Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Ditt beste burger-tilbehør?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-16, 23:07   #21
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt beste burger-tilbehør?

Rødløksmarmelade. Det er egentlig godt til "alt".

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-16, 23:11   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt beste burger-tilbehør?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg synes mye er gjort hvis man har godt burgerbrød.

Ja, men litt usikker på om jeg rekker å bake. Om jeg får tid så skal jeg gjøre det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-16, 23:32   #23
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ditt beste burger-tilbehør?

Enig, søtpotet fries eller stappe er ikke godt!
Jeg liker godt brød (Meny har noen gode, litt blanke/glasserte eller de laget på surdeig) sprøstekt bacon, cheddar, rødløk, sylteagurk.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-16, 00:21   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt beste burger-tilbehør?

Bacon! Ja!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-16, 00:32   #25
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ditt beste burger-tilbehør?

Det er kanskje ikke det aller beste, men jeg liker godt noen sprø salatblader i burgeren.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-16, 01:13   #26
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt beste burger-tilbehør?

REMA 1000 har chipotle bacon for tiden, det er skikkelig godt, de har også en hanskerommet chilisaus som røsker godt og er helt super på burger med ost og bacon, salat og aioli.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-16, 01:41   #27
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ditt beste burger-tilbehør?

En god guacamole.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-16, 01:49   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt beste burger-tilbehør?

Ja, guac må vi ha.

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

REMA 1000 har chipotle bacon for tiden, det er skikkelig godt, de har også en hanskerommet chilisaus som røsker godt og er helt super på burger med ost og bacon, salat og aioli.

Chipotlebacon høres fantastisk ut! En hanskerommet chilisaus derimot ...

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-16, 12:51   #29
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt beste burger-tilbehør?

Jeg pleier å servere hjemmelaget remulade og ovnsstekte potetbåter. Brødet kaster jeg til fuglene. Tynne rødløkskiver er også godt syns jeg, og litt tomatløkchilisalsa av typen "filler'n nå har jeg glemt å kjøpe så jeg lager noe av det jeg har" smaker forbausende godt hver gang.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-16, 16:16   #30
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt beste burger-tilbehør?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, guac må vi ha.

Chipotlebacon høres fantastisk ut! En hanskerommet chilisaus derimot ...


Habanero chilisaus Autokorrekt på liten skjerm skal man holde seg langt unna altså.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-16, 16:58   #31
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt beste burger-tilbehør?

Jeg er heller ikke glad i søtpotetfries, jeg foretrekker søtpotetmos hvis jeg skal lage en side dish med søtpotet. Men, jeg lager en coleslaw som jeg er veldig glad i, kanskje verdt et forsøk?

Hjemmelaget majones laget på eggeplomme, maisolje, salt og eplecidereddik, og blandet med presset hvitløk og srirachasaus (helst den med gul kork, ingefær). Denne blandes 2/3 med creme fraiche.

Jeg bruker finsnittet kål, rødløk og grovriver et grønt, syrlig eple.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-16, 17:53   #32
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt beste burger-tilbehør?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg er heller ikke glad i søtpotetfries, jeg foretrekker søtpotetmos hvis jeg skal lage en side dish med søtpotet. Men, jeg lager en coleslaw som jeg er veldig glad i, kanskje verdt et forsøk?

Hjemmelaget majones laget på eggeplomme, maisolje, salt og eplecidereddik, og blandet med presset hvitløk og srirachasaus (helst den med gul kork, ingefær). Denne blandes 2/3 med creme fraiche.

Jeg bruker finsnittet kål, rødløk og grovriver et grønt, syrlig eple.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-16, 11:17   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt beste burger-tilbehør?

Jeg liker å spice opp ketchupen og sennepen til burgere og pølser. Har ketchup i en skål og sennep i en annen. I ketchupen blander jeg inn feks. chipotlepulver, litt lønnesirup (evt honning for de som bruker det), et fedd presset hvitløk eller hvitløkspulver, løkpulver og litt pepper. Gjør det samme med sennepen (veldig viktig med søtstoffet her, jeg bruker lønnesirup) men sløyfer chipotle i den.

Lager også ofte (eggefri) majones i forskjellige varianter. (Eller, det blir ikke så ofte nå som jeg ikke spiser fett lenger). Disse er sabla gode, spesielt den med løk og "ost":

http://www.menhvaspiserduegentlig.co...es-i-fire.html

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no