Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Verdens søvndag 2009

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-09, 10:21   #21
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Verdens søvndag 2009

Tja, jeg har sovet godt i natt, men synes morgenen begynner litt for tidlig. Lillesøster var klar kl 0520. Men hun har begynt å sove hele natten, så heller en tidlig morgen enn ørten turer inn til henne i løpet av natten. Nå gjelder det bare for meg å justere litt i andre enden. Dvs å komme meg i seng og av med lyset før kl 23. Vanskelig vanskelig

__________________
Storesøster (jun 05), Mellomsøster (mai 08), lillesøster (jul 11)
mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 10:32   #22
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens søvndag 2009

Jeg var så trøtt i går at jeg la meg kvart over ni og var sikkert i søvn før halv ti og sov til kl 7 så joda, jeg har feiret søvndagen som seg hør og bør.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 10:37   #23
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Verdens søvndag 2009

Ingen av mine barn var informert om merkedagen, gitt. De vekket meg og hverandre 0530, selv om ingen av dem var i nærheten av uthvilte. Ikke godt å si hvem som var den mest morgengretne i den påfølgende timen. Muligens meg.

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 10:39   #24
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verdens søvndag 2009

Samboeren min vet hva søvn er. Han la seg med lille før kl 20 i går og sovnet. Eldste måtte få 8 åringen i seng siden jeg var ute. Kl 5 i dag våknet han.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 10:44   #25
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens søvndag 2009

Jeg var tidlig i seng i går, og sov som et lite barn til jeg våknet av meg selv to minutter før klokken skulle vekke meg. Da lyste det 0533 i gult på nattbordet og jeg hoppet ut av sengen og i dusjen. Men bare vent til klokken blir åtte i kveld, da er jeg nok segneferdig og klar for å legge meg. Tenker det skal bli godt med sommertid om en ukes tid, sånn at jeg får "snudd" døgnet mitt litt tilbake til noe som kan ligne på normal døgnrytme.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 11:04   #26
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Verdens søvndag 2009

Jeg har sovet dårlig i natt. Mistet enn stor bit av en tann i går kveld, og har gruet meg (nesten) hele natten til å ringe til tannlegen idag.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 12:06   #27
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Verdens søvndag 2009

Uten å vite at det var verdens søvndag, så tok jeg småttisene opp i senga til meg ved 8 tiden, hvor de fikk melk og vi slumret og småsov alle tre til kl. 10. Jeg hadde en i armkroken og holdt hånd med den andre, så vi har kost og sovet masse.
Siste permisjonsdag idag, og jeg kommer til å savne disse morgenstundene veldig.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 12:26   #28
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens søvndag 2009

Jeg er trøtt som ei strømpe, men det er jeg hver dag for tiden.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 15:09   #29
Inka
New kid on the block
 
Inka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Innlegg: 860
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Sv: Verdens søvndag 2009

Jeg var ikke klar over merkedagen, men feira likevel med å sove til Lorien ringte og vekket meg klokka 12.19.
Var dog oppe halv ni til ni med guttungen. Vaska ham, kledde på ham, ga ham frokost foran tv'n og ringte hans far for å informere om at han kunne komme og kjøre avkommet i bhg om en halvtimes tid.
Så stumpa jeg av igjen, og sov lykkelig i tre timer til.

__________________
Batman januar 2004.
Bulldosern mai 2009

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 16:17   #30
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens søvndag 2009

Tydeligvis har ingen informert Liten om Søvndagen, han sto opp klokka fem.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 16:39   #31
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Verdens søvndag 2009

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.







Dagen startet 04:00 og jeg nærmer meg denne tilstanden;

Nemlig... Jeg gidder ikke lese tråden en gang. Jeg blir bare sur, smålig og misunnelig på alle som sover mer enn 2 timer i slengen...

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 21:59   #32
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Verdens søvndag 2009

Hmm, det burde da bety at en stakkar egentlig kunne vært det b mennesket den er og blitt i sengen i dag?

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no