Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Vær og klær i Puerto Rico i slutten av april?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-13, 15:50   #21
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vær og klær i Puerto Rico i slutten av april?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det går ekspressbusser fra Puerto Rico til Las Palmas, og busstasjonen lå midt i byen. Så du trenger ikke kjøpe en relativt dyr "gruppetur" for å komme deg dit.

Mange flotte butikker der amor

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 16:16   #22
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vær og klær i Puerto Rico i slutten av april?

Men bare husk å kom deg på buss 91 som det står express på, ellers så tar det votter og vintere og innom alle kriker og kroker for å komme seg dit. *erfart*

Mogan bør du absolutt ta deg en båttur til, bare husk at siste båten går tilbake halv fire, men bussene fra busstasjonen i Mogan går senere. Men bussen til Mogan anbefales ikke om du fort blir bilsyk. Veldig bratt og svingete siste biten til Mogan på veien. Men Mogan må besøkes. I Arguinnegin er det marked på tirsdagene og i Mogan er det på fredagene. Ville vært i Mogan en dag det ikke var marked der for da er det veldig mye folk der. Markedet i Arguinnegin er også billigere enn det i Mogan og anbefales et besøk. Dit kan du bare ta taxi fra Puerto Rico eller lokalbussen.

Skal du på stranda så er stranden ved Anfi del Mar i Arguinnegin verdt ett besøk. Deilig hvit sand fra Karibien der.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 17:09   #23
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vær og klær i Puerto Rico i slutten av april?

Tusen takk for supre tips! Nå kjenner jeg at det kiler godt i magen altså!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 17:26   #24
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vær og klær i Puerto Rico i slutten av april?

Skal du reise helt alene? I så fall heldiggris

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 17:40   #25
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vær og klær i Puerto Rico i slutten av april?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Skal du reise helt alene? I så fall heldiggris

Ja, jeg reiser alene. Dette er et prosjekt som jeg har hatt gående en stund. Les; amor gjør ting hun ikke tør. Nå er tiden inne til å gjøre dette. Jeg tillater ikke lenger at jeg hindrer meg selv i å gjøre det jeg vil.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 18:32   #26
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vær og klær i Puerto Rico i slutten av april?

Det går nok så fint så. Bare gled deg. Jeg synes Puerto rico er litt masete, men mange andre fine steder å besøke også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 18:42   #27
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vær og klær i Puerto Rico i slutten av april?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Det går nok så fint så. Bare gled deg. Jeg synes Puerto rico er litt masete, men mange andre fine steder å besøke også.

Dette ligger så vidt jeg kan se ganske fint til, ikke midt kaoset. Jeg anbefaler en spasertur til Amadoresstranda. Det er fin gangvei. Det er ikke særlig lenger til Anfi del Mar, men veldig krøkkete vei å gå.

Det høres utrolig deilig ut å bare slappe av for seg selv.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-13, 20:19   #28
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vær og klær i Puerto Rico i slutten av april?

Jeg hadde en helt fantastisk uke!

Kom ned til varmebølge og mellom 28-30 grader hver dag. Deilige 24 grader om kvelden. Det var virkelig et eventyr.

Jeg bodde fantastisk, spiste deilig mat, gjorde min yoga på stranden og på verandan med utsikt over vannet, leste det jeg skulle ha gjort for lenge siden og bare var meg. En hel uke. Det frister til gjentakelse og faktisk stikker jeg av igjen en uke i løpet av høsten.

Jeg gikk til Amodorestranden en kveld og spiste mat på et heller fancy sted - Beach Club - før jeg tuslet langs den fantastisk vakre gangveien tilbake.

En dag tok jeg båt til Mogan og stortrivdes de timene jeg fikk der. Tuslet rundt i de trange smugene, kikket i sjarmerende butikker og spiste lunsj langs vannkanten.

Jeg reiser tilbake når som helst og faktisk gjør jeg det om kun kort tid. Denne gangen sammen mine tre yngste barn. Når jeg kom hjem, hev jeg meg på et tilbud til Apollo og bestilte tur for oss fire. Det skal bli vidunderlig!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It

Sist redigert av amor : 28-07-13 kl 20:30.
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-13, 20:27   #29
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vær og klær i Puerto Rico i slutten av april?

