Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-13, 12:50   #21
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.024
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Åh, er det små små? Min farmor i Ålesund pleide å lage terteskjell andre juledag med noen sånne bittesmå fiskeboller som vi dro til fabrikken for å kjøpe i medbragt spann.

De små heter selskapsboller. Vi har vanlige fiskeboller, men ser levende for meg at små, nusselige festfiskeboller kunne sust opp som festmiddag for femåringen her.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 12:50   #22
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?

Mine fiskeboller har gul saus. Den er full av karri. Men det er en vanlig hvit saus i bunnen.

Jeg tror de heter Kolvereid de jeg pleier å kjøpe på obs. Jeg bruker å kjøpe de jeg finner med mest fisk, og ikke på hermetikkboks.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 12:50   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?

Hiawata vl drysse karrien over, ikke lage det ferdig i sausen. Helt greit for meg, norsk fiskebollekarri er djevelens verk.

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

De små heter selskapsboller. Vi har vanlige fiskeboller, men ser levende for meg at små, nusselige festfiskeboller kunne sust opp som festmiddag for femåringen her.

Får man kjøpt dem i Oslo, tror du?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 12:51   #24
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.764
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?

Vi bruker aldri hermetisk - alltid slike i kjøledisken.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 12:52   #25
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.122
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Bjellands hermetikkboks er for trang.

Åh! Nå kom jeg på en fantastisk illustrasjon til den sangen som nevøen min lagde i Paint da han var seks-syv år gammel. Han hadde misforstått den siste linjen, "der den kan boltre seg i tang", og skrev i stedet "der den kan bolte seg i tang" - og på bildet så man en lykkelig fiskebolle godt surret fast til bunnen med tang.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 12:52   #26
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.029
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Kan du ikke bare spe med mindre av krafta?

Jeg lager hvit saus ved å smelte smør, røre inn mel, spe med melk (og da sikkert også fiskebollekraft i fiskebolletilfeller) og smake til med salt, hvit pepper og muskat. Jeg syns av og til hvit saus kan bli litt emmen i smaken, og liker å balansere den med litt syre i form av saft fra en sitron eller lime.

Ah muskat har jeg ikke prøvd. Tar du hel nøtt og rasper litt eller er det ferdig revet?
Ja jeg syns også det ofte smaker emment. Kan kansje prøve litt sitron neste gang.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 12:53   #27
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.024
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Får man kjøpt dem i Oslo, tror du?

Si det... som sagt så førte OBS Volda fiskemat inntil vi flyttet i 2008 iallfall. Jeg er av den formening at alt som kommer fra Møre og Romsdal bør være å få kjøpt i Oslobygda.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 12:54   #28
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.965
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Kan noen lære meg å lage fiskbollesaus uten en sinnsyk fiskekraftsmak?

Jeg bruker nesten bare melk og bare litt fiskebollekraft. Jeg har uansett såpass mye karri i at det dreper det meste av annen smak.

Ungene mine spiser alt av fisk. Så vi er heldige sånn sett (det er grønnsakene vi sliter med). Ungene mine får fiskepinner når mannen og jeg spiser sushi.

Jeg lager egne fiskepinner, og de smaker helt ålreit. Da blander jeg revet parmesan, sesamfrø og griljermel med salt og pepper i det ytterste laget. Fiskebitene er også betydelig større. Da spiser både store og små med stor appetitt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 12:54   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Ah muskat har jeg ikke prøvd. Tar du hel nøtt og rasper litt eller er det ferdig revet?

Jeg river litt fra en hel nøtt. Men ikke hele nøtta da.

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Ja jeg syns også det ofte smaker emment. Kan kansje prøve litt sitron neste gang.

Jeg syns det funker, hvertfall når jeg lager bechamel og carbonara og slikt.

Neste spørsmål, er det skikkelig faux pas å lage sausen på lettmelk? I stedet for helmelk?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 12:55   #30
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.024
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?

Jeg tør påstå at jeg lager god hvitsaus, og jeg bruker alltid lettmelk til hverdags.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 12:56   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Si det... som sagt så førte OBS Volda fiskemat inntil vi flyttet i 2008 iallfall. Jeg er av den formening at alt som kommer fra Møre og Romsdal bør være å få kjøpt i Oslobygda.

