Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hytte

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-08, 20:30   #41
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hytte

Vi har to hytter - en familiehytte som er påtvunget ved arv, og en vi har valgt selv. Den selvvalgte er en 1,5 times avstand fra der vi bor, inkludert en liten båttur. Den ligger ved sjøen (på en øy) og har innlagt strøm, men ikke vann.

Den påtvungne ligger i 3,5times kjøreavstand, har ikke bilvei på vinteren og har heller ikke strøm eller vann.

Vi bruker helt klart den selvvalgte mest. Vi har også reist ned på dagsturer, bare for å gjøre noe annet. (Vi er litt gale, men veldig glad i hytta.) Det er også mulig å reise dit uten bil, slik jeg gjør dersom mannen ikke er med. Til sommeren skal vi forhåpentligvis bo der i 6-8 uker (ved at jeg tar hjemmekontor). Det er virkelig det besteste stedet i hele verden, selv om det også kan kalles et furuhelvete. Planen er å male litt til sommeren, men mannen må bare bli enig. Jeg har snikinnført en god sofa og godt leselys, så det er på vei.

Dette var mye rabling. Men jeg vil si at 1,5 time er ok, og at vi anbefaler hyttelivet. Vi har innsett at vi ikke reiser mye, men foretrekker å være på kjente steder, der vi har alle tingene vi trenger, og ikke må omstille oss så veldig.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 20:36   #42
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.859
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hytte

Akseptabel reisevei og innedo er mine to viktigste kriterier til ei hytte.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 20:39   #43
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hytte

Via arbeidsplassen min disponerer vi to hytter, dvs en hytte på Hovden med fem soverom og en leilighet på Norefjell med tre soverom.
Vi kommer til å benytte den på Norefjell mest da den ligger ca 1,5 times kjøretur herfra. det er igrunnen maks av hva jeg syntes er greit med unger og to hunder i bilen.
Den på Hovden ligger i en aldeles nydelig terreng og vi kommer til å benytte den også, men da med barnevakt for hundene.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 20:41   #44
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hytte

Vi er også i hyttekjøpestadiet. Vi er ganske enige, mannen og meg - men ikke helt. Vi ønsker strøm, men er ikke så opptatt av innlagt vann (gjerne sommervann, da) bilvei til hytta, maks en times tur fra oss og ikke i hyttegrend.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 20:49   #45
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hytte

Vi eller svigers da hadde "hytta" på en øy her. Var et hus da
og 1 time kjøring til ferga så 2 timer med ferge=vi var skjeldent der. tok 30 min med hurtigbåt men med 2 unger å dritt man skal ha med så var det skjeldent vi tok den. tok den om svigers og skulle så de tok med mat og klær. ferdga gikk dessuten kl 14.10 og kl 17.30. på hverdager så enten måtte man ta fri fra jobb eller komme sent.

Vi eller svigermor solgte den etter at svigerfar døde. Etternitt hus og vi har hatt nok å gjøre med vårt erternitthus så vi giddet ikke å skulle begynne med et til bytte bordklednings prosjekt

Skal jeg ha hytte skal man kunne kjøre dit "fort"
Jeg vil ha atmed hav for at jeg savner havet , er jo sjø same
Mens mann vil ha på fjellet, sverige. Scoote.
Vi har nå ilgang på firma hytte som er manns jobb og den er i sverige så det holder vi har på 1 år brukt den 1 gang

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 21:03   #46
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.839
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hytte

Vi har landsted ved sjøen 2,5 timers kjøring fra oss, inkl 2 båtturer.
Dette er min fars barndomshjem, med naust og strandlinje.
Hadde det ikke vært for at plassen er utrolig flott hadde vi nok valgt noe nærmere.
Jeg synes 2,5 timer en vei er litt i det lengste laget, men det blir mye brukt av oss alikevell. Spesielt vår og sommer.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 21:09   #47
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hytte

