Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Spørsmål om Polar H10 pulsmåler

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-19, 10:41   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spørsmål om Polar H10 pulsmåler

Håper noen her kan svare på noen nybegynnerspørsmål.
Jeg har ei Polar A370 klokke, og har altså nå kjøpt meg et Polar H10 pulsbelte for bedre nøyaktighet.

1) Jeg har fått connected pulsbeltet til klokka, ved oppstart første gang. Må jeg gjøre det foran hver gang jeg skal bruke pulsbeltet? Og hvis nei - hvordan vet jeg da at målingene jeg ser på klokka stammer fra pulsbeltet og ikke håndleddet?

2) Jeg har lastet ned Polar Flow og også appen Polar Beat, men er usikker på bruken av dem. Kan noen forklare forskjellen og hvordan dere bruker det?

3) Når jeg starter trening på klokka, og pulsbeltet forhåpentligvis tracker dette og jeg lagrer på klokka etterpå.. Må jeg da fysisk connecte klokka til Macen etterpå for at økta skal synes i noen av appene? Min siste økt vises ingen steder (enda), selv om den lå på "min dag" på klokka ut den aktuelle dagen.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 20:40   #2
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spørsmål om Polar H10 pulsmåler

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Håper noen her kan svare på noen nybegynnerspørsmål.
Jeg har ei Polar A370 klokke, og har altså nå kjøpt meg et Polar H10 pulsbelte for bedre nøyaktighet.

1) Jeg har fått connected pulsbeltet til klokka, ved oppstart første gang. Må jeg gjøre det foran hver gang jeg skal bruke pulsbeltet? Og hvis nei - hvordan vet jeg da at målingene jeg ser på klokka stammer fra pulsbeltet og ikke håndleddet?

2) Jeg har lastet ned Polar Flow og også appen Polar Beat, men er usikker på bruken av dem. Kan noen forklare forskjellen og hvordan dere bruker det?

3) Når jeg starter trening på klokka, og pulsbeltet forhåpentligvis tracker dette og jeg lagrer på klokka etterpå.. Må jeg da fysisk connecte klokka til Macen etterpå for at økta skal synes i noen av appene? Min siste økt vises ingen steder (enda), selv om den lå på "min dag" på klokka ut den aktuelle dagen.

1. Du trenger ikke koble den sammen hver gang nei. Du ser det om pulsen kommer opp med en gang du trykker på trening. Hos meg er det i alle fall slik at når den måler pulsen på håndleddet så tar det litt tid før det kommer frem men med pulsbelte kommer det med en gang. Er du i tvil kan du prøve å ta av klokka å se om den fortsatt måler puls.

2. Vet ikke, bruker bare Polar flow

3. Du må synkronisere klokka med appen. Gå inn i appen og hold inne knappen på klokka til det står synk. Da lagres all aktivitet og alle treningsøkter i appen.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no