Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Retur av kjole til Boden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-13, 07:39   #1
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Retur av kjole til Boden

Jeg kjøpte nylig en mammakjole fra Boden. De presterte å sende meg feil størrelse, jeg bestilte en str UK8 men fikk størrelse UK12. Jeg tok kontakt med Boden som har refundert beløpet for kjolen (betalt med kredittkort). De vil også refundere utlegg i forbindelse med toll og tull. Mitt spørsmål til dere er da hvilke beløp jeg kan kreve refundert, moms, selve tollen eller postens behandlingsgebyr?

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-13, 07:55   #2
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.056
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Retur av kjole til Boden

Dine utlegg har vært toll, moms og postens gebyr. Da hadde jeg begynt med å kreve det. Legg ved kvitteringen fra Posten og henvis i kravet ditt til de forskjellige summene på kvitteringen.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-13, 08:03   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retur av kjole til Boden

Jeg har også fått feil størrelse fra Boden en gang, og jeg fikk tilbake alle utgifter uten diskusjon. Sendte med kvittering for tollgebyr etc, og returporto.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no