Vi kjøpte hytte for halvannet år siden, 1 time og 15 min unna. Hytta ligger i skogsområde, men det tar kun 10 min å gå ned til sjøen, hvor det er en kjempefin barnevennlig strand, svaberg og båtbrygger. Man kan også kjøre ned på 2 min. Vi har strøm og sommervann ute. De skrur på vannet ved påsketider og stenger i midten av oktober. Vi storkoser oss, hytta er liten, men vi er jo ute mesteparten av dagen. Er det dagevis med drittvær, drar vi bare hjem en sving. At hytta ligger 10-15 min med bil til Fredrikstad, er også behagelig. Vi vil gjerne ha flere hyggelige hyttenaboer med barn på samme alder.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 21:29   #48
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hytte

Jeg er så desperat på hytte at den kunne nesten vært hvor som helst!!!

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 21:57   #49
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hytte

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Vi kjøpte hytte for halvannet år siden, 1 time og 15 min unna. Hytta ligger i skogsområde, men det tar kun 10 min å gå ned til sjøen, hvor det er en kjempefin barnevennlig strand, svaberg og båtbrygger. Man kan også kjøre ned på 2 min. Vi har strøm og sommervann ute. De skrur på vannet ved påsketider og stenger i midten av oktober. Vi storkoser oss, hytta er liten, men vi er jo ute mesteparten av dagen. Er det dagevis med drittvær, drar vi bare hjem en sving. At hytta ligger 10-15 min med bil til Fredrikstad, er også behagelig. Vi vil gjerne ha flere hyggelige hyttenaboer med barn på samme alder.

Vi er også interessert i hytte i den retningen, siden jeg er fra Halden (og har venninner, men ikke slekt i byen). Sommervann høres forlokkende ut, men da er vi vel mer i en slik prisklasse at vi like gjerne kan kjøpe hytte på fjellet. Det er til fjellet jeg egentlig vil, men skogen er et stykke på vei.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 21:59   #50
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hytte

Vi har også hytte i det området dere snakker om, Tjorven og Benzo. Det er slett ikke så dyrt der -ofte billigere enn fjellhytter.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 22:04   #51
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hytte

Vil dere virkelig ha en hytte i et skogsområde ved Hønefoss? *fordomsfull*
Hadde jeg vært Tjorven hadde jeg blitt hyttenabo til Benzo.

Er det ikke mye finere for små barn å ha tilgang til sjøen (for ikke å snakke om voksne )? Og dere voksne kan pendle på jobb fra hytta, og dele ferien litt får barna "lengre" sommerferie. (mindre sfo om det er alternativet)

Det skinner kanskje litt igjennom at jeg ønsker, ønsker, ønsker meg hytte ved sjøen, helst som ligger i pendleavstand til jobben.

En enkel hytte på fjellet/skogen frister ikke meg. Komme til en nedsnødd, iskald hytte en fredagskveld med trøtte unger på slep? Nei takk.

Lei firmahytte/reise utenlands om vinteren, og kjøp sommerhytte ved sjøen med ok reisevei til jobb.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 22:04   #52
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hytte

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi er også interessert i hytte i den retningen, siden jeg er fra Halden (og har venninner, men ikke slekt i byen). Sommervann høres forlokkende ut, men da er vi vel mer i en slik prisklasse at vi like gjerne kan kjøpe hytte på fjellet. Det er til fjellet jeg egentlig vil, men skogen er et stykke på vei.

Taksten var 650.000, vi ga en god del mer. Hyttemarkedet sommeren 2007 var ganske hett. Tviler på at hytta hadde gått for mer enn takst nå. Vi har også selveiet tomt.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 22:07   #53
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hytte

Jeg er ikke noe sjømenneske, og ikke mannen heller. Jeg liker ikke saltvann. Huden blir så rar og stiv av det. Så jeg vil til fjellet/skogen.

