Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den ultimate knelange regnfrakken?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-19, 11:51   #21
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.165
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den ultimate knelange regnfrakken?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Den er veldig søt, men er den ordentlig vanntett på ermene? Ser ut som litt neoprenaktig?

Den er vanntett i vanlig nordnorsk jevnt men ikke intenst regn. Men i intense regnskurer har jeg blitt litt våt gjennom. Det blir jeg i nesten alt pustende regntøy.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-19, 08:58   #22
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.626
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den ultimate knelange regnfrakken?

i curry BRGN, modellen heter yr. Testet den ut med 7 km pøsregn i går, og den er skikkelig god + innmari fin

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-19, 21:17   #23
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.439
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den ultimate knelange regnfrakken?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

i curry BRGN, modellen heter yr. Testet den ut med 7 km pøsregn i går, og den er skikkelig god + innmari fin

Den er så fin. Men er yr-modellen stor eller liten i størrelsen vil du si?

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-09-19, 23:19   #24
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.626
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den ultimate knelange regnfrakken?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Den er så fin. Men er yr-modellen stor eller liten i størrelsen vil du si?

Vil si ganske vanlig. Jeg kjenner at den er akkurat lang nok til de lange armene mine, da. Er ikke så glad i prøverom, men er glad jeg prøvde denne. M var ikke like fin på.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no