Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-09, 14:13   #81
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?

Jeg innrømmer at triologiene (?) Matrix og Jason Bourne har jeg ikke sett.
Eller, jeg begynte å se på første filmen, men syns det var forferdelig dårlig.
Jeg har fått mye pepper for dette!

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 20:59   #82
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?

Jeg ser alt for mye på fil skjønner jeg!

Men..men..men ikke sett STAR WARS?

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 13:55   #83
Ullvott
Plutselig tilbake
 
Ullvott sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 582
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?

Tror jeg ser for mye film jeg også Mega Mie. Og tydelig at folk har forskjellig smak ja.

Slasher filmer og grøssere ser jeg ikke. Blir helt frynsete i nervene av det. Ellers kan jeg sitte gjennom det meste. Det skal være skikkelig kjedelig for at jeg ikke klarer å komme meg gjennom en film.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 14:09   #84
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?

Kill Bill filmene... Kommer ikke til å se dem heller.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 14:13   #85
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Schindlers liste (den gikk da jeg hadde nyfødt baby, og var ikke akkurat det jeg trengte da).

Jeg skulle ut og kose meg på kino etter å ha fått min førstefødte, og jepp, valget falt på Schindlers liste. Iddjåt. Det var virkelig ikke noe sjakktrekk å se den filmen når man hadde en tre uker gammel baby hjemme.

Opprinnelig lagt inn av 007, her.


Jeg har sett (og lidd meg gjennom) alle de tre Ringenes Herre-filmene. På trass og kun for at jeg skulle kunne slå meg på brystet sammen med resten av Norge/verden.

Samma her. Jeg sa meg til og med villig til å se director's cut eller extended versions eller hva det nå var av samtlige tre filmer på dvd i ettertid. Sånn for å kunne fastsette en gang for alle, at JO, JEG HAR VIRKELIG PRØVD, MEN DET HJELPER IKKE. Jeg sier som i Clerks 2, Ringenes Herre er "three movies about people walking".

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 14:14   #86
Ullvott
Plutselig tilbake
 
Ullvott sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 582
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?

Forresten så fikser jeg ikke virkelighetsnære filmer om misbruk, tortur og andre grusomheter begått mot mennesker og spesielt barn. Den typen filmer har jeg derfor sett svært, svært lite av.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 14:14   #87
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?

Jeg har ikke sett en eneste Rocky-film og heller ikke Raging Bull. Og ikke Singing in the Rain.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 14:34   #88
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Gikk det ikke å se Sleepless in Seattle? Hvorfor om jeg tør spørre? :skingrestemme:

Fordi det er en gørrkjedelig kjisje-innsmurt tåreperse-film, kanskje?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 14:41   #89
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?

Ringenes Herre, Harry Potter og slikt vas.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 12:47   #90
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?

siste harrypotter filmene..! Har sett nr 1 og kanskje 2... husker ikke.
også frittvilt 2

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 13:06   #91
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?

Ja det har jeg:
Kill bill
Ringenes Herre
Harry Potter
Rocky
Star Wars
Gudfaren
James Bond

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 15:20   #92
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?

Nå kom jeg på en! Den sjette sans.

Ellers ser jeg at vi er helt på linje her Ullvott.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 20:22   #93
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?

Jeg så traileren til "Titanic", og hørte musikken. Det holdt for meg

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 21:07   #94
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en film du ikke har sett som alle andre har sett?

Har sett alle filmene som er nevnt her, untatt Schindlers liste og Star wars. Star wars og lignende filmer orker jeg bare ikke.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no