Hørtes herlig ut. Så deilig å få en tur til. Kos dere.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-13, 20:59   #30
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vær og klær i Puerto Rico i slutten av april?

Så herlig! Jeg drømmer om å gjøre det samme, men er fryktelig redd for å føle meg ensom. Jeg er utpreget sosial, men trenger også mye alenetid, og jeg er redd jeg ville begynt å grine av ensomhet etter tre dager... Men det er virkelig på tide at også jeg gjør ting jeg ikke tør!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-13, 20:59   #31
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vær og klær i Puerto Rico i slutten av april?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Så herlig! Jeg drømmer om å gjøre det samme, men er fryktelig redd for å føle meg ensom. Jeg er utpreget sosial, men trenger også mye alenetid, og jeg er redd jeg ville begynt å grine av ensomhet etter tre dager... Men det er virkelig på tide at også jeg gjør ting jeg ikke tør!

You can do it!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-13, 21:02   #32
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vær og klær i Puerto Rico i slutten av april?

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

You can do it!

Yes I can!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-13, 21:39   #33
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vær og klær i Puerto Rico i slutten av april?

Vi var i Taurito fra 10-17.april. En liten dal rett før Mogan. Hadde varmt og deilig vær på dagen, litt kjørlig på kveldene. Jeg hadde behov for en tynn cardigan i hvertfall. Kaldt i vannet både i bassenget og i havet.

Mogan var vi i også. Nydelig by! Så nydelig at vi satt å googlet etter leiligheter der når vi kom hjem igjen. Ble ikke noe handling altså. Men det var veldig koselig der.

Skulle ønske jeg turte å reise alene også. Men jeg er nok ganske lik Hillary ser jeg. Utpreget sosial, men med stor behov for å være alene innimellom. Ha det rolig rundt meg. Men jeg er overbevist om at en uke blir alt for lenge!

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-13, 21:59   #34
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vær og klær i Puerto Rico i slutten av april?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Vi var i Taurito fra 10-17.april. En liten dal rett før Mogan. Hadde varmt og deilig vær på dagen, litt kjørlig på kveldene. Jeg hadde behov for en tynn cardigan i hvertfall. Kaldt i vannet både i bassenget og i havet.

Mogan var vi i også. Nydelig by! Så nydelig at vi satt å googlet etter leiligheter der når vi kom hjem igjen. Ble ikke noe handling altså. Men det var veldig koselig der.

Skulle ønske jeg turte å reise alene også. Men jeg er nok ganske lik Hillary ser jeg. Utpreget sosial, men med stor behov for å være alene innimellom. Ha det rolig rundt meg. Men jeg er overbevist om at en uke blir alt for lenge!

Kanskje det kunne være helt fint å utforske sine grenser litt? Når man er utpreget sosial kan man jo få mye ut av å "tvinge" seg til å erfare hvordan det er å bare være seg selv i noen flere dager enn man tenker seg at vil være greit... Ikke vet jeg. Vi er jo alle ulike.

Jeg er også temmelig sosial, men har blitt veldig godt kjent med mer av meg enn jeg trodde jeg bestod av de siste årene og der fant jeg at også det å bare være meg, i mitt eget selskap, var godt for meg.

Jeg kom ned til GC uken etter dere og kom da samtidig med varmebølgen. Det var altså så deilig og hadde ikke behov for langermet på kvelden. Jeg tuslet rundt i mine sommerkjoler, gjerne med stropper, hele uken. En fantastisk forsmak på sommeren.

Nå gleder meg meg til å være meg i selskap med mine tre yngste barn når vi nå snart reiser tilbake. Puerto Rico er ikke akkurat "drømmestedet" for barna, men det inneholder nok i forhold til hva de ønsker seg og har behov for. Det å vite at vi skal bo på et veldig ok sted og at jeg nå er litt kjent, bidrar til at jeg kan fokusere på å bare være og nyte øyeblikkene sammen barna. Det blir bra.

Utover det er jeg mer gresk av meg og har vært heldig å få besøke Kreta igjen denne sommeren. Når jeg nå skal reise en uke alene igjen i uke 44, så er jeg mer usikker på hvor den ferden skal gå. Jeg vil ha varme. Det er endel av min medisin.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no