Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Svina mine er kommet hjem!

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-08, 13:01   #21
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Svina mine er kommet hjem!

Er det ikke mye arbeid med sånne dyr? Hvordan går de sammen med hunder? Blir de spist opp?
De var nydelige. Spesielt liker jeg sånne langhårete.


Sist redigert av Frost : 15-12-08 kl 17:04.
Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 13:28   #22
Camilla82
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 148
Camilla82 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Svina mine er kommet hjem!

Så søte da!!!

Camilla82 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 14:28   #23
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svina mine er kommet hjem!

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Er det ikke mye arbeid med sånne dyr? Hvordan går de sammen med hunder? Blir de spsit opp?
De var nydelige. Spesielt liker jeg sånne langhårete.

De er veldig lette å holde i forhold til feks kaniner. De skal ikke være alene, og om du har et litt stort bur, så trenger de heller ikke luftes like mye som om hvis de har et mindre bur.

De krever noe aktivisering, og de setter pris på at man kommer opp med noen forandringer i i ny og ne. De er også veldig komminikativte og veldig nysgjerrige av natur. Roper høyt når man knitrer med noe (tror det er gulrot-posen), og de er veldig kosete. "Maler" når de får sitte på fanget. Osv. Mye mer livlige enn gnagere som ikke sier et pip.

Jeg har hatt mange type dyr, men må si disse er de som har krevd minst, men alikevel gir masse tilbake. Jeg er faktisk litt overrasket over at jeg har blitt så glad i de.. De er jo tross alt poden sine.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 17:00   #24
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Svina mine er kommet hjem!

Åh de var svinaktig søte

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no