Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Anbefal meg et euro-Disney-hotell!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-15, 11:48   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.833
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefal meg et euro-Disney-hotell!

Vi skal på roadtrip i påsken. Vi skal bo noen netter i Paris og deretter tenkte vi å kjøre full euro-Disney-experience, med to (halve) dager i parken og overnatting på ett av hotellene. Men hvilket er bra? Pøbelprinsessen er 12, så lekeland og show er ikke akkurat hennes greie. Men basseng, kult interiør og god mat er absolutt interessant. Hvor vil vi bo?


Fra Disney går ferden videre til champagne.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-15, 12:13   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et euro-Disney-hotell!

Ikke Mountain lodge eller hva det heter, tror jeg - det funket fint for oss, men prinsessen er så stor at dere ikke trenger det. Det er litt slitent.

Ungene likte bassenget, da.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-15, 12:20   #3
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et euro-Disney-hotell!

Vi lå på Explorer. Ungene var dødsimponert over bassenget.
Maten var.....mat.
Helt grei. Man ble mett og ungene spiste godt.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-15, 12:25   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et euro-Disney-hotell!

Vi bodde på Newport Bay Club, som var et godt kompromiss mellom "ikke hinsides dyrt", men samtidig "akseptabel standard". Svømmebassenget var stort og fint. Maten var grei nok (noe jeg tror er det beste du kan forvente, uansett valg av hotell).

Interiøret finnes ikke "kult", men ungene mine syns det var "utrolig fint". Jeg var vel mer på "godt over grensen til harry".

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-15, 13:42   #5
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.015
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg et euro-Disney-hotell!

Newport Bay Club er helt OK - men det lengste unna å gå (10-15 minutter). Og så er den såpass slitent at den er blitt pusset opp i over et år nå. Oppussingen ligger visstnok ganske etter skjema.

Vi bodde på Sequoia Lodge for 5 år siden, og jeg synes at rommet vårt i hovedbygget var helt kurant. Den ble ferdig oppusset for kort tid siden, og vi skal bo der i høstferien. Jeg har hørt gode ting om oppussingen. Det tar litt kortere tid å gå til parken derfra. Vi spiste god mat på buffetrestauranten der.

Vi bodde på Disneyland Hotel høstferien i fjor. Beliggenheten var genialt for oss som reiste med en 3-åring, slik at det var enkelt å komme seg tilbake på rommet og ta pauser. Men hotellet er sinnsykt dyrt, og dekoren og fasilitetene er egentlig ikke verdt det, så det blir nok en engangsforeteelse for oss.

Den som frister i fremtiden er Hotel New York, men også den skal pusses opp over lengre tid snart, så det blir en stund til vi får prøvd det.

Ellers ville jeg skru ned forventningene om god mat når dere er på Disney. Stedene som har god mat er veldig dyre - norske priser eller mer. Jeg har altså spist god mat på Disney, men det har kostet. Bare spør om du vil vite mer.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-15, 13:47   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et euro-Disney-hotell!

Sequoia Lodge var den vi bodde på, ja. Oppussingen var ikke påfallende på vårt rom, i hvert fall.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 00:28   #7
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.932
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg et euro-Disney-hotell!

Bodd på Newport Bay og Explorers. Vil anbefale et Disney hotell da parken er oppe lengre for de som bor der. Newport var veldig ok synes vi. Helt ok avstand, selv for meg som bruker rullestol.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 06:58   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et euro-Disney-hotell!

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Bodd på Newport Bay og Explorers. Vil anbefale et Disney hotell da parken er oppe lengre for de som bor der. Newport var veldig ok synes vi. Helt ok avstand, selv for meg som bruker rullestol.

Vi tok shuttlebussen første dagen, fordi jeg trodde det var lengre enn det var. På grunn av lang kø til bussen om kvelden, bestemte vi oss for å gå, og da ble jeg både overrasket og flau over å se hvor kort avstand det var mellom parken og hotellet. På dag to gikk vi alle gangene vi skulle til og fra hotellet. Det var en veldig grei distanse, selv med en seksåring.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no