Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hakemerke i iTunes

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-09, 03:41   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.402
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hakemerke i iTunes

Foran sangene i iTunes er det en liten hake. Hos meg er noen markerte og noen er det ikke. Når man da lytter på musikken så hopper den over de sangene som ikke har haken markert. Hvordan får jeg markert alle hakene? Marker alle hjelper ikke.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 10:28   #2
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hakemerke i iTunes

Marker øverste sang - scroll ned til siste sang, hold ned Shift og marker siste sang. da skal du kunne merke alle, visstnok. Jeg har ikke kommet så langt at jeg har prøvd selv, men har blitt fortalt at det skal fungere på den måten også.
Informasjonen kom etter at jeg klaget over at jeg måtte hake vekk en 400 sanger da jeg kjøpte shuffle.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no