Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Modding av skrivefeil

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-06, 01:55   #641
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Her i øst er høstferien over, men det spiller egentlig ikke noen rolle. For jeg har sykt barn, og da blir det ikke noe jobbing uansett.

Jeg har visst både potetgull og sjokolade i huset, enn så lenge.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 03:27   #642
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.429
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Her i øst er høstferien over, men det spiller egentlig ikke noen rolle. For jeg har sykt barn, og da blir det ikke noe jobbing uansett.

Jeg har visst både potetgull og sjokolade i huset, enn så lenge.


Her er vi syke på omgang. Den kvalmen spres fryktelig fort.

Vil soooove..

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 08:19   #643
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Kan jeg bare spørre hva hun egentlig gjør med puppene sine? Sånn får ikke jeg til.

Ikke jeg heller, kanskje det vil være lettere hvis man får på seg en sykepleieruniform ...

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 08:30   #644
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ikke jeg heller, kanskje det vil være lettere hvis man får på seg en sykepleieruniform ...

Skal vi prøve? :ivrig:

Eller vent. Jeg er ikke så ivrig likevel.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 23:12   #645
juzzy
Wannabe
 
juzzy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 126
juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Skal vi prøve? :ivrig:

Eller vent. Jeg er ikke så ivrig likevel.

Jeg er ikke særlig ivrig etter å prøve, men jeg kan godt se på...

__________________
Prinsessa 2000 Prinsen 2005
juzzy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 08:46   #646
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Skal vi prøve? :ivrig:

Eller vent. Jeg er ikke så ivrig likevel.

Der lurte du meg nesten!
Eller kanskje ikke?

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 08:55   #647
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Jeg sitter nå her og venter, jeg.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 09:04   #648
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg sitter nå her og venter, jeg.

Savner du noe action her?

Vi kan snakke om sosial dumping. Jeg hørte på radioen i dag morges at i følge en FAFO-forsker (tror jeg det var) så er Norge verst i klassen i forhold til sosial dumping, d.v.s. underbetaling av utenlands arbeidskraft, spesielt i byggebransjen.

Akkurat nå sitter jeg og venter på tilbakemelding etter kontraktsforhandlinger med et firma som har frynsete rykte i så måte. Jeg er har ikke lyst til å inngå kontrakt med dem og de prøvde seg på å protestere på at jeg ville ha med en streng, anti-sosial dumping-klausul i kontrakten, men de var billigst og løsningen deres var grei nok, så jeg måtte i forhandlinger med dem enten jeg ville eller ikke.

Møkkafirma!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 09:11   #649
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Flørting er det vel overalt?

Jeg tror nesten vi kan konkludere med at de der to, tre mennene her inne er i flørtehimmelen. Må være vanskelig for dem å få tid til å svare på noe annet.

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Savner du noe action her?

Vi kan snakke om sosial dumping. Jeg hørte på radioen i dag morges at i følge en FAFO-forsker (tror jeg det var) så er Norge verst i klassen i forhold til sosial dumping, d.v.s. underbetaling av utenlands arbeidskraft, spesielt i byggebransjen.

Akkurat nå sitter jeg og venter på tilbakemelding etter kontraktsforhandlinger med et firma som har frynsete rykte i så måte. Jeg er har ikke lyst til å inngå kontrakt med dem og de prøvde seg på å protestere på at jeg ville ha med en streng, anti-sosial dumping-klausul i kontrakten, men de var billigst og løsningen deres var grei nok, så jeg måtte i forhandlinger med dem enten jeg ville eller ikke.

Møkkafirma!

Jeg liker din sosiale samvittighet Nenne.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 09:21   #650
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Jeg ventet faktisk mer på pupperisting enn sosial dumping, men her får man ta det man får.

Jeg kjenner godt til den sosiale dumpingen i byggebransjen. Har en far som er byggmester (ufør nå riktignok), og det var tøff konkurranse på slutten. Ikke lett å konkurrere med firmaer som bruker østeuropeiske håndverkere med timelønn på 30 kr og sånt. Flott at du tar ansvar, Nenne!

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Må være vanskelig for dem å få tid til å svare på noe annet.

Klarte å svare på noe seriøst også, jeg.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 09:25   #651
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Klarte å svare på noe seriøst også, jeg.

Dyktig!

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 09:39   #652
juzzy
Wannabe
 
juzzy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 126
juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Klarte å svare på noe seriøst også, jeg.

Synes du er flink jeg ...

__________________
Prinsessa 2000 Prinsen 2005
juzzy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 09:48   #653
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg ventet faktisk mer på pupperisting enn sosial dumping, men her får man ta det man får.

Jeg kjenner godt til den sosiale dumpingen i byggebransjen. Har en far som er byggmester (ufør nå riktignok), og det var tøff konkurranse på slutten. Ikke lett å konkurrere med firmaer som bruker østeuropeiske håndverkere med timelønn på 30 kr og sånt. Flott at du tar ansvar, Nenne!

Enig med deg jeg



Så diskusjon på tv igår om dette.. med ekle Hegnar :spy:

Synes det er greit at det kommer arbeidskraft hit, enn så lenge har vi jo faktisk bruk for det... Men jeg synes det skal være lik lønn for likt arbeid..


PS: jeg tror faktisk jeg hadde kunne flasha pupper på den måten

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 09:59   #654
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

PS: jeg tror faktisk jeg hadde kunne flasha pupper på den måten

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 10:10   #655
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.


Tror ikke flasprogrammet funker som det skal

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 12:11   #656
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

*riste løs*

Kom igjen, da him!

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 12:15   #657
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

*riste løs*

Kom igjen, da him!

Og nå som jeg nettopp hadde fått noen til å tro at jeg var en mann! *rister vilt og uhemmet*

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 12:15   #658
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Akkurat nå sitter jeg og venter på tilbakemelding etter kontraktsforhandlinger med et firma som har frynsete rykte i så måte. Jeg er har ikke lyst til å inngå kontrakt med dem og de prøvde seg på å protestere på at jeg ville ha med en streng, anti-sosial dumping-klausul i kontrakten, men de var billigst og løsningen deres var grei nok, så jeg måtte i forhandlinger med dem enten jeg ville eller ikke.

Møkkafirma!


Bra du tar ansvar.

Vi har samarbeidet med et utenlandsk firma i mange år, og har alltid vært svært bevisst på lønnsnivået. Det jeg likevel reagerer på, er hvordan firmaet blir behandlet. Flere ganger har de hatt prosjekter over lengre tid, uten å se en krone i betaling. Ikke av oss, riktignok.

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Og nå som jeg nettopp hadde fått noen til å tro at jeg var en mann! *rister vilt og uhemmet*

Jeg håper ikke du rister på underlivet i mangel av pupper.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 12:17   #659
Zefid
Moden
 
Zefid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 375
Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Høstferie, sjuke unger og en intens sjokolade-potetgull-fysing
Spørs om ikke eldstemann må ta en tur i butikken etterpå

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Jeg håper ikke du rister på underlivet i mangel av pupper.

__________________
Zefid
stolt fire-barns mor
Zefid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 13:00   #660
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Savner du noe action her?

Vi kan snakke om sosial dumping. Jeg hørte på radioen i dag morges at i følge en FAFO-forsker (tror jeg det var) så er Norge verst i klassen i forhold til sosial dumping, d.v.s. underbetaling av utenlands arbeidskraft, spesielt i byggebransjen.

Sosial dumping er et stort problem!
Og jeg kan holde på i timesvis om det ...

Det er godt du gjør det du kan Nenne!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, panda, skrivefeil, unevnelig forum


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no