Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Hvorfor er alle menn idioter?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-09, 13:39   #61
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.



Ja, var det det du lette etter?

Vel, hun er gift nå og har sluttet å gå ut. Do the math!

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 14:03   #62
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.964
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Er det rart jeg så og si har sluttet å gå ut?

Fullt forståelig, ja. Ouch, så mange duster det finnes der ute!

Heldigvis finnes det et par-tre stykker som er brukendes, også. Og jeg låner torsks kjepphest en liten stund og nekter å generalisere noen menns imbesile oppførsel til at alle menn er sånn. På samme måte som at ikke alle kvinner er opptatte av lipgloss, bleker håret sitt og ikke kan skifte dekk. Nyansene er gudskjelov bredere enn som så.

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 14:13   #63
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Det jeg synes er en skremmende tanke er at jeg har jo kollegaer som er innmari kule. Blir de forvandlet til sånne tullinger når de kommer ut på byen?
Eller hva med sønnene? Eller fatter'n???

  Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 14:24   #64
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.



Ja, var det det du lette etter?

Jeg vil tro jeg skulle lett lenge for å finne noe der i alle fall, men nei, det var ikke det. Jeg var på desperat jakt etter oppmerksomhet fra bartenderen. For å få øl som jeg skulle betale for selv.

Jeg rev til meg hånda, styrtet en drink og fortalte fyren hvor David kjøpte ølet og at skapet skulle stå i hjørnet. Det føltes veldig godt, og det ble bedre av at bartenderen skrudde av musikken så hele lokalet kunne høre på. :mimrer:

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 20:18   #65
Dååris
Aktiv
 
Dååris sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 190
Dååris er litt kulDååris er litt kul
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Neste gang - kan du være søt og sjekke om samme karen tilfeldigvis skriver sexy slik: sexsi. Det kan da umulig være sååå mange neandertalere der ute?

Jeg hadde en personlig teori, at takt og tone, høfllighet, sosiale antenner etc sitter på den siste lille biten av det ene X-kromosonet, det som mangler av Y-en .
Så er man mann, og pikken slår inn ( sies det ikke 100 ganger i døgnet?) så blir alle menn neandertalere..

Desverre har samboeren min slått ihjel den teorien da...
Eller.... Kanskje han er en lesbisk kvinne fanget i en mannskropp?!

Dååris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 20:21   #66
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Opprinnelig lagt inn av Dååris, her.

Jeg hadde en personlig teori, at takt og tone, høfllighet, sosiale antenner etc sitter på den siste lille biten av det ene X-kromosonet, det som mangler av Y-en .
Så er man mann, og pikken slår inn ( sies det ikke 100 ganger i døgnet?) så blir alle menn neandertalere..

Desverre har samboeren min slått ihjel den teorien da...
Eller.... Kanskje han er en lesbisk kvinne fanget i en mannskropp?!

Asså - jeg har studert dette en stund. Og det er ikke til å komme forbi at det er en forskjell på drømmeprinsen og storsjarmøren med trykkleifene. Uansett påvirkning fra penis eller ikke.

Det er akkurat som om jeg bare vet inni meg at storsjarmøren ikke har intelligensen til intj'en jeg bor sammen med?

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no