Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-11, 09:27   #261
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Hvis det er egg av god kvalitet, så er det jo ikke noe galt i selve produktet - mye bedre enn alskens poser og pulvere, i alle fall (og, som Fnatten er inne på, en fin utnyttelse av egg som ellers ville gått til spille eller måtte selges billigere). Og det kan sikkert være kjekt enten man synes eggknekking er vanskelig eller man bare er i en situasjon der det er greit å slippe både frakting av hele egg og oppvask (campingtur, hytte, barnehage, jobbelunsj). Når det nå finnes såpass mye ferdig og nestenferdig mat å få kjøpt, så synes jeg det er fint at det er tilbud om ordentlig mat også, ikke bare vaffelrøre og sjokolademuffins.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 09:34   #262
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Et lurt tips når man skal lage stappen selv: STORE poteter! Å skrelle ørtifjørti småpoteter er drepen.

Eller kok dem med skallet på og press dem i Ikeas potetpresse. Det smaker også mye bedre enn når man moser dem med sånn stamperedskap.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 09:38   #263
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Men gir det en mer puréaktig konsistens? For det takler jeg ikke så godt, jeg liker litt grov stappe.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 09:39   #264
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men gir det en mer puréaktig konsistens? For det takler jeg ikke så godt, jeg liker litt grov stappe.

Den blir lett og luftig og ikke tung. Vil man ha biter, må man stampe, ja. Jeg liker begge deler. Men førstnevnte er sinnsyk god med 50/50 potetet og søtpoteter.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 09:42   #265
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Kanskje jeg må kjøpe meg en sånn og prøve. Så da er det bare å mose i vei med skallet på og alt altså? Så ligger skallet igjen i pressen? Det høres jo FOR genialt ut.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 10:36   #266
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Men tilbake til eggene. Noen som vet hva slags holdbarhet de har? Jeg ser at de er tilsatt Kaliumsorbat, litt salt og sitronsyre.

Da er de sikkert nokså evigvarende. Kan sikkert sette igjen et par kartonger på hytta og ha dem der til neste gang. (Neida, nå overdriver jeg. Klarte ikke å dy meg!)

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 11:22   #267
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Kanskje jeg må kjøpe meg en sånn og prøve. Så da er det bare å mose i vei med skallet på og alt altså? Så ligger skallet igjen i pressen? Det høres jo FOR genialt ut.

Ja, men du må plukke ut skall innimellom, for ellers tetter det seg. Det er nok enklere å presse skrelte poteter.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 12:50   #268
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Eller kok dem med skallet på og press dem i Ikeas potetpresse. Det smaker også mye bedre enn når man moser dem med sånn stamperedskap.

I approve this message.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 13:14   #269
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Eller kok dem med skallet på og press dem i Ikeas potetpresse. Det smaker også mye bedre enn når man moser dem med sånn stamperedskap.

Jeg leste dette i eggemodus og syntes dette var en snodig måte å lage omelett på.

  Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 14:09   #270
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg leste dette i eggemodus og syntes dette var en snodig måte å lage omelett på.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 14:19   #271
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Jeg sammenlignet prisen på Eurospar i dag og kom faktisk fram til at omelettblandingen ble billigere enn en pakke solegg. Soleggpakkene var på 6 eller 12 egg og omelettblandingen var 2 kroner dyrere enn 6 pakken med egg og ganske mye billigere enn 12 egg.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 14:31   #272
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Kan jo tenkes av de lager eggekartongomeletten av B-varer? Egg med 2 plommer, egg som er for små og for store osv.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 14:35   #273
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Kan jo tenkes av de lager eggekartongomeletten av B-varer? Egg med 2 plommer, egg som er for små og for store osv.

selvsagt.

Men hvor mye veier et solegg, sånn gjennomsnittlig? Noen som har en pakke hjemme? Er ikke det ganske store egg?

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 15:09   #274
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det virker i alle fall tullete om de tar de alle beste store soleggene (jo solegg i kartong skal ha en viss størrelse... så store at de ikke passer i eggeformene våre), knekker dem, tilsetter konservering, salt og sitronsyre og har dem på kartong og selger dem billigere. Jeg tror neppe det er sånn det henger sammen.

Jeg vil i beste fall tro at det er det man ikke kan putte i soleggkartongene som brukes. Dette blir jo som sagt ellers solgt ut billig sammen med andre andresorteringsegg (til 31,50 for 18 egg). Det kan fremdeles kalles solegg, men det kan ikke prissammenlignes med de store utplukkete eggene som selges for en formue.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 15:11   #275
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det virker i alle fall tullete om de tar de alle beste store soleggene (jo solegg i kartong skal ha en viss størrelse... så store at de ikke passer i eggeformene våre), knekker dem, tilsetter konservering, salt og sitronsyre og har dem på kartong og selger dem billigere. Jeg tror neppe det er sånn det henger sammen.

Jeg vil i beste fall tro at det er det man ikke kan putte i soleggkartongene som brukes. Dette blir jo som sagt ellers solgt ut billig sammen med andre andresorteringsegg (til 31,50 for 18 egg). Det kan fremdeles kalles solegg, men det kan ikke prissammenlignes med de store utplukkete eggene som selges for en formue.

Enig, det er sikkert en fin måte å bruke egg som har vært for små eller noe annet feil med og tjene penger på dem også.

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 20:53   #276
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Hva dere vet om egg! Bare tar med meg en kartong, jeg.

Vel, etter det som har kommet fram i denne tråden, så viser det seg at solegg på kartong er et knakende godt kjøp all den tid det faktisk er billigere enn uknekkede solegg! Whowouldhavethought!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 21:02   #277
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Jeg må bare ta med en liten historie fra slutten av åttitallet som handler om egg...

Mamma er svært nøye med at alle eggene er hele, og når hun kjøper egg så åpner hun alltid kartongen for å sjekke. En gang sto hun ved siden av en særdeles Ny Landsmann som tydeligvis ville gjøre alt riktig i sitt nye land, og når han så at hun åpnet kartongen så gjorde han det samme. Etter en liten stund skottet han bort på mamma og spurte "what are we looking for?"

  Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 21:05   #278
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg må bare ta med en liten historie fra slutten av åttitallet som handler om egg...

Mamma er svært nøye med at alle eggene er hele, og når hun kjøper egg så åpner hun alltid kartongen for å sjekke. En gang sto hun ved siden av en særdeles Ny Landsmann som tydeligvis ville gjøre alt riktig i sitt nye land, og når han så at hun åpnet kartongen så gjorde han det samme. Etter en liten stund skottet han bort på mamma og spurte "what are we looking for?"

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 21:08   #279
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg må bare ta med en liten historie fra slutten av åttitallet som handler om egg...

Mamma er svært nøye med at alle eggene er hele, og når hun kjøper egg så åpner hun alltid kartongen for å sjekke. En gang sto hun ved siden av en særdeles Ny Landsmann som tydeligvis ville gjøre alt riktig i sitt nye land, og når han så at hun åpnet kartongen så gjorde han det samme. Etter en liten stund skottet han bort på mamma og spurte "what are we looking for?"

Ahahaha, fantastisk.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 21:14   #280
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg må bare ta med en liten historie fra slutten av åttitallet som handler om egg...

Mamma er svært nøye med at alle eggene er hele, og når hun kjøper egg så åpner hun alltid kartongen for å sjekke. En gang sto hun ved siden av en særdeles Ny Landsmann som tydeligvis ville gjøre alt riktig i sitt nye land, og når han så at hun åpnet kartongen så gjorde han det samme. Etter en liten stund skottet han bort på mamma og spurte "what are we looking for?"

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no