Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Cruise i Karibien - del gjerne!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-12, 12:05   #1
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Cruise i Karibien - del gjerne!

Ja, del nå for all del erfaringer rundt cruise i Karibien om dere har - jeg sluker alt jeg finner!!

Har just vært en uke i Middelhavet og fikk smaken på cruiseferie kan man si. Og enda en ferie i år skal det bli, da min mor er jubilant og det skal feires. Så nå snuses det på årets andre cruiseferie ( ), denne gang med Karibien som reisemål, i høstferien. Ser litt på rute fra Miami med RCCL/Oasis som går til Haiti, Jamaica og Mexico, evt. fra Orlando med et stopp også på Grand Cayman. Fin(e) tur(er) det, ja ...ja???

Del, del!!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 12:09   #2
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Cruise i Karibien - del gjerne!!!

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 12:17   #3
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Cruise i Karibien - del gjerne!!!

Vi dro med NCL da snuppa var baby. Dro fra Miami og hadde østgående rute.
Miami - Dominikanske republikk - De amerikanske jomfruøyene - Tortola - De engelske jomfruøyene - Miami. 7 dagers cruise.

Skulle også innom Bahamas som siste stopp, men det utgikk pga høy sjø, dessverre.

Vi hadde en fin tur, men været var ikke det beste i november. Hadde en tornado i hælene som gjorde at vi måtte holde oss innendørs første døgnet og det var generelt mye overskyet (jeg ville jo sole meg!). Varmt var det i massevis, da

Tror nok det er mye mere stas å dra på cruise hvis man er en flokk som reiser sammen, men vi ble jo kjent med noen ombord også. Babyen fikk utrolig mye oppmerksomhet, men det er sikkert mer stas å dra med større barn som kan utnytte hele tilbudet ombord på båten.

Tror nok vestgående rute er helt topp!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 12:26   #4
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Cruise i Karibien - del gjerne!!!

En klassevenninne har vært på cruise i karibien med RCCL to ganger, og skal tilbake igjen neste år. Det falt så absolutt i smak.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 13:05   #5
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Cruise i Karibien - del gjerne!!!

Hvor mye koster et sånt cruise på 10-14 dager?

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 13:26   #6
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Cruise i Karibien - del gjerne!!!

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Hvor mye koster et sånt cruise på 10-14 dager?

Jeg fikk en veldig billig pris gjennom en samleside. Jeg la inn når vi ville reise, hvor, og hvor mange vi var, og så ga alle de ulike reiseselskapene som solgte cruise inn tilbud til oss. Det var midt i finanskrisa, så vi fikk en veldig billig deal. Riktignok bestilte vi bare et par uker før vi dro da, det ble veldig mye billigere tett opptil avgang.

Måtte sjekke prisen. Vi betalte 1600 dollar for 7 netter i utvendig lugar med balkong. To voksne og en baby som ikke kosta all verden å ha med. Den gangen var dollaren ekstremt billig, så det ble vel ca 8000. Da er alt av mat inkludert. Utflukter i land kommer i tillegg, de er tildels dyre. Innvendig lugar er en god del billigere.

Virker ikke som det har blitt noe særlig dyrere nå. Gå på rccl.com eller ncl.com og sjekk selv

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 15:17   #7
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cruise i Karibien - del gjerne!!!

Vår reise i Middelhavet (7 netter) kostet 30k for fire personer - flyreisen og evt. hotel kommer i tillegg. Da fikk vi spesiell barnerabatt som tilsvarte 6k i avslag.

Jeg har nettopp fått pris tilsvarende cruise i Karibien for tre voksne og to barn; 35 000,- eksl. fly. Ikke barnerabatt, men rabatt etter antall fulltbetalende pr. lugar, dvs. to fullt betalende pr. lugar, så får man rabatt for tredjemann og ytterligere for eventuell fjerdemann.

Alt sammen gjelder utvendig lugar med balkong. Utflukter trenger ikke koste mye, men kan koste flesk - det avhenger helt av hvordan opplegg man ønsker. Om man, slik jeg foretrekker, reiser inn til diverse byer/steder på egenhånd, betaler man gjerne kun $5-10 pr. voksen i transport (buss). I motsetning til f.eks full utfluktspakke for hele uka som koster $600/800 pr. barn/voksen (pt. Middelhavet) - og da er man veldig styrt av tider, guider ++.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 15:37   #8
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cruise i Karibien - del gjerne!!!

Cruise i Karibien er noe av det beste som finnes.

Men jeg anbefaler på det sterkeste å reise med RCCL enn med NCL. En helt annen standard og kvalitet!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 17:15   #9
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Cruise i Karibien - del gjerne!!!

Vi har avreise 21. Juli Så kan skrive mer når vi kommer hjem

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 17:28   #10
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.383
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cruise i Karibien - del gjerne!!!

Jeg har vært på mange cruise i Karibien. I tillegg til RCCL anbefaler jeg www.princess.com og NCL. Jeg syns at RCCL er best, deretter Princess og så kommer NCL. Alle ligger høyt opp på skalaen og finner vi flere cruise som kan være aktuelle å velge mellom så ser vi på rute/pris. www.cruise.com er grei å bruke for å finne hva som finnes. Østlig cruise har finere øyer enn vestlige. Vestlige cruise har varmere vann enn østlige, men det er neppe noe problem på høsten. Personlig så foretrekker jeg østlige cruise, men det er greit å variere. Bemerk at noen av skipene går fra Fort Lauderdale og det er jo ikke langt unna. Port Canaveral ligger ute ved kysten ved Orlando (ca 3,5 time fra Miami). Vår pekepinn er at om man kommer under 1000 kr per natt per person så har man fått en grei pris (vi er tre som reiser, to voksne og et barn). Nå har vi bestilt cruise som koster 2000 kr for 3 personer per natt og det er en bra pris. Den prisen får du ikke på de nyere skipene hos RCCL.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 18:23   #11
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Cruise i Karibien - del gjerne!!!

