Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva skal jeg kjøpe til en litt snobbete fjortis?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-08, 17:58   #21
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe til en litt snobbete fjortis?

Bok. Så får de heller bytte den selv. Jeg er for å gi litt fornuftige presanger til fjortiser for å holde dem litt "nede".

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 19:16   #22
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe til en litt snobbete fjortis?

Juling? *miljøskadd av å observere alle vestkantfjortisene på Majorstua hver dag*

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 20:15   #23
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe til en litt snobbete fjortis?

Merker er vanskelig fordi det kommer så ann på hvilken stil han har. Volcom ikke så kult for mange snobbefjortiser. Til meg derimot. Jeg hadde satset på noe helt annet, som bok etc.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 20:16   #24
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe til en litt snobbete fjortis?

Gavekort! Kjempestas når det er romjul-salg!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 20:35   #25
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe til en litt snobbete fjortis?

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Gavekort! Kjempestas når det er romjul-salg!

Ja, gavekort synes jeg er kurrant.
Jeg har tre tantebarngutter i den alderen (eller, 14-17 år)

En får gavekort på XXL (sportyduden)
En for gavekort på Urban (snobbeduden)
Og en får t-skjorte fra gorilla.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 21:03   #26
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe til en litt snobbete fjortis?

Gavekort på et senter. Da kan h*n fritt velge butikker også!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 22:58   #27
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe til en litt snobbete fjortis?

Volcom og DC klær var det som sto på ønskelisten til nevøen her ihvertfall. De har jo sikkert luer eller t-skjorter som man kanskje kan få til 300kr?

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 10:11   #28
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe til en litt snobbete fjortis?

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Volcom og DC klær var det som sto på ønskelisten til nevøen her ihvertfall. De har jo sikkert luer eller t-skjorter som man kanskje kan få til 300kr?

Sto og så på en kul Volcom-Tskjorte til meg selv i helgen helt til jeg så at den kostet 599,- kr

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no