Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Togtrafikk - Oslo-Drammen

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-19, 22:32   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Togtrafikk - Oslo-Drammen

Jeg skal til drammen på dagseminar i oktober. Tenker å ta nattoget nedover. hvordan er det med tog fra Oslo til Drammen? Er det buss for tog og endeløse forsinkelser - eller er det en strekning som stort sett går bra?

Det kan være at det å ta fly vil være både billigere og bedre - men å ta fly herfra når man skal være i drammen på morgenen er vel så utmattende, tenker jeg...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-19, 22:44   #2
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Togtrafikk - Oslo-drammen

Eg kjører ein del på den strekningen, og opplever det som ganske stabilt, og ikkje slik som mot Østfold. Er det arbeid, står det i appen og då er ein jo forberedt på det.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-19, 22:53   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Togtrafikk - Oslo-drammen

Jeg synes at nattog er helt ypperlig, og foretrekker det når jeg skal på tidlig møte. Du har godt med tid fra ankomst Oslo til å være i Drammen kl 9.

Tog i rushtid i pendleromlandet til Oslo er ikke så stabilt som vi kunne ønske oss, men stort sett går det. Om ikke helt presis.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-19, 22:56   #4
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Togtrafikk - Oslo-Drammen

Det tror jeg kommer til å gå helt fint, du er jo til og med mot "køen", noe som betyr at du antagelig får sitteplass også. Går seks tog i timen til Drammen, så om ett er sent, så kommer det et annet.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-19, 23:08   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Togtrafikk - Oslo-Drammen

Jeg må få ut litt togprisfrustrasjon og...Det at det er dyrere for meg å ta tog tur-retur enn fly synes jeg er skikkelig trist. Jeg er på ingen måte fremmed for å sitte på tog en stund - men at summen (inklusiv transer til og fra flyplassene)er lavere med fly synes jeg er dumt, altså.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-19, 23:24   #6
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Togtrafikk - Oslo-Drammen

(I tilfelle fly, så går flytoget helt til Drammen.)

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-19, 23:36   #7
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Togtrafikk - Oslo-Drammen

Jeg vet - normalt sett pleier de avtalene jeg har i Drammen være over flere dager - jeg har tidligere tatt fly, men tenker at jeg godt kan redusere fly de gangene jeg har mulighet - derfor togtanken. Nå ser det ut som jeg ender opp med tog nedover og fly oppover.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-19, 09:25   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Togtrafikk - Oslo-Drammen

Tog har omtrentlig samme pris hvis man bestiller tidlig, men det kan bli ganske dyrt hvis man er seint ute. Jeg skal i et møte i Bergen om noen uker og bestilte billetter i går. Nattog til ogvanlig tog hjem, til omtrentlig samme pris som fly når man inkluderer transfer til flyplassen i begge ender. Og med komfortplass på toget kan jeg jobbe en god del timer (og sløve en del ).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no