Jeg har tatt Royal caribian fra Puerto Rico. Dro til St. Kitts, Antigua, St. Lucia og den danske øya der Christiansted er hovedsete husker ikke navnet.... en helt fin tur, men jeg er ingen cruise- entusiast. Jeg synes det er utrolig kjedelig å ikke få oppleve kveldslivet der jeg er. Og jeg synes også det er Kjedelig å sitte i en buffet hver kveld med de samme menneskene hver dag.... men det er meg. Jeg likte godt Karibien. Jeg ville tatt fly til en av øyene og blitt der i stedet.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 19:14   #12
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cruise i Karibien - del gjerne!!!

Cumulus: Det å sitte i en buffet hver kveld velger du jo selv. Det er flere restauranter ombord (som regel) der de tilbyr forskjellige kulinariske opplevelser.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 09:05   #13
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cruise i Karibien - del gjerne!!!

Jeg ser hvor du vil ifht. kvelds/nattesliv der man er, Cumulus, men jeg er ikke helt enig i at det er den samme buffeten hver kveld. Man velger jo helt selv hvor og når man vil spise, og i hovedrestauranten er det jo forskjellig meny hver dag, samt at man kan spise andre steder og. Nu vel, alt kan ikke gjøre alle til lags. Jeg fikk smaken på cruise forrige uke og kan bare snakke for meg selv.

Er fortsatt intr. i erfaringer knyttet til cruise i Karibien.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 09:35   #14
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.383
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cruise i Karibien - del gjerne!!!

Bomull, noe spesielt du vil vite?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-17, 23:12   #15
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Cruise i Karibien - del gjerne!!!

Drar opp igjen denne. Vi skal. Det som er litt irriterende er kleskode. White night? Italiensk aften og to formelle aftener? Det blir dyrt å kjøpe nytt til hele familien! Kjenner at det likte jeg ikke.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-17, 10:34   #16
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Cruise i Karibien - del gjerne!!!

Det er ikke slik på alle cruise. NCL har det ganske avslappet. Var vel en formell middag. Resten kledde vi oss bare pent.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-17, 10:38   #17
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.383
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cruise i Karibien - del gjerne!!!

Du klær deg akkurat som du vil, men greit å ha med kjole/en bukse til barna (og ikke bare shorts). Langt i fra alle har pyntet seg eller har hvite klær på seg etc.

Det er mer for at man skal vite at akkurat den kvelden passer det å pynte seg om man vil pynte seg litt ekstra.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-17, 11:55   #18
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Cruise i Karibien - del gjerne!!!

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Du klær deg akkurat som du vil, men greit å ha med kjole/en bukse til barna (og ikke bare shorts). Langt i fra alle har pyntet seg eller har hvite klær på seg etc.

Det er mer for at man skal vite at akkurat den kvelden passer det å pynte seg om man vil pynte seg litt ekstra.

Vi skal med MSC om det har noe å bety. Med en båt som blir sjøsatt i år. Vi kan gjerne kle oss pent. Men å pakke ned dress som tar stor plass.... Vel...Og fargekoder. Jeg er litt der at jeg vil pakke minimalt og ha plass til shopping. Slik som jeg leste det var at hvis ikke vi fulgte det så måtte vi betale ekstra og sitte på en annen restaurant enn den vi har betalt for som inngår.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-17, 13:14   #19
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.383
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cruise i Karibien - del gjerne!!!

Jeg har aldri resit med MSC så det kan jeg ikke noe om der. Men det virker pussig. Ring og hør.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-17, 12:06   #20
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cruise i Karibien - del gjerne!!!

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Drar opp igjen denne. Vi skal. Det som er litt irriterende er kleskode. White night? Italiensk aften og to formelle aftener? Det blir dyrt å kjøpe nytt til hele familien! Kjenner at det likte jeg ikke.

Hvem skal dere på cruise med da? Nå har jeg jo vært på x-antall cruise siden jeg opprettet denne tråden i 2012. Vi har vel strengt tatt vært på cruise hvert år siden, og skal faktisk på cruise igjen i slutten av måneden, og har litt erfaring - om enn har vi reist utelukkende med RCCL. Så jeg kan jo bare snakke for erfaring relatert til dem.

Vi har alltid med et formelt antrekk. Det var jo veldig naturlig nå sist når vi var avgårde jul/nyttår; ville uansett pynte oss til julefeiringen.

Vi går som regel på én formal night i løpet av et cruise, men det er altså ellers ikke noe vi jager etter. Dog skifter vi som regel til middag uansett, etter en lang dag på farten eller ved bassenget, om enn ikke mer enn bukse/skjorte og en sommerkjole/skjørt/bluse ol. Noen kvelder gjør vi ikke det engang og bare labber til middag rett fra bassenget, i strandkjolen og shorts/t-skjorte, eller vi bestiller mat til lugaren.

Men for middager i den fine restauranten, der man har bordreservasjon, må man ha langbukser og skjorte for mennenes vedkommende. Vi spiser uansett ikke der mer enn til formal night, da matutvalget ikke er av det største og det er mer barnevennlig å holde seg til buffeten, pizzaen eller Johnny Rockets om man vil. Det er utrolig mye god mat i Windjammer, så det er som regel der vi spiser.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.

Sist redigert av Bomull : 06-03-17 kl 12:11.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no