Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Minstepusen vokser og gror, her også med hundene

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-08, 19:08   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Minstepusen vokser og gror, her også med hundene

Lillepusen vår har blitt 4,5 måned nå og er riktig så vakker, syntes vi selv da.
Hun har vært veldig flink til å holde seg unna juletreet, jeg har vært flittig bruker av sprayflaske med vann. Det hjalp veldig.

Her er et blinkskudd av henne
Og et par med hundene.
Ikke lett å få tre til å sitte rolig samtidig.
Etter at akira kom seg etter valspehistorien og nå blitt seg selv igjen, har hun og lillepus mye glede sammen.

__________________
Angelique

Sist redigert av Angelique : 20-05-09 kl 23:32.
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 19:53   #2
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Minstepusen vokser og gror, her også med hundene

Så fin hun er! Er det rasekatt eller gatemix?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 20:01   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Minstepusen vokser og gror, her også med hundene

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Så fin hun er! Er det rasekatt eller gatemix?

Ekte gatemix. Men hun er veldig fin syntes vi.

Her er hun med storepus.
Hun eldste er fire år.Ekte gatemix hun også, men veldig liten av vekst.
Dessuten er hun gutt i jentekropp iflg dyrlegen. derfor trenger hun ikke p-piller f eks.Men hun har en slags løpetid.

__________________
Angelique

Sist redigert av Angelique : 20-05-09 kl 23:32.
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 20:05   #4
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Minstepusen vokser og gror, her også med hundene

Så fin hun er.

Jeg vil også ha en kattepus men forløpig har jeg ikke klart å overtale mannen.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 20:12   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Minstepusen vokser og gror, her også med hundene

Jeg er egentlig hundemenneske, og store hunder type vorsther feks.
Men hva har jeg i dag, jo to små hunder og to katter.
men er blitt veldig glad i kattene, særlig storepus har jeg et spesielt forhold til. Hun er så lydig og snål. Og veldig klok.
Når minsten har blitt større skal jeg ha en vorsther. Da jeg var singel og mye yngre hadde jeg to som jeg brukte på trekk. (gikk langrenn, et godt stykke over vanlig turlangrenn. Type innenfor klubb etc)

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 20:13   #6
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Minstepusen vokser og gror, her også med hundene

Åh, nyydelige - alle sammen.









2008 har vært et tragisk dyreår for meg, først døde boxeren min, så forsvant katten. Savner dem skikkelig.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 20:15   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Minstepusen vokser og gror, her også med hundene

Opprinnelig lagt inn av Babe, her.




2008 har vært et tragisk dyreår for meg, først døde boxeren min, så forsvant katten. Savner dem skikkelig.

Så trist. Veldig trist når noen av dyrene blir borte,
Da den siste valpen døde gikk jeg rundt i huset her og gråt mens jeg bar på den døde valpen. Til slutt måtte min kjære ta den fra meg.
Og den var bare tre dager. En hund man har hatt i mange år som dør er veldig trist.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 20:21   #8
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Minstepusen vokser og gror, her også med hundene

Ja, det er kjempetrist. Gråter en skvett når jeg tenker på ham, og føler en fysisk smerte i brystet.



Grusomt med død valp også - i det hele tatt, dyr som dør er fælt.




Jeg skal ha boxer igjen.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 03:33   #9
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Minstepusen vokser og gror, her også med hundene

Fine dyra .

Savner katta vår...

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 09:15   #10
kalufs
kall om benen
 
kalufs sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 1.178
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Sv: Minstepusen vokser og gror, her også med hundene

Så søt pus!

__________________
med to gutter 05 og 07

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no