Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Kjøregodtgjørelse fra NAV (julegave!)

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-09, 22:39   #21
Ying
Kor e alle helter hen?
 
Ying sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Innlegg: 1.147
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøregodtgjørelse fra NAV (julegave!)

Det er så vidt jeg vet ikke gratis parkering på Haukeland lenger. Tidligere fikk vi stå ved barneklinikken men ikke nå lenger .

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 22:43   #22
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøregodtgjørelse fra NAV (julegave!)

Det er sjelden gratis parkeringsplasser ved de store sykehusene; det ble så misbrukt. Men som flere over skriver så kan parkeringsutgiftene refunderes av NAV.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 23:27   #23
Lenemor-til-to
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 6
Lenemor-til-to har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kjøregodtgjørelse fra NAV (julegave!)

tror mine er for gamle.. men må jammen meg prøve. samlet opp sist jeg var på sykehuset når jeg var gravid med sistemann. det nærmer seg ett år fra den første lappen.

søren og!

Lenemor-til-to er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 23:42   #24
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjøregodtgjørelse fra NAV (julegave!)

Om man tar eks taxi til tannlegen med unger til de er 18, og utviklinghemmet og eldre så har man krav på dekt kjøreutgifter. med ledsager .
Men taxi må sende regning til tannlegekontoret.
Vet ikke om dette gjeller egen bil og. Det har jeg aldri tenkt på. men dette er det ikke nav som dekker men fylkeskommunen.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 09:46   #25
Ulltulla
Fullverdig medlem
 
Ulltulla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 76
Ulltulla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kjøregodtgjørelse fra NAV (julegave!)

Husk at skal du få igjen kjøregodtgjørelse hos NAV er det 1/2 års foreldelsesfrist!!!
Dvs. Samle på alt fra Jan. til Juni. Send inn. Så for neste 1/2 år. Fort gjord å glemme dette. Jeg pleier å få utskrifter i Begynnelsen av juni og i begynnelsen av des.

Ulltulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no