bruke tid på å se/lese de forskjellige bildene og kommentarene, da...).

Til de som gidder: GET A LIFE!!

Dette var som jeg skulle skrevet det selv. Bortsett fra at jeg aldri har giddet å prøve å orientere meg på facebook.

Å sitte på nettet å le av hvordan folk presenterer det de vil selge? Da tror jeg kanskje jeg ville tenkt over hva slags liv jeg har ja. Heldigvis har jeg andre ting å foreta meg.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 09:18   #15
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes du om denne gruppen på Facebook?

Jeg humret godt her nå, tror jeg må melde meg inn.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 09:39   #16
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes du om denne gruppen på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Jeg humret godt her nå, tror jeg må melde meg inn.

Jeg er glad ikke alle her er så utrolig hellige.....

Er det noe værre å le av en lampe (jeg fant igjen en identisk til en i mitt barndomshjem og lo enda bedre) enn å le av noen som prøver å gjøre sitt beste. Mun missen, eller en eller annen puppedame?

Det er TING ikke personer. Untatt i de bildene der noen vises som ikke burde.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 09:52   #17
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes du om denne gruppen på Facebook?

Jeg synes det var litt løye jeg da!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 10:36   #18
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Hva synes du om denne gruppen på Facebook?

Jeg synes den gruppen er morsom etter hva jeg har sett av den. Muuulig at jeg er medlem der også.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 12:13   #19
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Hva synes du om denne gruppen på Facebook?

Kom over den gruppen jeg også og må innrømme at jeg lo godt over noen av bildene.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 12:54   #20
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva synes du om denne gruppen på Facebook?

Har ikke sagt at jeg ikke så humoren, men jeg synes ikke noe om å diskutere det på den måten. Synes man går litt over streken der. Ser på finn.no som en seriøs markedsplass og forventer ikke at det som bli lagt ut skal bli kritisert i en åpen gruppe. Synes ikke dette er god pr for finn heller.

Men, men... det er vel strengt talt ikke mitt problem

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no