Jeg tror pappa er enig med deg. Kanskje jeg kan høre om Vulkanfisk i mathallen kan ta inn selskapsfiskeboller.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 12:56   #32
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?

Fiskebollene fra Lofoten har mest fisk av de jeg får tak i. Prisen er også deretter...Men de er knallgode.
Vakumpakket hvit boks til forveksling lik tilsvarende produkt fra Fiskemannen.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 12:56   #33
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.764
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?

Emmen hvit saus ... Er det melsmaken dere mener? Jeg har nemlig lært at melbasert saus må koke leeeenge for å få vekk melsmaken. Hvor lenge husker jeg ikke, men det ble altså lært da jeg tok mine vekttall i heimkunnskap.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 12:57   #34
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Neste spørsmål, er det skikkelig faux pas å lage sausen på lettmelk? I stedet for helmelk?

Hvis du spør om man kan lage det på lettmelk så er mitt svar ja. Jeg kjøper aldri inn helmelk med mindre det er en spesifikk oppskrift jeg trenger det til og lager alle sauser på lettmelk og ekstra lett melk. Vil jeg ha mer fett tar jeg heller en skvett matfløte.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 13:02   #35
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Fiskebollene fra Lofoten har mest fisk av de jeg får tak i. Prisen er også deretter...Men de er knallgode.
Vakumpakket hvit boks til forveksling lik tilsvarende produkt fra Fiskemannen.

Takk, da skal jeg se etter den! At det koster litt gjør ikke noe, dette blir lørdagsmiddagen.

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Emmen hvit saus ... Er det melsmaken dere mener? Jeg har nemlig lært at melbasert saus må koke leeeenge for å få vekk melsmaken. Hvor lenge husker jeg ikke, men det ble altså lært da jeg tok mine vekttall i heimkunnskap.

Nei, men den litt sånn runde, fettete smaken som ikke har noen kant. Som det engelske ordet bland.

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Hvis du spør om man kan lage det på lettmelk så er mitt svar ja. Jeg kjøper aldri inn helmelk med mindre det er en spesifikk oppskrift jeg trenger det til og lager alle sauser på lettmelk og ekstra lett melk. Vil jeg ha mer fett tar jeg heller en skvett matfløte.

nei, vi har aldri annen melk enn lettmelk, og jeg er ikke så glad i melkefettsmak. Ikke tåler jeg det særlig godt heller.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 13:10   #36
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?

Fiskeboller er godt, og fiskebollesaus er den eneste sausen Kosegrisen spiser. Vi bruker Bjellands eller Vesterålen, alt ettersom hva de har der vi handler. Det er sikkert mye som er bedre, men det er liksom den smaken vi er oppvokst med, da..

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 13:12   #37
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?

Ikke Bjellands! Det er Vesterålens som er tingen hvis det skal være hermetikk. En himmelvid forskjell. Dette er jeg ekspert på, nemlig - dette var livretten min i yngre år og jeg har fått tilsendt vesterålens fiskeboller både til Japan og Israel.

Jeg pleier å ha purre (utgår hvis mine barn skal ha), karri og sennep i min hvite saus. Jeg bruker kraften i boksen og helmelk.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 13:13   #38
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.764
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?

@ Tallulah: Ja, syre balanserer godt. Jeg balanserer veldig ofte med både søtt og surt - nå snakker jeg om saus generelt altså.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 13:15   #39
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?

Godhav fra Rema liker jeg best. De har vunnet en fiskebollepris for noen år siden.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 13:19   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

@ Tallulah: Ja, syre balanserer godt. Jeg balanserer veldig ofte med både søtt og surt - nå snakker jeg om saus generelt altså.

Ja, jeg også. I sjysauser liker jeg å ta i litt appelsinjus, for eksempel.

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Enghav fra Rema liker jeg best. De har vunnet en fiskebollepris for noen år siden.

Fiskebollepris, faktisk. Alt hva man ikke visste fantes.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no