Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor lang tid tar det fra du står opp til du er på jobb/skole?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor lang tid tar det fra det at du står opp til du er på jobb/skole?
Leverer i barnehage/skole og det tar mindre enn 1,5 time fra jeg står opp til jeg er på jobb/skole 11 19,30%
Leverer i barnehage/skole og det tar 1,5-2 timer fra jeg står opp til jeg er på jobb/skole 18 31,58%
Leverer i barnehage/skole og det tar 2-2,5 timer fra jeg står opp til jeg er på jobb/skole 9 15,79%
Leverer i barnehage/skole og det tar mer enn 2,5 timer fra jeg står opp til jeg er på jobb/skole 3 5,26%
Leverer IKKE i bhg/skole og det tar mindre enn 1 time fra jeg står opp til jeg er på jobb/skole 11 19,30%
Leverer IKKE i barnehage/skole og det tar 1-1,5 time fra jeg står opp til jeg er på jobb/skole 8 14,04%
Leverer IKKE i barnehage/skole og det tar 1,5-2 timer fra jeg står opp til jeg er på jobb/skole 4 7,02%
Leverer IKKE i barnehage/skole og det tar mer enn 2 timer fra jeg står opp til jeg er på jobb/skole 0 0%
Jobber eller går ikke på skole for tiden/permisjon 2 3,51%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 57. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-07, 09:13   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.396
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor lang tid tar det fra du står opp til du er på jobb/skole?

Ja, det lurer jeg på.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 09:14   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det fra det at du står opp til du er på jobb/skole?

Vanligvis et par timer, men kan også klare det på litt over halvparten om nødvendig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 09:15   #3
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det fra det at du står opp til du er på jobb/skole?

Jeg står opp klokken 07 og er på skolen til 08.15, sånn ca. Da har jeg levert Iben også, vi går til bhg.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 09:16   #4
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det fra det at du står opp til du er på jobb/skole?

Jeg står opp ca. halv sju, og er stort sett på jobben halv åtte. Hvis jeg leverer ungene i barnehagen og på skolen først, er jeg på jobben en halv time senere.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 09:18   #5
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det fra det at du står opp til du er på jobb/skole?

Tja, i snitt ca en time til halvannen, spørs hvor lang tid jeg bruker på dusjing og finne klær. Jeg har byttet jobb nettopp og har fått 10 minutters gange til jobb, helt nydelig! Før det brukte jeg ca 2-2,5 timer, brukte ca 3 kvarter på selve reisen fra døra hjemme til kontorpulten. Jeg leverer sjelden om morgenen, hvis jeg gjør det varierer det veldig hvor kjapp jeg (ungene) er.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005

Sist redigert av Lykken : 29-08-07 kl 09:41.
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 09:20   #6
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det fra du står opp til du er på jobb/skole?

Jeg står opp kvart på seks og er på jobb ca ti på åtte. Da har jeg levert to unger på skolen også.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 09:23   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det fra du står opp til du er på jobb/skole?

Når jeg er på hjemmekontor , står jeg opp 06.45 og er tilbake på hjemmekontoret etter levering rundt 8.00

De gangene jeg skal inn på kontoret kan det ta nærmere tre timer fra jeg har stått opp til jeg er på plass ...

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 09:25   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det fra du står opp til du er på jobb/skole?

Jeg står opp klokken 6 og er på jobb ca halv 8. Jeg leverer ikke i barnehagen.
Jeg kan klare det på kortere tid, men jeg liker ikke å stresse om morgenen.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 09:37   #9
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det fra du står opp til du er på jobb/skole?

Hvis jeg ikke skal levere i barnehagen, kan jeg kjøre før rushet, så da er jeg der på 1 1/2 time. Skal jeg levere i bhg, havner jeg i rushet og da bruker jeg som regel 2 t og 45 min.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 09:38   #10
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det fra du står opp til du er på jobb/skole?

Jeg er treg om morgenen. Jeg står opp 6.15–6.30. Hvis jeg leverer unger, er jeg vanligvis ikke på kontoret før ni, jeg bruker altså litt over to og en halv time. Hvis jeg ikke leverer, er jeg der et sted mellom åtte og halv ni, og bruker altså halvannen til to timer. Problemet ligger hovedsakelig i at jeg har vanskelig for å komme meg ut av døra hjemme før det har gått nærmere to timer.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 09:41   #11
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det fra du står opp til du er på jobb/skole?

Jeg står opp mellom klokken 06.00 og 06.30 - leverer vesla i bhg 45-60 minutter senere, derfra tar det minimum 1,5 timer inn til jobb. Pendler som sagt fra utkanten av Drammen til utkanten av Oslo. Bruker å være på jobb ca 09.15-09.30.

Tør ikke tenke på hvor mye "fritid" jeg har kastet bort i kjøring mellom jobb og hjem...

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 09:44   #12
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det fra du står opp til du er på jobb/skole?

JEg står opp 07.30, dusjer og lager matpakker og frokost. Vekker barna og hjelper dem med klær. Frokost. Kjører til bhg. Er på jobb rundt 08.30.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 09:44   #13
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det fra du står opp til du er på jobb/skole?

Det er fort gjort, men jeg stresser ikke.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 09:58   #14
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det fra du står opp til du er på jobb/skole?

Jeg stemte feil. Det tar 1 time og 15 minutter fra klokka ringer til jeg er på jobb. Med unntak av de dagene det er kø. tar nesten 20 minutter å kjøre til jobb

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 10:01   #15
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det fra du står opp til du er på jobb/skole?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

JEg står opp 07.30, dusjer og lager matpakker og frokost. Vekker barna og hjelper dem med klær. Frokost. Kjører til bhg. Er på jobb rundt 08.30.

Guri, så effektiv du er.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 10:03   #16
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det fra du står opp til du er på jobb/skole?

Står som regel opp kvart over 6....og da er jeg på jobben en time senere, etter jeg har levert Tuva i barnehage. Stresser slett ikke da

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 10:13   #17
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det fra det at du står opp til du er på jobb/skole?

Nå for tida tar det nok rundt 2 timer fra jeg står opp til jeg er på jobben. Jeg ammer vesla før jeg dusjer, spiser frokost og kler på meg. Mannen min har permisjon, så jeg leverer ikke barn noe sted. Jeg har tre kvarters reisevei.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 10:14   #18
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det fra du står opp til du er på jobb/skole?

Jeg står opp 05:45. Pappaen leverer i barnehage og på skolen.
Jeg er på jobb rundt 07, så det tar i overkant av en time på morgenen

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 10:42   #19
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det fra du står opp til du er på jobb/skole?

Når jeg leverer i barnehagen, tar det drøyt to timer fra jeg står opp til jeg er på jobb, og når jeg ikke leverer, tar det omtrent én time (selve reisen hjemmefra til jobb tar under et kvarter hvis jeg treffer på riktig bane). Jeg leverer omtrent annenhver dag.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 10:51   #20
Sulla
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 12
Sulla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det fra du står opp til du er på jobb/skole?

2 timer ca. Leverer i barnehage. Men jeg spiser frokost på jobb

Sulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no