Som sagt hadde vi hytte i skogen da jeg var barn (2 stk både mamma og pappa hadde tilgang på hver sin hytte). Jeg liker det skogen kan by på, og vil ha det i umiddelbar nærhet.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 22:12   #54
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hytte

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er ikke noe sjømenneske, og ikke mannen heller. Jeg liker ikke saltvann. Huden blir så rar og stiv av det. Så jeg vil til fjellet/skogen.

Som sagt hadde vi hytte i skogen da jeg var barn (2 stk både mamma og pappa hadde tilgang på hver sin hytte). Jeg liker det skogen kan by på, og vil ha det i umiddelbar nærhet.

Ække mye salt i vannet ved Fredrikstad, vettu, brakkvann it is.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 22:23   #55
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hytte

Benzo: jeg vet det. Men jeg har ikke noen lengsel etter sjøen. Jeg lengter etter å ha skog og små tjern like i nærheten. Bær og sopp og sånt. Naturen like på utsiden av døra i helgene (og byen rett på utsiden når vi er hjemme).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 22:24   #56
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hytte

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg og mannen er midt i en diskusjon om hytte. Vi har begge lyst på hytte, men er ganske uenig om hva og hvor.

Jeg vil ha hytte i skogen ikke så altfor langt unna (ikke så mye over en time i hvert fall). Jeg har få krav til standard. Den skal være tørr og fin, men jeg trenger verken innlagt vann eller strøm. Et lite solcellepanel og og en bekk med "bruksvann" mener jeg at holder. Det viktige er at det ikke trengs omfattende rehabilitering, for der innser jeg vår begrensning.

Mannen vil ha hytte på fjellet med alt det innebærer. Det koster mer, men vi har vel egentlig råd til å ta opp mer lån. Jeg er redd for at en hytte på fjellet blir lite brukt siden det blir lang reisevei.

Har dere hytte? Bruker dere den nok til å forsvare prisen? Alle innspill velkomne.

Mine 'krav' til hytte ligner på dine. Dvs strøm synes jeg godt det kan være, men vann jeg bære inn fra en brønn.

Og den må ligge nært til.

Var i sommer på en hytte på fjellet, kjempeflott, men med 4-timers reisevei kommer det ikke til å bli særlig brukt.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 22:25   #57
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hytte

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Benzo: jeg vet det. Men jeg har ikke noen lengsel etter sjøen. Jeg lengter etter å ha skog og små tjern like i nærheten. Bær og sopp og sånt. Naturen like på utsiden av døra i helgene (og byen rett på utsiden når vi er hjemme).

Men da kan dere jo bare FLYTTE opp til oss i drabantbyen . Vi har alt du sier; skog og små tjern rett i nærheten, bær og sopp. Byen er også rett på utsiden, bare et kvarter med banen til sentrum.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 22:26   #58
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hytte

For å svare på spørsmålet: Vi disponerer 2 hytter (egentlig 3, men svigermors er ubrukelig sett med våre øyne). Den ene er ved sjøen, underkant av 2 timer herfra. Den andre på fjellet, nærmere 4 timer herfra. Vi er relativt jevnlig på den ved sjøen. Vi er bare på den på fjellet i påsken. Det er altfor langt for en helg.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 22:29   #59
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hytte

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Benzo: jeg vet det. Men jeg har ikke noen lengsel etter sjøen. Jeg lengter etter å ha skog og små tjern like i nærheten. Bær og sopp og sånt. Naturen like på utsiden av døra i helgene (og byen rett på utsiden når vi er hjemme).

Da er jo Hurdal helt ypperlig. Litt over 1 times kjøring fra Oslo og det er ikke så altfor dyrt der enda.

Vi har veldig lyst på hytte der en gang.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 22:33   #60
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hytte

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Benzo: jeg vet det. Men jeg har ikke noen lengsel etter sjøen. Jeg lengter etter å ha skog og små tjern like i nærheten. Bær og sopp og sånt. Naturen like på utsiden av døra i helgene (og byen rett på utsiden når vi er hjemme).

Skjønner det. Hurdal, som en nevnte, må jo være perfekt da.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no