Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Erfaringer med Sitecore?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-09, 16:03   #1
Mistral
Fluctuat nec mergitur
 
Mistral sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Innlegg: 943
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Erfaringer med Sitecore?

Er det noen av nettmenneskene her inne som har erfaring med publiseringsverktøyet Sitecore?

Jeg har fått det anbefalt i det jeg skal i gang med sammenslåingen av tre middels komplekse nettsteder (eller rettere sagt oppbyggingen av et nytt nettsted med noe gjenbruk av innhold fra de tre gamle), men har ingen erfaring med det overhodet. Jeg har budsjett til å bruke en del ressurser på selve utviklingsarbeidet; det som er viktig for meg er at det er lett og intuitivt å bruke for de som skal stå for de daglige oppdateringene.

Publiseringsverktøyet vi bruker i dag er for øvrig hjemmesnekret, gammelt og ikke aktuelt for det nye prosjektet, så hvis noen mener at Sitecore ikke er et godt valg vil jeg gjerne ha forslag til alternativer.

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 22:01   #2
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Erfaringer med Sitecore?

Har ingen erfaring, men det jeg så på sidene som bruker det er det ikke det jeg vil kalle «bra». Reklamemateriellet ser veldig bra ut, men det viser lite om hva som foregår bak kulissene. Har du vurdert Open Source? Hvis du trenger en fleksibel CMS så er Drupal (riktig satt opp), ExpressionEngine (ikke Open Source) og til og med Wordpress veldig bra, litt avhengig av behovet. Om du sender meg en PM med lenke til de 3 sidene så kan jeg kanskje gi bedre anbefalinger.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 23:59   #3
Eivindbergmann
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 2
Eivindbergmann har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Erfaringer med Sitecore?

Jeg har mange gode erfaringer med Sitecore og det er et meget bra verktøy for å bygge opp store løsninger i.

Det finnes også mange gode open source løsninger der ute.

Skriv gjerne litt mer om hvilke typer sider du har så blir det lettere for oss å si om du trenger en stor løsning som Sitecore, eller kanskje noe enkelt som Wordpress.

(håper dette er objektivt nok admin )

Eivindbergmann er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 09:19   #4
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Erfaringer med Sitecore?

Opprinnelig lagt inn av Eivindbergmann, her.


(håper dette er objektivt nok admin )

Du blir nok aldri objektiv nok når det gjelder spørsmål om SiteCore. Du er velkommen til å bruke forumet forøvrig.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no